Ga naar inhoud

Saab lovers


walter

Aanbevolen berichten

Saab museum is gered!

"

P4 West reports: The city of Trollhättan, SAAB AB and The Wallenberg foundations – those are the ones who make sure that the Saab Museum will stay in Trollhättan. Together they have paid 28 million SEK for the whole collection.

A lot has happened since Saab filed for bankruptcy in december. Two bankruptcy administrators were appointed and later on a third joined in.

They quickly realized that more money was needed to keep the bankruptcy proceedings alive and quickly it was established that the Saab Cars Museum could bring in the first millions.

And now it’s a done deal, the museum will remain in Trollhättan. The running costs of the museum, will be handled by the city of Trollhättan and Västragötalandsregionen (regional government). P4 West have previous reported that the region, the city and a collection of Saab-veterans wanted to take over the running of the museum."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, zalig :inlove: Ik vrees dat mijn 9-5 in het verkeerde kleur is :( Jammer dat die Hirsch zo duur is (zelfs niet echt stevige velg te noemen...) anders had ik deze al lang gekocht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verkeerde kleur? Ben je mal!

Thumb resize.

Het zijn echt de velgen die het hem doen hoor :D

Mal:lol:

Deze vind ik zelf niet knap... Te lage sideskirts en bumpers (Hirsch gerief zeker?).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
Boekenrek wat aangevuld

Saab 9-3 An Entirely New Sport Sedan; Anders Thunberg

Wat staat er zoal in? Ontwerpfase enzo zeker?

Top Gear gezien? Mooi stuk over Saab, en nu wil ik een 99 Turbo :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontwikkeling, techniek en wat marketing allicht.

Geen id wat er exact in staat. Móet nog toekomen. Lijkt mij wel leuk om te hebben. Bovendien slechts 1000 stuks van schijnt.

TG nog niet gezien. Staat op de digicorder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was ik niet vergeten maar ik vind elk gered merk een overwinning.

Mini was eigenlijk geen echt merk en rolls had on VW vleugels ook wel gered geweest :-)

Mah... heb het gewoon niet hoog op met BMW en merken redden. Ze zijn daar gewoon niet goed in. Zeker niet als ze in dezelfde klasse moeten opereren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat BMW weer zogezegd een merk overnemen? Paar jaar geleden gingen ze ook zogezegd Opel overnemen...

Geloof me vrij, Saab is zo dood als een pier...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid