Ga naar inhoud

Detailtopic!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ja zal dan de grote Silk Dryer bestellen [emoji4]

Merci voor de info.

Ga beginnen met wat basis-gerief en dan bekijken wat ik mis of nog noodzakelijk vindt en zo wat opbouwen, is ook leuker denk ik dan alles in 1 keer te kopen. 

Heb zelf ook de grote droogdoek, echt handig :D

Normaal gebruik je per product een ander microvezeldoek, soms zelfs meerdere als ze niet proper blijven :) Ook verschillende types per product.

Crystal is een reiniger waarmee je uw ramen snel streepvrij krijgt :)

Geplaatst:

Ja hallo dan lig je al aan €100 aan microvezeldoekskes alleen :o

Zoals gezegd, zal beginnen met wat stuff te bestellen en dan wel zien wat ik nog mis en hoeveel geld het mij waard is om het nog beter/makkelijker te doen.

Geplaatst:
Ja hallo dan lig je al aan €100 aan microvezeldoekskes alleen [emoji33]

Zoals gezegd, zal beginnen met wat stuff te bestellen en dan wel zien wat ik nog mis en hoeveel geld het mij waard is om het nog beter/makkelijker te doen.

Moeten allemaal geen dure zijn hé, je hebt goedkope doekjes ook :D Maar ga eens kijken bij Wax-it, gaat heel wat duidelijk maken.

Denk dat ik zaterdag ook eens langs ga gaan.
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ja zal dat misschien eens plannen voor volgende zaterdag. Deze zaterdag ga ik verhuizen :)

Geplaatst:

Heb een set velgen die gepoederlakt zijn en waar dus nog geen spatje vuil op zit. 
Heb er afgelopen weekend 3 lagen Auto Finesse Mint Rims opgedaan aan de 'zichtbare' zijde, en 2 lagen aan de binnenkant. 

Lees wel dat dit meer een 'show n shine' wax is die er snel terug afgaat? 
Zal in het begin zeker geen wheel cleaner nodig hebben denk ik doordat de velg nog zo nieuw is, vuil zou er snel en makkelijk moeten afgaan. 

Zo'n Gyeon Q2 Rim spellement lijkt me dan wel een betere optie voor langere bescherming? 
Is op zich voor een weekendwagen die ook niet erg veel buitenkomt bij regen of winterweer, en regelmatig gewassen wordt. Maar zou het ook graag aanbrengen op de kruisspaken van mijn E30. Deze waren echt in nieuwstaat maar merk nu al wat gekke strepen op de brede rand van de velgen hier en daar. Ook is het echt een karwei om tussen al de spaken degelijk te kuisen, hoe gladder de velg hoe makkelijker te kuisen dus lijkt me zeker opportuun om dit hier te doen. 

Geplaatst:

Als je klaar bent mag je mijn 16 kruisspaken ook nog doen :ninja:

Geplaatst:
7 minuten geleden zei PJH:

Zijn die van mij meegerekend? :D

Geplaatst:
14 minutes ago, PJH said:

Nah. Ga voorlopig enkel die RZ's doen. Als ik daarna nog zin en product over heb komen eerst de drie sets S2K wielen aan de beurt. Dan de MSX, dan de 2 àndere kruisspaaksets, en dan de Polo :D 

Geplaatst:

Er zijn nog vervallen pintjes!

Geplaatst:

Carosseriewerk omgeving brasschaat, iemand een aanrader? Zit met een kleine bluts in bumper rechtsvooraan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst:

Thx, morgen eens een mailtje sturen. :)

Geplaatst:
Op 14-8-2016 om 21:59 zei Hazen:

Carosseriewerk omgeving brasschaat, iemand een aanrader? Zit met een kleine bluts in bumper rechtsvooraan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

De Backer in Schoten ook tevreden van. Nog 2 jaar als jobstudent gewerkt.

Geplaatst:

Bertels rekent op 450 euro voor herstelling en spuitwerk, dat is een daily van 10j oud mij niet waard. Aangezien de lakschade niet hard opvalt, zou het een optie zijn om gewoon enkel uit te blutsen of zou dat lakschade opleveren? :mellow:

image4.JPG

image3.JPG

image2.JPG

image1.JPG

Geplaatst:

zou een spotrepair hier geen 90%-oplossing kunnen zijn ?

Geplaatst:

Iemand die kan uitblutsen zou dat al een pak beter moeten krijgen ja (op basis van de foto's).

Geplaatst:

Ben vandaag langs geweest bij Waxit B-)

image.jpeg

Geplaatst:

Je hebt u nog kunnen beheersen blijkbaar :D

Geplaatst:
2 hours ago, Monterey Jack said:

Je hebt u nog kunnen beheersen blijkbaar :D

Ja uiteindelijk wel, maar lag toch ook al aan €130 ;)

Wel heerlijk gerief allemaal, daarnet de eerste wasbeurt gegeven en zo'n droogdoek van Gyeon in combinatie met de quick detailer is echt zalig om de wagen mee te drogen. Ook de wheel cleaner en de borstel hebben dienst gedaan. In de hubo nog om een borsteltje geweest voor de boutgaten, een verstuiver flesje en een gieter.

Merci voor de raad ook @Wax-it.be 

Je ziet ons nog terug eens we klaar zijn voor de volgende stap!

image.jpeg

image.jpeg

Geplaatst:

Goeie spullen heb je daar.

1 tip: spoel de wagen af met de brede straal van je gieter ipv met de sproeikop: op die manier ga je je wagen al een stuk 'droog spoelen': de cohesie van het water zorgt ervoor dat het water gemakkelijker van de auto loopt. Met de sproeikop ga je beading (druppeltjes) hebben, zoals je ook hebt als het regent, als je giet krijg je sheeting: het water schuift als het ware van de auto.
Hoe beter je wagen behandelt is (Hoe gladder je lak), hoe sterker dat effect zal zijn.

.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Helpt zo'n borstel echt goed om de binnenkant van de velg volledig proper te krijgen?

Geplaatst:
1 uur geleden zei STA911:

Helpt zo'n borstel echt goed om de binnenkant van de velg volledig proper te krijgen?

Yep maar mijn remschijven zijn wat te groot dus ruimte is beperkt. Zal op een normale auto wel beter zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid