Ga naar inhoud

Mazda 6


dane

Aanbevolen berichten

Een 518d touring met businesspack die voor korting 47.000 euro kost is in de lease goedkoper dan een 6 die voor korting 36500 euro kost.

Een 318dA touring die 45.000 euri kost voor korting idem.

looptijd 36 maanden en 45.000km/jaar. Wagens worden wel berekend op 48 maanden.

Ok die wagens vallen niet 100% te vergelijken met de Mazda want die is wat sneller maar als Mazda leaseklanten van premiummerken wil afsnoepen dan zullen ze meer moeten bieden (opties en/of motorvermogen) dan deze merken.

Voor een volle mazda 6 met snellere motor wil ik gerust de overstap maken. Als dat niet kan dan liever een goed uitgeruste bmw 3 of 5.

 

 

De 150pk in de Mazda 6 is al even snel als de 520d 184pk, been there, done that.  ;)

Probeer de opties elektrische zetels met geheugenfunctie, zelfdimmende binnenspiegel, adaptieve xenon koplampen met automatische grootlichtregeling, Lane Departure Warning, achteruitrijcamera, schuifdak, Bose Sound System met 11 luidsprekers, RVM, Smart Keyless Entry,... eens bij te nemen als opties... 

Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat ik de 5 reeks een vergelijkbare concurrent vind. Als een 3 reeks met dezelfde uitrusting samengesteld krijgt in je budget vind ik dit al wat meer vergelijkbaarder als je de extra ruimte van de Mazda 6 niet nodig hebt. 

 

Dat de leasingbedrijven de Mazda 6 en diens restwaarde nog niet correct kunnen inschatten blijft natuurlijk wel een probleem. Dit zorgt ervoor dat je inderdaad een lagere leasingprijs/maand kunt krijgen voor een duurdere auto...

 

Al eens geprobeerd om de 17" banden in je offerte te laten opnemen ipv de 19?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid