Ga naar inhoud

Realistische 'ooit' wagens


Baiden

Aanbevolen berichten

't Zal zelfs +400 000 zijn dan! :)

Ach, daar is wel ergens iemand heel tevreden in het buitenland met zijn "nieuwe" Volvo met "100.000km" dan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

E90 LCI 325/330/335d en een steptronic, en voor minder dan 700Nm doen we 't niet.

Wel ja, zoiets (in E91 trim) valt ook binnen mijn eisen :D

En die automaat is een must...Ik ben dat ADHD-schakelgedoe soms zo beu hé. Zeker met zo'n korte eerste, ik denk dat jij dat ook hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe, iirc had jij 195PK op de bank though ?

Ja, als die 5 pk tov 200 een breekpunt is, dan ben je als aanstaande koper echt wel heel erg zielig bezig he ;)

Ach, daar is wel ergens iemand heel tevreden in het buitenland met zijn "nieuwe" Volvo met "100.000km" dan :D

Uiteraard, de vorige ging nog voor een mooi bedrag naar Litouwen. Moet met deze zeker lukken!

By the way, tegen dan zullen er al wel enkele paardjes extra dood zijn zodat het een échte 185 pk is :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ja, zoiets (in E91 trim) valt ook binnen mijn eisen :D

En die automaat is een must...Ik ben dat ADHD-schakelgedoe soms zo beu hé. Zeker met zo'n korte eerste, ik denk dat jij dat ook hebt?

Ik ben eigenlijk geen automaatman, maar die van BMW is wel echt zeer goed. En eerste versnellingen bij mij zit ik wel zeer snel door ja, niet zo snel als m'n banden maar 't scheelt niet veel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

vertrek dan in 2de

Niet doenbaar...soms zelfs al heel moeilijk om al zeer traag rollend vanuit tweede te vertrekken.

En neen, ik ben geen zondagsrijder...Heb al met veel wagens gereden in mijn taxi-tijdperk en het ligt echt aan de Mondeo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eigenlijk geen automaatman, maar die van BMW is wel echt zeer goed. En eerste versnellingen bij mij zit ik wel zeer snel door ja, niet zo snel als m'n banden maar 't scheelt niet veel :D

mohow :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet doenbaar...soms zelfs al heel moeilijk om al zeer traag rollend vanuit tweede te vertrekken.

En neen, ik ben geen zondagsrijder...Heb al met veel wagens gereden in mijn taxi-tijdperk en het ligt echt aan de Mondeo...

Stom mopje, mijn excuses :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eigenlijk geen automaatman, maar die van BMW is wel echt zeer goed. En eerste versnellingen bij mij zit ik wel zeer snel door ja, niet zo snel als m'n banden maar 't scheelt niet veel :D

Ja dat het geen stoplichtsprinter is, werd verleden week pijnlijk duidelijk ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit zou ik me graag een BMW E28 kopen, motorisatie maakt niet zoveel uit als het maar een 6cyl is. Een Volvo S60R zou ik ook graag hebben of als ik veel km's moet doen een BMW E60/61, F10/11 (als ze tegen dan al betaalbaar zijn) en liefst een 6cyl. Een V70 II/III diesel zie ik ook wel zitten. Het zal allemaal afhangen op welke termijn dit zal zijn en hoever ik het in het leven al gebracht heb op dat moment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien de openingspost eens lezen?

Na iemand anders zijn rekening maken, ook komen zeggen wat er op hun oprit mag staan?

Ik heb tussen de regels gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie en moeilijke vraag natuurlijk:

Ik heb 3 auto's op de shortlist staan en ooit worden dat er 2 (in het geval ik ooit ga samenwonen met de vriendin en we elk 1 auto hebben).

- Range Rover Sport TDV8 (gewoon dikke patserbak)

- Mini Cooper Coupe S

- Volvo V70R (of iets in die trend, gewoon een beestig pkmonster break) en op LPG leggen

Allemaal 2ehands natuurlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Range Rover blijft ook altijd wel ergens lonken ... maar is wel relatief duur.

Een Dodge Ram was vroeger m'n favoriet nr 1, maar da's wat geminderd. Al blijf ik toch nog altijd ferm nakijken als ik er eentje zie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mij ook :)

Al van de eerste Range Rover uit de jaren 70 was ik zwaar fan. M'n nonkel kocht er dan eentje, een V8 en dan was het helemaal te gek. Wanneer de turbodiesel eind jaren 80 uitkwam, wonnen we eens een testweekend en ik heb genoten.

En onlangs met een recente meegereden en 't blijft toch een coole bak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie en moeilijke vraag natuurlijk:

Ik heb 3 auto's op de shortlist staan en ooit worden dat er 2 (in het geval ik ooit ga samenwonen met de vriendin en we elk 1 auto hebben).

- Range Rover Sport TDV8 (gewoon dikke patserbak)

- Mini Cooper Coupe S

- Volvo V70R (of iets in die trend, gewoon een beestig pkmonster break) en op LPG leggen

Allemaal 2ehands natuurlijk...

Ik ben niet echt pro fwd maar ik beken dat zo een mini cooper s verdomme plezant rijdt !!! (alleen de remmen zijn een ramp)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet echt pro fwd maar ik beken dat zo een mini cooper s verdomme plezant rijdt !!! (alleen de remmen zijn een ramp)

Tijd om 's met een Clio RS te rijden dan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet echt pro fwd maar ik beken dat zo een mini cooper s verdomme plezant rijdt !!! (alleen de remmen zijn een ramp)

Remmen zijn snel opgelost :D

Zelfs 100% OEM vind ik dat een ontzettend knappe wagen, die Cooper S...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid