Ga naar inhoud

F10 ///M5 vs. ///M550d


Sega

Aanbevolen berichten

Meer moet dat niet zijn, juist die aluminium bagetten moeten vervangen worden door shadowlines. :inlove:

http://www.heermann-rhein.de/de/gebrauchtwagen/fahrzeugsuche.html?tx_hoteautoseller_eautoseller%5Bid%5D=38053&tx_hoteautoseller_eautoseller%5Baction%5D=details&tx_hoteautoseller_eautoseller%5Bcontroller%5D=Autoseller&cHash=f91f4eca7dd69b608c4aa3f35e52f21e

Link naar reactie
Delen op andere sites

In deze uitvoering en kleur vind ik de chroom raamomlijsting knapper dan hoogglans shadowline.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In deze uitvoering en kleur vind ik de chroom raamomlijsting knapper dan hoogglans shadowline.

Ik zou enkel op een zilverkleurige wagen chroom kiezen. Weet iemand of dat eenvoudig verwijderd kan worden en wat het zou kosten om shadowlines na te plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al bij al vind ik de E60 M5 eigenlijk veel vetter, echt een hooligan kar dat met die huilende V10.

Eigenlijk als geld geen zak uitmaakt en je zoekt een supersedan, een jonge tweedehands S65 AMG, hell yes, en als ik in dit segment moet blijven een E63 AMG dan.

Twee keer mee eens....... btw ken een BTCS (vorig jaar) piloot die een nieuwe M5 heeft gekocht. Heeft beslist om na 2 weken zijn E60 M5 te houden en de nieuwe M5 weer door te verkopen ! Dat ding is net iets te braaf geworden en de turbo's geven niet het veel leukere atmo gevoel.

Maar eigenlijk zou ik nooit meer in dit segment shoppen, zo een type wagen is in feite totaal nutteloos, tenzij je elke week in Duitsland mag cruisen. Volgens mij zijn dit geen wagens meer voor de Belgische of Franse markt. btw: het plezier om snel te rijden op een autostrade of zo een krachtpatser wagen te hebben is snel over. Het plezier van een echt sportief karreke is vele malen hoger. Ik beleef meer of minstens zo veel fun in een Mini Cooper S bv......

aangepast door Jokke_vlo
Link naar reactie
Delen op andere sites

btw: het plezier om snel te rijden op een autostrade of zo een krachtpatser wagen te hebben is snel over. Het plezier van een echt sportief karreke is vele malen hoger. Ik beleef meer of minstens zo veel fun in een Mini Cooper S bv......

iemand die het snapt :)

Fast-Car-Fast-Driver.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol, PJ je hebt het "juiste" aantal berichten ! Uw cartoons zeggen alles inderdaad heb er alleen te lang over gedaan om dat echt te beseffen :(

Links was mijn idee 2 jaar terug. Rechts is proefondervindelijk.

PJH

user-online.png

General Vondriftenstein2.png

Lid sinds25 August 2011

LocatieKnesselare,Belgium

Berichten: 997

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe, 997 :D ooit ;)

Blij dat je toch tot inkeer bent gekomen :) Vermoedelijk had de exige daar veel mee te maken ;)

Ik ben echt blij met mijn 4 cilinder oud BMWtje... ook al krijg ik op mijn doos van een moderne diesel aan de lichten. Het kan me simpelweg niks schelen :)

Laat ze maar komen met hun zware diesel...

Maar ik moet toch toegeven dat ik nieuwsgierig ben naar de M550d, ik zou er graag eens mee rijden omdat ik vermoed dat het geen echte M-auto is, maar gewoon een snelweg monster. Ik doe overal mijn best om eens een testrit te regelen, maar het lukt voorlopig nergens. De F10 M5 wel al gereden inmiddels en ik was aangenaam verrast -> veel beter dan de E60 vind ik, maar de E39 zal nooit overtroffen worden denk ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 3 weken later...

Als ik moet kiezen tussen een M550d en een F10 M5 kies ik een E39 M5 :ninja:

(natuurlijk in een hypothetische wereld waar herverkoopwaarde en onderhoud en naft en kosten en al die zaken geen belang spelen)

Ik vind zo'n E39 M5 nog steeds de mooiste M5 die je tegenwoordig kan kopen. En de enigste M5 met een atmosferische V8 in het vooronder, wat mijns inziens de meeste logische keuze is voor zo'n kar. Meer koppel, pk's en sound dan een zes-in-lijn, bruikbaarder dan een V10 die pas na een half uur op temperatuur is en je in toeren moet jagen, en bovenal: GEEN TURBOMEUK EROP GEVEZEN!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid