Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 In 't echt heeft den helft een pak minder praat bij 3 Quote
Ice_Ken 6.465 Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 1 minute ago, dragonfly said: Ken toch, je mag je niet altijd zo aangevallen voelen. Kom eens naar een rondrit ofzo, dan zal je merken dat wij toffe mensen zijn ik ben ook nen toffe, ook al heb ik geen vrienden Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 2 minutes ago, Ice_Ken said: ik voel mij geviseerd allezins, en ik ken hier ook bijna niemand persoonlijk. Ik ken je nochtans, je bent @Ice_Ken. Quote
Ice_Ken 6.465 Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 Just now, ICM said: Ik ken je nochtans, je bent @Ice_Ken. ik was deze week bij wax-it (woensdagavond)...ik heb enkel Brunault gesproken van het forum, voor de rest niemand dat ik kende van hier ook al stonden er forummers met hun auto. Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 10 minutes ago, Ice_Ken said: ik was deze week bij wax-it (woensdagavond)...ik heb enkel Brunault gesproken van het forum, voor de rest niemand dat ik kende van hier ook al stonden er forummers met hun auto. Dat is op iedere bijeenkomst (werk/privé) zo, de meeste mensen hebben niet de sociale vaardigheden om te 'socializen'. Dat heeft niets met jou te maken. Quote
DDke 8.689 Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 16 minutes ago, ICM said: Dat is op iedere bijeenkomst (werk/privé) zo, de meeste mensen hebben niet de sociale vaardigheden om te 'socializen'. Dat heeft niets met jou te maken. Allez? Geen last van 1 Quote
Jeltovic 2.469 Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 Welke coatings zijn het makkelijkst aan te brengen? Is er veel verschil tussen? Quote
Ice_Ken 6.465 Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 11 minutes ago, Jeltovic said: Welke coatings zijn het makkelijkst aan te brengen? Is er veel verschil tussen? gyeon wetcoat is makkelijkst, cancoat is ook gemakkelijk hoor. Quote
Jeltovic 2.469 Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 19 minuten geleden zei Ice_Ken: gyeon wetcoat is makkelijkst, cancoat is ook gemakkelijk hoor. Wat is de standtijd ongeveer van zo'n coatings? Is dat even effectief als de coatings die met zo'n applicator worden aangebracht ipv die wetcoat? Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 Van Gyeon wetcoat kan ik zeggen dat die de 2000km wel haalt. Anders gezegd, bij de 3e wasbeurt zie je al goed dat het effect verminderd. Bij de 4e is het zo goed als weg. Niet slecht op een auto die geen voorbehandeling gehad heeft! Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 De echte coating in meerdere lagen of combinaties zou 2j en 30000 km halen. Maar zelf nog geen ervaring mee Quote
Ice_Ken 6.465 Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 gyeon cancoat gaat bij al bijna een jaar mee. Wel tevreden van, vrij easy aan te brengen. Quote
SB-01 4.349 Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 6 uur geleden zei ICM: Dat is zelfs niet plagen, dat is zeveren. Er is geen enkele vorm van negatieve bejegening in het spel. Dat zou op dit forum niet getolereerd worden. Zelfs wanneer er scherpe discussies worden gevoerd, kan niet op de man worden gespeeld. Het is net de 'ons kent ons' die voor die zekerheid zorgt. Daarom kan je er van op aan dat je iedere post gerust luchtig en positief kan interpreteren. Dan heb jij een andere mening dan ik over zulke zaken Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 36 minutes ago, ST TDCi said: Dan heb jij een andere mening dan ik over zulke zaken Jij bedoelt dat het wel het geval is bij pesten. Uiteraard. Ik heb het over dit forum. Hier zal dit niet worden getolereerd. Als iemand te ver zou gaan, krijgt hij van mij een veeg uit de pan. EN DAT GELDT OOK VOOR DE EERSTE DIE NOG EEN OPMERKING MAAKT OVER MIJN HAAR Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 Daar valt bij mijn weten toch nooit wat op aan te merken? Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 Bij pestgedrag zal @ICMtegen de haren instrijken! Quote
Joske 922 Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 In 't echt heeft den helft een pak minder praat bij [emoji3]Die met ne grote smoel hier hebben een vrouw. [emoji12] Quote
Gastje 157 Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 2 uur geleden zei Joske: Die met ne grote smoel hier hebben een vrouw. Deze zonder hebben er 2. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 2 hours ago, ICM said: Jij bedoelt dat het wel het geval is bij pesten. Uiteraard. Ik heb het over dit forum. Hier zal dit niet worden getolereerd. Als iemand te ver zou gaan, krijgt hij van mij een veeg uit de pan. EN DAT GELDT OOK VOOR DE EERSTE DIE NOG EEN OPMERKING MAAKT OVER MIJN HAAR IK ZOU ZELFS DURVEN STELLEN DAT WE DAT SOORT GEDRAG HIER VEROORDELEN IN DE STERKST MOGELIJKE BEWOORDINGEN! 1 Quote
bossie 238 Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 Welke produkten gebruik je het best bij reinigen en beschermen van een nieuwe wagen? Heb eens een kijkje genomen bij wax-it zijn webshop maar door al die keuze geraak ik er niet wijs uit. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 Als het gaat over gewoon wassen en je hebt echt niks deftig liggen: http://www.wax-it.be/webshop/gyeon-promo-set.html + voor de velgen: http://www.wax-it.be/webshop/auto-finesse-iron-out.html + http://www.wax-it.be/webshop/swissvax-wheel-brush.html + 2 propere emmers En vanaf daar valt het te zien hoe maniak je bent/wilt worden. :0 2 Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 16 april 2017 Geplaatst: 16 april 2017 18 hours ago, Jeltovic said: Welke coatings zijn het makkelijkst aan te brengen? Is er veel verschil tussen? Hangt er vanaf wat je wilt bereiken en spenderen op vlak van tijd en budget. Ik zou ofwe onderhouden met Wetcoat-achtige producten en dat dan ook iedere twee wasbeurten doen. Verder aangevuld met goede shampoo en quick detailer. Heb je meer tijd en geld over zou ik de wagen correct voorbereiden door kleien, polijsten en dan goed ontvetten. Dan koop je Gyeon Mohs in 30ml. Leg je elk paneel 2 lagen coating en wat resteert in de fles gebruik je om cruciale (bumpers bvb) plaatsen nog extra te voorzien van coating of een set velgen te doen. Hoeveelheid. 30ml voor alles tot de grootte van een 3 touring. Daarna ga je voor gebruiksgemak 50ml nodig hebben. Gyeon Prime zou ik niet aanraden, de coating kleeft meer en brengt daardoor minder leuk aan. De bescherming houdt ook minder lang. Wil je op budget kijken dan heeft Nanolex top producten die Gyeon evenaren op vlak van duurzaamheid. Het gebruiksgemak zit niet altijd op hetzelfde niveau. Ik twijfel nog wat ik binnenkort op mijn 4 zal zetten. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 16 april 2017 Geplaatst: 16 april 2017 Als jij al twijfelt... [emoji3] Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.