Ga naar inhoud

DTM


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Hij stuurt precies overal een stuk later in, dus Pieter is sneller bij het ingaan van de bocht en Bence is sneller bij het uitkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dan maar eens een topic openen om mijn avonturen te delen [emoji4] 
De Hongaar domineert inderdaad al het hele seizoen. Is vorig jaar kampioen geworden. Al 4x tweede geworden achter hem en dus gisteren kunnen kloppen. Was genieten voor zo'n publiek, en thuishaven voor Komotec - Lotus am ring.
 
 
 
 
 
 
 
 
Merci voor de foto, cool [emoji16]
70387835_2429182150450755_5345818026644078592_o.thumb.jpg.23a660be0036e2b4ef6c21cae8f4a4e8.jpg


Knap gereden! Zaten in de tribune aan de eerste bocht na start finish. Mooi om de gevechten wat te volgen.

Wilde goeiedag komen zeggen maar je was te druk bezig met handtekeningen uit te delen [emoji39][emoji28] heb nog een paar actie foto’s staan op de camera denk ik.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Ze zullen content zijn in Zolder... Maken ze van de week nog reclame dat ze nieuwe asfalt aan het leggen zijn, niet dat het voor de gewone zaken nodig was, maar wel welkom voor de DTM, en dan is de DTM kous plots zo goed als af... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

DTM was al een tijdje een zinkend schip.

Maargoed, dat is de eerste stap. Ik vrees dat er nog vele schepen gaan zinken in de "conventionele" autosport. Hoe lang gaat Audi nog geld pompen in het GT3 programma bv.

Ik hoop dat er wat nieuwe race klasses worden uitgevonden, want anders is het binnen 5 jaar gedaan. Dan kunnen we enkel nog Formule E kijken op onnozele stratencircuits en steekt geen enkele fabrikant nog geld in andere series. Ik zie niet in hoe een 24h van Le Mans zonder fabrieksteams levensvatbaar gaat blijven, laat staan prestige gaat houden. Vooral voor endurance wordt het een drama, want daar is absoluut geen "groen" alternatief voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bwa ik vond het DTM wel op de goeie weg in hun nieuwe format, ook al waren het viercilinders. Wat fuel zegt is waar, en zelfs F1 gaat klappen krijgen hoor. Niet dat het er nog niet zat aan te komen dat constructeurs liever naar het Formula E gingen, maar COVID kan daar ook weer als (haha) katalysator optreden. Voor endurance was de hoop gericht op de hypercars, maar dat is ook nog maar af te wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammerlijke affaire, pas sinds vorig jaar DTM ontdekt. Mooie online coverage altijd. Die stratencircuits vond ik wel maar weinig aan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minutes ago, Waky said:

Jammerlijke affaire, pas sinds vorig jaar DTM ontdekt. Mooie online coverage altijd. Die stratencircuits vond ik wel maar weinig aan. 

Is ook compleet iets anders geworden sinds ze naar dat "spec" chassis en motor zijn gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ir_fuel zei:

DTM was al een tijdje een zinkend schip.

Maargoed, dat is de eerste stap. Ik vrees dat er nog vele schepen gaan zinken in de "conventionele" autosport. Hoe lang gaat Audi nog geld pompen in het GT3 programma bv.

Ik hoop dat er wat nieuwe race klasses worden uitgevonden, want anders is het binnen 5 jaar gedaan. Dan kunnen we enkel nog Formule E kijken op onnozele stratencircuits en steekt geen enkele fabrikant nog geld in andere series. Ik zie niet in hoe een 24h van Le Mans zonder fabrieksteams levensvatbaar gaat blijven, laat staan prestige gaat houden. Vooral voor endurance wordt het een drama, want daar is absoluut geen "groen" alternatief voor.

Ik heb er ook oprecht vrees voor :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
2 hours ago, Lotuzzz said:

Een schamele 15 auto's van slechts 2 merken, maar er wordt wel geracet op Spa dit weekend. Te volgen via YouTube.

De races zelf niet.

Wel te bekijken via de DTM website met een VPN. Zwitserland werkt :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/4/2020 om 14:16, ir_fuel zei:

 

Ik hoop dat er wat nieuwe race klasses worden uitgevonden,

Op Holland had je indertijd de caravanraces en de achterwaartse rijdende. ( al dan niet met schansen)

Was ook nog leutig om te zien. 

Zoiets met r8, gt´s en dergelijke? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, tuscani zei:

Op Holland had je indertijd de caravanraces en de achterwaartse rijdende. ( al dan niet met schansen)

Er zijn helaas geen Dafjes meer :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Müller, Frijns en Rast steken er toch echt bovenuit dit seizoen. Je kan er je geld op zetten dat een van die 3 de race wint of op pole staat elk weekend [emoji3]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

aae67a7db8a7365db086dee9ce29af63.jpg

Nou..[emoji3][emoji28] En dat op een circuit dat toch nog een beetje vochtig was op sommige plekken.

Zal misschien ook wel komen door het nieuwe asfalt dat begin dit jaar op Circuit Zolder gelegd is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid