Ga naar inhoud

Gezocht: Opel Diplomat A Coupe 5.4 V8


TCT

Aanbevolen berichten

Om 50k uit te geven aan een oldtimer denk ik toch dat je in een andere financiële situatie moet zitten. Zich iets kunnen veroorloven betekent meer dan het kunnen betalen.

Een voorbeeldje van 'wisselstukken en onderdelen die legio te vinden zijn':

Ik heb voor een '73 Corvette een aantal onderdelen besteld die dringend aan vervanging toe waren: de linker- en rechter buitenspiegel incl bevestiging, de binnenspiegel en twee kleine stukjes voor de uitlaatophanging. Totaal een kleine €500.

Alles is te krijgen, absoluut. Maar heb je een idee van wat dat allemaal gaat kosten?

Hier staat nergens dat ik 50k ga uitgeven hé...

En wat het me allemaal gaat kosten boeit me niet, al zou die daarvoor een paar jaar stil moeten staan, boeit me niet...

Het is mijn droomklassieker en ik ga er dan ook voor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik ook maar soit,dromen mag he en eventueel je eigen geld versmossen ook:)

Versmossen is dat sowieso niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleurenkeuze, hoeveel geld er allemaal aan te geven... Da's allemaal persoonlijk. Ik zou het alvast niet doen, maar als dat totaal jouw ding is, in een OEM-kleur of niet, dat maakt allemaal geen hol uit voor niet-TCT'ers.

Ik hoop voor jou dat je het kan verwezenlijken, maar realiseer je dat dat hoop duiten gaat kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleurenkeuze, hoeveel geld er allemaal aan te geven... Da's allemaal persoonlijk. Ik zou het alvast niet doen, maar als dat totaal jouw ding is, in een OEM-kleur of niet, dat maakt allemaal geen hol uit voor niet-TCT'ers.

Ik hoop voor jou dat je het kan verwezenlijken, maar realiseer je dat dat hoop duiten gaat kosten.

Bedankt! En ik realiseer me dat maar al te goed, besparen op andere gebieden dan maar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, waarom zou je die kleine later nog laten studeren als je een oude opel kan kopen voor 50k :up:

Wat een belachelijke opmerking, Jan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een openbaar topic dat ook via de zoeksites tevoorschijn kan komen, een klein beetje respect had ik wel verwacht... Kak zoveel in de CC op mij als dat je wil, maar hou uw manieren in het openbaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een openbaar topic dat ook via de zoeksites tevoorschijn kan komen, een klein beetje respect had ik wel verwacht... Kak zoveel in de CC op mij als dat je wil, maar hou uw manieren in het openbaar...

Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk mannen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! En ik realiseer me dat maar al te goed, besparen op andere gebieden dan maar :)

Besparen om een auto te kopen zou ik zelf nooit doen. Zoiets moet dienen als wat extra.

Maar hey, ieder zijn eigen prioriteiten.

Probeer jezelf alvast een haalbaar budget voorop te stellen waaraan je je onder elk beding houdt. Anders rij je je vast en heb je achteraf spijt.

Maar ik vind niet dat je moet besparen om een uitspatting te betalen.

Just my 2 cents

Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Besparen om een auto te kopen zou ik zelf nooit doen. Zoiets moet dienen als wat extra.

Maar hey, ieder zijn eigen prioriteiten.

Probeer jezelf alvast een haalbaar budget voorop te stellen waaraan je je onder elk beding houdt. Anders rij je je vast en heb je achteraf spijt.

Maar ik vind niet dat je moet besparen om een uitspatting te betalen.

Just my 2 cents

Succes ermee!

Besparen is ook zo'n groot woord. Ik bedoel maar dat ik geen nieuwe dailies meer zal kopen dan en er ook een pak langer mee zal rondbollen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is te hopen dat het geen is met een blauw dashboard, want anders ben je niet veel met je overtrokken zetels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is te hopen dat het geen is met een blauw dashboard, want anders ben je niet veel met je overtrokken zetels.

Want een dashboard kun je niet overtrekken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het gemelk niet goed..

TCT wil hier een zoektocht starten naar een oude Opel, geen zoektocht naar een financieel begeleidingsplan...

Als dat jouw droomkar is en je kan en mag hem kopen, ga er dan voor;)

leboncoin.fr al afgezocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het gemelk niet goed..

TCT wil hier een zoektocht starten naar een oude Opel, geen zoektocht naar een financieel begeleidingsplan...

Als dat jouw droomkar is en je kan en mag hem kopen, ga er dan voor;)

leboncoin.fr al afgezocht?

Heb al zowat alle bekende verkoopsites afgeschuimd, maar helaas...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Want een dashboard kun je niet overtrekken?

Ah ok. 'k Zou het niet zo goed weten.

Alléé, ik weet het wel, maar ik heb dat vroeger gedaan op tjoenink-krellen van 18-jarige kerels die het niet erg vonden dat hun dashboard dikker werd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal eens rondhoren, zien of ik er eentje kan opsporen...

Vorig jaar stond er één te koop op classicdriver voor 50k, dat was een babyblauwe in mint condition zonder vinyl dak.

Dat is te duur.

Mint "mag" je eigenlijk niet meer dan 30k betalen (euro's).

Maar of je er daarvoor eentje gaat vinden.... Waarde <=> vraagprijs

Om 50k uit te geven aan een oldtimer denk ik toch dat je in een andere financiële situatie moet zitten. Zich iets kunnen veroorloven betekent meer dan het kunnen betalen.

Een voorbeeldje van 'wisselstukken en onderdelen die legio te vinden zijn':

Ik heb voor een '73 Corvette een aantal onderdelen besteld die dringend aan vervanging toe waren: de linker- en rechter buitenspiegel incl bevestiging, de binnenspiegel en twee kleine stukjes voor de uitlaatophanging. Totaal een kleine €500.

Alles is te krijgen, absoluut. Maar heb je een idee van wat dat allemaal gaat kosten?

:o

Valt toch mee?

Pagode is pakken duurder hoor....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal eens rondhoren, zien of ik er eentje kan opsporen...

Muchas gracias!

Dat is te duur.

Mint "mag" je eigenlijk niet meer dan 30k betalen (euro's).

Maar of je er daarvoor eentje gaat vinden.... Waarde <=> vraagprijs

Dat is hem juist hé, moest de markt verzadigd zijn kun je als koper op je strepen staan, maar dat is hier in de verste verste niet het geval.

Sowieso heb ik een vooropgesteld budget (aankoop + noodzakelijke kosten) opgesteld, waar ik niet zal overgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier staat nergens dat ik 50k ga uitgeven hé...

Ok.

En wat het me allemaal gaat kosten boeit me niet, al zou die daarvoor een paar jaar stil moeten staan, boeit me niet...

Het is mijn droomklassieker en ik ga er dan ook voor :)

:?

Dan zwijg ik, succes met je zoektocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok.

:?

Dan zwijg ik, succes met je zoektocht.

ICM, ik zal zeker je raad niet zomaar in de wind slaan hoor... Maar ik weet wel waar ik mee bezig ben, althans dat hoop ik toch!

Ik ga mezelf en m'n gezin niet in de problemen brengen omdat ik een oldtimer koop hé. Het geld dat ik ervoor beschikbaar stel 'mag' weg, zonder de dikke nek te willen uithangen, maar wilt niet zeggen dat ik niets meer overhoud ofzo hé :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ICM, ik zal zeker je raad niet zomaar in de wind slaan hoor... Maar ik weet wel waar ik mee bezig ben, althans dat hoop ik toch!

Ik ga mezelf en m'n gezin niet in de problemen brengen omdat ik een oldtimer koop hé. Het geld dat ik ervoor beschikbaar stel 'mag' weg, zonder de dikke nek te willen uithangen, maar wilt niet zeggen dat ik niets meer overhoud ofzo hé :)

Hou er toch ten minste rekening mee wat dat ding gaat (blijven) kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou er toch ten minste rekening mee wat dat ding gaat (blijven) kosten.
Hierboven heb ik het misschien wat nonchalant geformuleert, maar dat heb ik er voor over :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid