DDé 2.654 Geplaatst: 25 april 2012 Delen Geplaatst: 25 april 2012 Diesel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
C_X 1.546 Geplaatst: 25 april 2012 Delen Geplaatst: 25 april 2012 ///M5 of iets met een AMG badge op maar gene fokking diesel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.215 Geplaatst: 3 mei 2012 Delen Geplaatst: 3 mei 2012 Meer moet dat niet zijn, juist die aluminium bagetten moeten vervangen worden door shadowlines. http://www.heermann-rhein.de/de/gebrauchtwagen/fahrzeugsuche.html?tx_hoteautoseller_eautoseller%5Bid%5D=38053&tx_hoteautoseller_eautoseller%5Baction%5D=details&tx_hoteautoseller_eautoseller%5Bcontroller%5D=Autoseller&cHash=f91f4eca7dd69b608c4aa3f35e52f21e Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.788 Geplaatst: 3 mei 2012 Delen Geplaatst: 3 mei 2012 In deze uitvoering en kleur vind ik de chroom raamomlijsting knapper dan hoogglans shadowline. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.215 Geplaatst: 6 mei 2012 Delen Geplaatst: 6 mei 2012 In deze uitvoering en kleur vind ik de chroom raamomlijsting knapper dan hoogglans shadowline. Ik zou enkel op een zilverkleurige wagen chroom kiezen. Weet iemand of dat eenvoudig verwijderd kan worden en wat het zou kosten om shadowlines na te plaatsen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 7 mei 2012 Delen Geplaatst: 7 mei 2012 (aangepast) Al bij al vind ik de E60 M5 eigenlijk veel vetter, echt een hooligan kar dat met die huilende V10.Eigenlijk als geld geen zak uitmaakt en je zoekt een supersedan, een jonge tweedehands S65 AMG, hell yes, en als ik in dit segment moet blijven een E63 AMG dan. Twee keer mee eens....... btw ken een BTCS (vorig jaar) piloot die een nieuwe M5 heeft gekocht. Heeft beslist om na 2 weken zijn E60 M5 te houden en de nieuwe M5 weer door te verkopen ! Dat ding is net iets te braaf geworden en de turbo's geven niet het veel leukere atmo gevoel. Maar eigenlijk zou ik nooit meer in dit segment shoppen, zo een type wagen is in feite totaal nutteloos, tenzij je elke week in Duitsland mag cruisen. Volgens mij zijn dit geen wagens meer voor de Belgische of Franse markt. btw: het plezier om snel te rijden op een autostrade of zo een krachtpatser wagen te hebben is snel over. Het plezier van een echt sportief karreke is vele malen hoger. Ik beleef meer of minstens zo veel fun in een Mini Cooper S bv...... 7 mei 2012 aangepast door Jokke_vlo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.501 Geplaatst: 7 mei 2012 Delen Geplaatst: 7 mei 2012 btw: het plezier om snel te rijden op een autostrade of zo een krachtpatser wagen te hebben is snel over. Het plezier van een echt sportief karreke is vele malen hoger. Ik beleef meer of minstens zo veel fun in een Mini Cooper S bv...... iemand die het snapt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 7 mei 2012 Delen Geplaatst: 7 mei 2012 Lol, PJ je hebt het "juiste" aantal berichten ! Uw cartoons zeggen alles inderdaad heb er alleen te lang over gedaan om dat echt te beseffen Links was mijn idee 2 jaar terug. Rechts is proefondervindelijk. PJH General Vondriftenstein Lid sinds25 August 2011 LocatieKnesselare,Belgium Berichten: 997 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.501 Geplaatst: 7 mei 2012 Delen Geplaatst: 7 mei 2012 Hehe, 997 ooit Blij dat je toch tot inkeer bent gekomen Vermoedelijk had de exige daar veel mee te maken Ik ben echt blij met mijn 4 cilinder oud BMWtje... ook al krijg ik op mijn doos van een moderne diesel aan de lichten. Het kan me simpelweg niks schelen Laat ze maar komen met hun zware diesel... Maar ik moet toch toegeven dat ik nieuwsgierig ben naar de M550d, ik zou er graag eens mee rijden omdat ik vermoed dat het geen echte M-auto is, maar gewoon een snelweg monster. Ik doe overal mijn best om eens een testrit te regelen, maar het lukt voorlopig nergens. De F10 M5 wel al gereden inmiddels en ik was aangenaam verrast -> veel beter dan de E60 vind ik, maar de E39 zal nooit overtroffen worden denk ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 augustus 2012 Delen Geplaatst: 26 augustus 2012 als je het kan verantwoorden omwille van het aanteal kilometers dat je doet om een benzine te rijden kies ik resoluut voor de M5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alexis 5.392 Geplaatst: 14 september 2012 Delen Geplaatst: 14 september 2012 Als ik moet kiezen tussen een M550d en een F10 M5 kies ik een E39 M5 (natuurlijk in een hypothetische wereld waar herverkoopwaarde en onderhoud en naft en kosten en al die zaken geen belang spelen) Ik vind zo'n E39 M5 nog steeds de mooiste M5 die je tegenwoordig kan kopen. En de enigste M5 met een atmosferische V8 in het vooronder, wat mijns inziens de meeste logische keuze is voor zo'n kar. Meer koppel, pk's en sound dan een zes-in-lijn, bruikbaarder dan een V10 die pas na een half uur op temperatuur is en je in toeren moet jagen, en bovenal: GEEN TURBOMEUK EROP GEVEZEN! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.