Ga naar inhoud

DTM


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden, ir_fuel zei:

Voor wie wil, binnen 10 minuten begint de truck race op de Nuerburgring :lol: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, dragonfly zei:

Geen blankets meer vanaf dit jaar

Aha, dus ze starten effectief met koude banden?

Dan is 't idd logisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Iemand die naar de DTM races op de Nurburgring gaat 14-15 september? Heb een overnachting kunnen boeken van 13 op 14 september in de buurt van Nurburg en gaan vrijdag een rondje (proberen) doen op de NS.

Iemand een idee hoe vrij je kan rondlopen rond het gp circuit tijdens de races? Ik vermoed niet dat het zoals de VLN races zal zijn? Vaste tickets per tribune ... iemand die me kan aanraden welke tickets ik best zou nemen?

Twijfel zelf tussen categorie 4 en 5 :)

55eeba58aa57616c7d6d2e88ed5cc850.jpg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf al 2x gaan kijken, telkens op Tribune 4 (denk categorie 2). Vond ik op zich wel zeer goeie plaatsen. Categorie 4 in Tribune 3 is minder mijn ding, aangezien ze daar het snelst voorbij stormen (maar je hebt wel zicht op de pits). Categorie 4 in Tribune 4a lijkt mij een leukere plek, maar daar kan je wel last hebben van het weer (zowel regen of te veel zon). Tribunes met categorie 5 ben ik nog niet geweest, dus daar kan ik niks over zeggen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rij mee in de Lotus Cup dat weekend. Zal in de Lotus paddock zijn, Komotec Evora gt4, kom gerust eens hallo zeggen [emoji6]. 
2-komo-tec-evora.jpg&key=4cc9b73e086e8e41ead382bdb1bc4e0421cb50f312df45e923de685b365ed7a3
dtm.thumb.png.3947908c60de0bec3fe9b3dfbc0aa367.png


Aha goed om weten!! Mogen we vrij in de paddock rondlopen met gewone tickets?

Ik hou het in elk geval in het oog :) als je een lange roodharige ‘stengel’ ziet rondlopen. Dat ben ik [emoji23]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Race 1 van het DTM was wel tof! Veel duels en zelfs battles met 3-4 auto's.


Inderdaad nog leuk om te volgen! Rast was snel weg maar duels daarachter waren er genoeg! [emoji39]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Es gegoogled: deze liveblog vermeldt de Lotus cup . Gister gewonnen door ene Bence Balogh in een Evora. Tweede was ook een Evora op 11s. Diene Bence domineert de competitie precies een beetje . Maar tiens, tweede is Waky. Vandaag domineert den Bence een stuk minder en wordt nipt geklopt door Waky. Chapeau!

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai proficiat! Zotte prestatie! Hoe lang rijd je ondertussen in de Lotus cup? Niet heel erg lang toch? De doorwinterde Lotus rijders moeten toch verschoten zijn van u?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai man, het 3e weekend nog maar en al een reeks gewonnen en al van bij het eerste weekend podium....! Chapeau, respect, diepe buiging,.... [emoji1303]

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pieter makker... gewoon de max!!! Living the dream.... en met enorm succes. Gewoon om jaloers op te zijn. Als ik es ga rijden ben ik al content dat ik meerij :D :D

Ik hoop dat je nog effe op dit elan kan voortdoen... je zal wel stilaan nadenken over een vervolg 2020. Misschien een apart draadje aanmaken hier op t forum. Je verdient beter dan hier anoniem in het DTM topic te staan :)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat dezelfde Bence? Die steekt voorbij aan 7:40 en aansluiting verloren aan 23min achter een gele Exige.  Interessant verschil in rijstijl. De eerste neemt de bochten iets hoekiger, snelheid iets lager maar trekt daarmee gemakkelijker op uit de bocht. Waky houdt meer bochtsnelheid , rondere bocht en riskeert meer tractieverlies bij gas. Met bijhorend tijdverlies. 

Eau Rouge aan 192-194. Daar kan den Bence niet aan. Mijn gedacht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid