Ga naar inhoud

2013 Dodge Viper


William Blake

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Wat een kar, overdreven powerplant met ridicuul hoge specs gekoppeld aan een manuele versnellingsbak. Dikke middelvinger naar huidige maatstaven die ze proberen te maken met al die downsizing lol en alles "zo efficiënt" mogelijk (cfr. al die sequentiële automaten). Dit is zo rauw en puur, fantastisch!

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal niet gauw de co-rit in de Viper ACR vergeten op Spa dit jaar.

Fuck ik wil zo een kar om te tracken, alleen kost die te veel naar mijn goesting :(

Zijn die amerikanen (jonge tweedehands) niet vrij goedkoop aan te kopen in vergelijking met de wat meer populaire exotics hier in Europa ? Nu goed, running costs zijn ook niet van de poes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Running costs daar lig ik niet wakker van. Zou toch niet ingeschreven worden.

Die karren zijn nooit in Europa verkocht dus je moet ze importeren. Die Duitser zijn kar was zo een import en stond op Duitse platen. Stond in de zomer te koop voor 90K.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag een GTS (zwarte inlay achteraan) met de SRT-motorkap (6 sleuven) en deze velgen: http://leftlanepr.files.wordpress.com/2012/09/viper-gts1.jpeg

Geen idee welke kleur ik zou kiezen, altijd moeilijk gevonden voor een Viper. Een grijstint met rode striping is wel knap. Geel/zwart is dat ook, of klassiek blauw/wit.

Gelukkig geen keuze die ik snel zal moeten maken. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ACR koop je in de US voor $110K. De kar die dus het record heeft op de ring.

Helaas komt daar nog een heel pak bij eer em in Belgie staat. Smokkelen lijkt me ook niet zo evident :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag een GTS (zwarte inlay achteraan) met de SRT-motorkap (6 sleuven) en deze velgen: http://leftlanepr.fi...viper-gts1.jpeg

Geen idee welke kleur ik zou kiezen, altijd moeilijk gevonden voor een Viper. Een grijstint met rode striping is wel knap. Geel/zwart is dat ook, of klassiek blauw/wit.

Gelukkig geen keuze die ik snel zal moeten maken. :D

zijn er nog andere verschillen tussen een gts en srt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Running costs daar lig ik niet wakker van. Zou toch niet ingeschreven worden.

Die karren zijn nooit in Europa verkocht dus je moet ze importeren. Die Duitser zijn kar was zo een import en stond op Duitse platen. Stond in de zomer te koop voor 90K.

@ir_fuel

Staan je ervaringen van dat co-ritje met die ACR hier al ergens?

Indien nee, vertel maar :D

Amerikanen kunnen geen bochten pakken klonk het jaren, maar nu :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Oké, nu ik die opnieuw zie ... Viper boven ZR1 anytime. Ziet er gewoon een pak cooler, moderner, mooier en ook bruter uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, nu ik die opnieuw zie ... Viper boven ZR1 anytime. Ziet er gewoon een pak cooler, moderner, mooier en ook bruter uit.

 

Jup idem hier.

 

Wat een geschifte auto.

 

Nieuwe ZR1 is sowieso nog een paar jaar wachten denk ik.

Maar iets zegt mij dat de komende Z06 een wapen zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie strijd daar in de US, kan hen alleen maar sterker maken tegen de Europese en Japanse concurrenten!

Wel jammer dat er van de Corvette gewoon een referentietijd van die vorige ontmoeting genomen wordt, liever vergelijken op dezelfde dag.

 

Viper :inlove:

Randy Pobst :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid