Ga naar inhoud

Realistische 'ooit' wagens


Baiden

Aanbevolen berichten

We zeggen wel eens "ooit! :inlove:" over een wagen.

Maar nu ben'k eens benieuwd welke wagens jullie denken dat er effectief ooit op de oprit zullen staan.

Voor droomgarages verwijs ik door naar http://www.autominded.be/forum/showthread.php?1045-Stel-je-droomgarage-samen!&highlight=droomgarage. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal de spits afbijten: een e39 sedan zie ik hier zeker nog op de oprit verschijnen.

En als ik ooit veel op de baan zit of moet dieselen, zie ik hier wel een volvo V70 II D5 komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Lotus.

Een Alfa Romeo Giulia GT of Bmw E9, in ieder geval een knappe oldtimer.

De lat ligt redelijk hoog maar lijkt me nog wel haalbaar mits voldoende te sparen. Al zal ik later wel een hoop andere prioriteiten hebben waardoor dat moeilijk wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alfa Romeo Giulia 1300 GT Junior

DSC00575.JPG

DSC00577.JPG

Saint Chammond TVL 353 of iets in die aard. Ik weet wel nog niet wat ik er mee moet doen:$ en gaat nog minder gebruikt worden dan de Land Rover maar ik wil het gewoon.

xu0khwknfd.jpg

En iets voor-oorlogs in de aard van de Peugeot 202 of citroën traction avant

800px-Peugeot_202_01.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opel Diplomat A 5.4 V8 Coupe... Ooit heb ik dat!!

Met een Opel Diplomat B 5.4 V8 Sedan ben ik ook al meer dan content...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als ik ooit veel op de baan zit of moet dieselen, zie ik hier wel een volvo V70 II D5 komen.

dat lijkt me een goed gedacht :D

Want ... zoals ik ook op 't andere forum zei: toen de facelift van de V70 uitkwam in 2005, droomde ik weg van een barentz blue V70 met beige interieur en zo goed als alle opties en de zwaarste diesel want de R was er wat over om dagelijks te gebruiken.

En kijk nu :D

Rest nog de eeuwige droom (maar toch haalbaar): een oude amerikaanse V8, liefst cabrio, die me kippevel geeft bij het starten en bij elke dot gas. OOIT!

Als daily sluimert het ook nog steeds voor een vette 5-serie. Of een 7 in occasie.

Maar daarvoor moet m'n dealer me eerst wat minder soigneren :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rest nog de eeuwige droom (maar toch haalbaar): een oude amerikaanse V8, liefst cabrio, die me kippevel geeft bij het starten en bij elke dot gas. OOIT!

Ah! Wil ik ook wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rest nog de eeuwige droom (maar toch haalbaar): een oude amerikaanse V8, liefst cabrio, die me kippevel geeft bij het starten en bij elke dot gas. OOIT!

Ah! Wil ik ook wel.

Pontiac GTO Convertible for the win!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen cliché's he.

M'n vrouw wil een mustang, maar ik vind dat te evident.

Een charger of challenger lijkt me al meer wat. Of een thunderbird, of ... ach we zien wel wat er komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah! Wil ik ook wel.

om 't er 't eerst? :D

Na de Mondeo : een break, automatische versnellingsbak, diesel/benzine speelt geen rol, +200pk. Merk zien we dan wel :wink:

binnen een viertal jaar weet ik een prachtige V70 te koop staan die perfect voldoet :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

binnen een viertal jaar weet ik een prachtige V70 te koop staan die perfect voldoet :D

Sorry, ik zoek dan een kar met max. 50.000km. Niet eentje met +300.000km :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

S2000

VW T1 (al zijn die veel te duur aan het worden)

Nissan 240SX (S13 of S14)

Minder reëel:

Porsche 911

BMW E46 M3

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k heb pas mijn eerste droom gerealiseerd, geef me effe tijd wil je? :D

OK. Maar je mag wel eens meerijden hoor :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk geen ambitie om de komende jaren van auto te wisselen, maar als het dan nog betaalbaar is en de prijzen blijven zakken, een dikke benzine met een set turbo's erop.

nissan-gtr.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk geen ambitie om de komende jaren van auto te wisselen, maar als het dan nog betaalbaar is en de prijzen blijven zakken, een dikke benzine met een set turbo's erop.

Thumb resize.

Kan de lineariteit en de romigheid van de 325i niet overtuigen :) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan de lineariteit en de romigheid van de 325i niet overtuigen :) ?
Eigenlijk geen ambitie om de komende jaren van auto te wisselen

Jawel dus.

6-in-lijn soepelheid is echt wel zalig. En dan die verrassend aangename afstelling die er echt op zit tussen comfortabel en sportief genoeg. En als dan het dak er nog afkan...:inlove:

Maar turbo's kan ik ook apprecieren, als ik de range zo voel "trekken" als die turbo's in gang schieten, wat moet dat dan niet zijn in een GT-R...

Die zal waarschijnlijk harder en ruwer zijn dan een 325, maar die zal dan uitblinken op andere gebieden.:lol:

(kijk eens naar de advertenties, een gt-r is nu ong dubbel zo duur als een 325)

aangepast door Martini Racing
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid