Ga naar inhoud

Realistische 'ooit' wagens


Baiden

Aanbevolen berichten

Jawel dus.

6-in-lijn soepelheid is echt wel zalig. En dan die verrassend aangename afstelling die er echt op zit tussen comfortabel en sportief genoeg. En als dan het dak er nog afkan...:inlove:

Maar turbo's kan ik ook apprecieren, als ik de range zo voel "trekken" als die turbo's in gang schieten, wat moet dat dan niet zijn in een GT-R...

Die zal waarschijnlijk harder en ruwer zijn dan een 325, maar die zal dan uitblinken op andere gebieden.:lol:

Ja turbo's hebben wel iets, een 5-cilinder met turbo :inlove:

335i is zeer lineair dus voel je de turbo nauwelijks.

Welke motorisatie zit er in de range ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het pleziert me dat je dit grappig vindt.

Jij krijgt alvast geen ritje :D

Mja, ik wens het je alvast toe dat je snel aan je eerste 100k zit (ik denk dat ze enkel duurder gaan worden) :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, ik wens het je alvast toe dat je snel aan je eerste 100k zit (ik denk dat ze enkel duurder gaan worden) :inlove:

Het is maar hoe je je toekomst ziet he.

Z8 vind ik nu absoluut ook geen onrealistische wagen. Sterker zelfs: Ik ben er van overtuigd dat ik ooit een 300SL Roadster ga bezitten. Maar voor hetzelfde geld kom je net op dat moment iets anders tegen wat een interessantere aanbieding is, en geef je je miljoen euro aan iets anders uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mij maar de nieuwe Exige .....maar na het eerste productiejaar (kinderziektes)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is maar hoe je je toekomst ziet he.

Z8 vind ik nu absoluut ook geen onrealistische wagen. Sterker zelfs: Ik ben er van overtuigd dat ik ooit een 300SL Roadster ga bezitten. Maar voor hetzelfde geld kom je net op dat moment iets anders tegen wat een interessantere aanbieding is, en geef je je miljoen euro aan iets anders uit.

Ja, laat ons er nu eens gewoon vanuit gaan dat realistisch wil zeggen dat het voor "iedereen" realiseerbaar is en niet gewoon voor het merendeel van het forum hier. Gewone stervelingen dus die gewoon gaan werken (bij een baas) voor hun geld en geen vliegende start gekend hebben. Anders kan je dit topic ook gewoon het "Zoek een wagen voor maandagnamiddag in mei voor Donald Trump"-topic noemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

om 't er 't eerst? :D

binnen een viertal jaar weet ik een prachtige V70 te koop staan die perfect voldoet :D

Hehe, iirc had jij 195PK op de bank though ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Realistische ooit-wagens:

Mégane RS265 (Trophy)

Volvo S60R modded (motor, evolve bodykitje, enz)

Focus RS

En meer waarschijnlijker (gezien de km's) E90 LCI 325/330/335d en een steptronic, en voor minder dan 700Nm doen we 't niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, laat ons er nu eens gewoon vanuit gaan dat realistisch wil zeggen dat het voor "iedereen" realiseerbaar is en niet gewoon voor het merendeel van het forum hier. Gewone stervelingen dus die gewoon gaan werken (bij een baas) voor hun geld en geen vliegende start gekend hebben. Anders kan je dit topic ook gewoon het "Zoek een wagen voor maandagnamiddag in mei voor Donald Trump"-topic noemen.

Je kan ook rijk worden door te werken hoor. Ik denk dat RRD al wel wat heviger eigen materiaal op de oprit (van zijn ouders) heeft gezet dan uw wagenpark.

Ik zou niet weten waarom noch Carlo, noch RRD hun dromen niet kunnen waarmaken.

Persoonlijk denk ik niet dat er een "ooit" auto op mijn oprit komt te staan. Misschien wel iets leuks, genre MX5 of Z4 achtig iets.

Maar goed, daar is nu de drang echt niet voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet weten waarom noch Carlo, noch RRD hun dromen niet kunnen waarmaken.

Ik ook niet maar dan nog is de opzet van dit topic om wagens op te noemen die helemaal niet zo gek ver van je af staan en die je misschien nu zelfs al zou kunnen kopen maar om 1 of andere reden toch (nog) niet gekocht hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ik hier ga mogen inbinden, met een baby op komst zullen het geen potente bakken meer zijn.

- BMW 320d

- Peugeot 508 SW GT

Dat zal het voor de komende tijd wel zijn vrees ik :D

My life is getting booring :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ik hier ga mogen inbinden, met een baby op komst zullen het geen potente bakken meer zijn.

- BMW 320d

- Peugeot 508 SW GT

Dat zal het voor de komende tijd wel zijn vrees ik :D

My life is getting booring :lol:

Uw Clio CUP200 en de opvolger daar van (een BMW 1M Coupé APEC Stage II) telt niet mee of wat ????

't Gaat niet om "realistische ooit bijna gratis bedrijfswagens" hé dan zou ik dik vrede nemen met uw bovenstaand lijstje :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook niet maar dan nog is de opzet van dit topic om wagens op te noemen die helemaal niet zo gek ver van je af staan en die je misschien nu zelfs al zou kunnen kopen maar om 1 of andere reden toch (nog) niet gekocht hebt.

Misschien de openingspost eens lezen?

Na iemand anders zijn rekening maken, ook komen zeggen wat er op hun oprit mag staan?

We zeggen wel eens "ooit! :inlove:" over een wagen.

Maar nu ben'k eens benieuwd welke wagens jullie denken dat er effectief ooit op de oprit zullen staan.

On a sidenote, hier wat verder is er een automarchand die 2 Z8tje heeft staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, laat ons er nu eens gewoon vanuit gaan dat realistisch wil zeggen dat het voor "iedereen" realiseerbaar is en niet gewoon voor het merendeel van het forum hier. Gewone stervelingen dus die gewoon gaan werken (bij een baas) voor hun geld en geen vliegende start gekend hebben. Anders kan je dit topic ook gewoon het "Zoek een wagen voor maandagnamiddag in mei voor Donald Trump"-topic noemen.

Ik werk gewoon bij een baas.

Ik heb geen vliegende start gekend.

Maar er bestaat zoiets als gewoon in het rijtje lopen, en een normaal leven hebben. Ofwel maak je optimaal gebruik van de mogelijkheden, neem je risico's en "the sky is the limit".

En ik weiger dat eerste te doen. Alles of niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid