Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 Dat moment dat je geen vermogen meer hebt?Ik heb er al veel stoer zien doen, zodoende mag je je stoere praat eens komen voordoen. Ik betaal je trackday op eender welk circuit als je je woorden in daden kan omzetten. Is dat niet fair ipv de oppermachtigheid der toetsenbord mag je al die woorden eens in daden omzetten. We zullen eens kijken welk vermogen er nog overblijft na 3-5-10 rondjes. Enfin als je ondertussen nog remmen hebt. I am at your service Ps : je mag ook je bagger M2 mee brengen. Wil er gerust mee rijden 3 Quote
Gast wooter Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 Wie spreekt er nu plots over circuitrijden?! Quote
Gast wooter Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 Ik wil nl nog graag Tesla’s testrijden. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 Waar ga je anders je stoere taal bewijzen? Op de openbare weg ?? Zoals hierboven door PJH beschreven ? Quote
Gast Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 11 minuten geleden, wooter zei: Belangrijker, ik duik in Antwerpen in mijn boek en ter hoogte van Lummen kijk ik terug op, om aangenaam verrast te zijn dat ik bijna thuis ben. De voordelen van een trein, met de voordelen van een auto. Echt? Dat is levensgevaarlijk, maat..? Quote
Timo 16.072 Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 On 1/14/2018 at 8:27 PM, BMWMB said: Wooter is er al klaar voor... Wat een ongelooflijk lelijke en saaie auto. Amper uit en dat ziet er al passé uit en dan nog eens zo duur... Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 Je hoeft niet te racen he Wooter. Petrolheaddays, eerste groep en je wagen testen in bochten en hernemingen een paar rondjes lang. Is een leuk concept, niet extreem duur, eten onder de middag, receptie na de dag. Zodat je aangepast eten hebt terwijl je tesla aan het palen is. Zouden er trouwens beter nog een paar doen hier. Is ECHT leuk. Voor de mannen die meer willen koersen is er de expert groep. 1 Quote
Timo 16.072 Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 5 minutes ago, Jokke_vlo said: Ps : je mag ook je bagger M2 mee brengen. Wil er gerust mee rijden Bagger M2? Vergeleken met? Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 Bagger M2? Vergeleken met? Tesla of course !! Quote
CHARLE5 253 Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 16 minuten geleden, wooter zei: Belangrijker, ik duik in Antwerpen in mijn boek en ter hoogte van Lummen kijk ik terug op, om aangenaam verrast te zijn dat ik bijna thuis ben. De voordelen van een trein, met de voordelen van een auto. In de taXi ? Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 Onderschat een Tesla niet qua wegligging, en na elke bocht katapulteer je weg op een manier dat je met geen enkele sportwagen kan. Vanuit derde aan 90 ? Dat wil ik nog eens zien. Misschien heb je 15 bochtjes de power om het gat dat je verliest na het remmen en de bocht te nemen toe te rijden op een echte sportwagen. Overkomen of wegrijden, don’t think so. Je hebt toch al paar keer op circuit gereden en zou moeten weten dat pk’s heel heel heel relatief kunnen zijn. Quote
Gast wooter Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 21 minutes ago, Geezer said: Echt? Dat is levensgevaarlijk, maat..? Dat spel rijdt perfect op de snelweg. Daar moet je echt niks meer voor doen. Quote
Gast wooter Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 22 minutes ago, Jokke_vlo said: Je hoeft niet te racen he Wooter. Petrolheaddays, eerste groep en je wagen testen in bochten en hernemingen een paar rondjes lang. Is een leuk concept, niet extreem duur, eten onder de middag, receptie na de dag. Zodat je aangepast eten hebt terwijl je tesla aan het palen is. Zouden er trouwens beter nog een paar doen hier. Is ECHT leuk. Voor de mannen die meer willen koersen is er de expert groep. Waarom zou ik überhaupt met een trackday mee gaan doen met een SUV... denk eens even na... Quote
saabi 4.090 Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 Om uw beweringen te staven? 1 Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 Belangrijker, ik duik in Antwerpen in mijn boek en ter hoogte van Lummen kijk ik terug op, om aangenaam verrast te zijn dat ik bijna thuis ben. De voordelen van een trein, met de voordelen van een auto.Zo lang werkt die AP toch niet. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 Gewoon om eens te testen en te laten zien dat wat je zegt ook klopt irl. Je gaat op die dag zeker niet de enige met een SUV zijn. Dat concept is net om mensen even te laten genieten van wat hun auto kan zonder je rijbewijs kwijt te spelen..... Ben je nu “in” ? Btw er zijn heel weinig gegevens van Tesla on track. Hockenheim short is het enige dat ik zo direct vond. Een P100 is daar voor 1 rondje even snel als een M135i . Op zich niet slecht ! Quote
Gast wooter Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 12 minutes ago, saabi said: Om uw beweringen te staven? Welke beweringen? Wat heb ik ooit beweerd dat dat ding op circuit kan? Quote
Gast wooter Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 12 minutes ago, BMWMB said: Zo lang werkt die AP toch niet. Om de paar minuten even het stuur aanraken :). Quote
saabi 4.090 Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 1 uur terug, wooter zei: Ik ben niet zomaar een betweter... ik trek er met mijn spel het merendeel uit aan de lichten en ga nog te hard door de bochten als ik wil, maar het is veel cooler om me gewoon te laten rijden. 12 minuten geleden, wooter zei: Welke beweringen? Wat heb ik ooit beweerd dat dat ding op circuit kan? Op de openbare weg mag je niet racen. Dus je zal op een gesloten weg moeten bewijzen dat je het merendeel eruit trekt en hard door de bochten gaat... maar ik voel dat het bij stoere taal zal blijven Quote
Gast Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 Hij heeft eindelijk zijn blaffer, laat hem genieten.. Quote
Gast wooter Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 1 minute ago, saabi said: Op de openbare weg mag je niet racen. Dus je zal op een gesloten weg moeten bewijzen dat je het merendeel eruit trekt en hard door de bochten gaat... maar ik voel dat het bij stoere taal zal blijven En ik lig daar niet wakker van. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 Op de openbare weg mag je niet racen. Dus je zal op een gesloten weg moeten bewijzen dat je het merendeel eruit trekt en hard door de bochten gaat... maar ik voel dat het bij stoere taal zal blijvenDIT Quote
Gast wooter Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 Wat een heilige nonnetjes opeens. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 Dus je wil alleen maar lyrisch allerlei beweringen doen zonder enige staving, als ik dan voorstel om op een veilige manier je auto eens aan de tand te voelen, lig je er plots niet wakker van? Ik krijg er kop nog staart aan. Dat zijn net de dingen die een autoliefhebber toch wil weten? Vooral de vraag hoe lang die kar het vol houdt interesseert me eigenlijk. Dat hij op 1, misschien 2 rondjes het heel goed doet als SUV daar ben ik zeker van( en niet zoals je eerste suggereerde tov sportieve wagens) maar de vraag is welke longen hij heeft. Je weet zoveel over jouw Tesla en Tesla algemeen, je zou toch denken dat je dat ook wil weten. “Als ik echt sportief rijd, hoe gaat die kar zich gedragen na een tiental minuten....“Ligt die auto zo goed op de baan als ik denk”? “Hoe accelereert hij na een sprintje of 5?”“Wat doet de batterij bij zulk rijgedrag” Dat lijkt me hoogst boeiend ! I.p.v. allerlei dingen te beweren die gestaafd zijn op? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.