Ga naar inhoud

"Senna" -- 21 mei 2012, Canvas


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Geprogrammeerd!

Moeder de vrouw verkiest boer zkt. vrouw boven Senna :D

Nog niet getrouwd en nu al onder de sloef. Ai...:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diegene die ik heb duurt 2u42.

Verschil zit blijkbaar bij de commentatoren.

Bij de langere versie komen zij in beeld wanneer ze hun verhaal doen en bij de "korte" versie wordt hun verhaal over de beelden van Senna gekleefd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken niets van de F1 in die tijd, maar Prost kwam er wel uit als arrogant klootzakske. Werd dit toen ook zo aanzien? Of waren er evenveel pro-Prost als pro-Senna?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken niets van de F1 in die tijd, maar Prost kwam er wel uit als arrogant klootzakske. Werd dit toen ook zo aanzien? Of waren er evenveel pro-Prost als pro-Senna?

Schijnt dat de langere versie (azië) neutraler is voor Prost, omdat hij ook uitgebreid zijn kant van het verhaal geeft.

("schijnt" omdat ik geen van beiden heb gezien, opgenomen om morgen te bekijken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn DVD duurt ook minder dan 2 uur. Ik hoef Ron Dennis, John Bisignano, Sid Watkins en Frank Williams niet in beeld te hebben dus ik mis het niet.

Ik vond het altijd wel raar dat het stuk waar Senna stopt voor Erik Comas in de GP van Spa in '92 niet in de film zelf is opgenomen. Ik dacht dat dit wel in de lange versie zou zitten maar blijkbaar niet dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kvond de lange precies net iets beter. Zijn er niet nog delen verdwenen naast de commentatoren?

Het gelovige en sociale deel leek nog beter toegelicht toen ik de lange variant bekeek? Ook Prost komt aan 't woord wat in mijn ogen de vete nog meer prononceerde, de rivaliteit was nog steeds duidelijk maar 't komt Prost wel ten goede.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Senna leek me niet een speciaal aangenaam persoon? Toch een paar rare trekjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Senna leek me niet een speciaal aangenaam persoon? Toch een paar rare trekjes

Noem mij een wereldkampioen die niet eigenzinnig is. Niettemin een heerlijke documentaire.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noem mij een wereldkampioen die niet eigenzinnig is. Niettemin een heerlijke documentaire.

Mezelf, wereldkampioen niets doen :up:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Senna leek me niet een speciaal aangenaam persoon? Toch een paar rare trekjes

Tja als je zo bezeten bent om te winnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid