Ga naar inhoud

2013 Dodge Viper


William Blake

Aanbevolen berichten

Onderschat de foute indruk gegeven door goeie interieurfoto's niet ;)

idd!

wacht maar af tot 'echte' foto's, het leder en de 'alu' zal er ineens minder duur uitzien :D

"While the Viper has always been a tremendous performer, its interior trimmings have historically been just as brutal as its track prowess. No more. The thin-shell seats come from Sabelt—the same company that makes Ferrari’s chairs—and are covered in cloth, with leather surfaces an option. They will, of course, accept a six-point harness. The cabin is more spacious, too. Those seats sit about an inch farther back and down than they did before, and engineers say they’ve lengthened the cockpit by about 3.5 inches. New hydraulic engine mounts keep vibrations out of the cabin. While we consider these pluses, the masochists among us worry about the appearance of the phrase “new-found manners” in Viper press releases."

:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dik hok, zwaar fan!!! Eerste Amerikaanse sportwagen in jaren die me kan bekoren op vlak van design, interieur en natuurlijk prestaties. Pracht-evolutie hats off voor de SRT crew.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, Viper:inlove:

Zware fan hierzo. En deze ziet er zeer strak uit, me gusta!

Enkel de voorkant is een beetje te Italiaans, maar de motor zal dat wel goedmaken:D

Ooit heb ik eentje, uit welk bouwjaar dan ook:inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, hilarisch!

Nee serieus ... Is dat zo raar?

Als je de Viper wat beter zou kennen dan zou je dat tenminste 'vreemd' vinden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merci, dat verklaart alles!

een HK 18-speaker systeem in een Viper is gewoon vreemd omdat het een luxe artikel is in een spartaanse auto (en slechte auto), bovendien is het allesbehalve een ideale omgeving om een hifi installatie te monteren

met deze nieuwe Viper willen ze duidelijk een meer verfijnde toer opgaan.. nu ja, dat zeiden ze van de vorige generatie ook :D ik ben alvast benieuwd

los daarvan, ik ben ook benieuwd hoe ze 18 speakers in zo'n kleine omgeving verwerkt hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ontbreek er nog 8

2 in de koffer

2 in elke deur

2 bovenaan de boordplank

2 tussen de zetels

=10 dus nog ergens 8 wegmoffelen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

achterlichten zijn net geslaagd. 't is eerder de voorkant die nogal vreemd aanvoelt.

iets te futuristisch voor een viper precies. (of te japans?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid