Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
2 uur geleden zei The Swede:

Ingenieurs in wegenbouw die wat té overijverig zijn...

Geen idee hoe iemand met een deftige aanhanger hier kan tanken. :roll:

image.jpeg

Frankrijk :inlove: 
10 plaatsen om met de vrachtwagen te slapen en 200 voor als je met de auto bent. Er alles aan doen om die autoparking niet toegankelijk te maken met de vrachtwagen en er dan toch op gaan staan voor de nachtrust... 

Tijdens het toeristenseizoen heb je meestal wel parkings die open zijn voor caravans, die je met de vrachtwagen ook niet op kan door zo een hoogtebeperking, en dan zie je die met hun caravan tussen de camions staan... 

Geplaatst:
4 uur geleden zei The Swede:

Ingenieurs in wegenbouw die wat té overijverig zijn...

Geen idee hoe iemand met een deftige aanhanger hier kan tanken. :roll:

image.jpeg

Gelukkig ben je in hoger comfort onderweg dan een Alpina om dit soort ongemakken snel te vergeten

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

En met zo'n laag verbruik trek je het met gemak tot het volgende tankstation 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Alwaar je met dat quasi-lichtsnelheidsgemiddelde al over een tiental seconden bent.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zalig! Ik vond het al eigenaardig dat er nooit een toerist gemist was. 

Die reacties op de achtergrond "dwoaze kalle". :lolz: 

Geplaatst:

Ik heb dat in Utrecht zelf ook eens voorgehad. Belachelijk brede fietspaden daar. Was wel om 2u 's nachts, dus er reed noch auto's, noch fietsers rond en ik was mijn weg kwijt. 

Geplaatst:
16 minuten geleden zei Dawud:

Ik heb dat in Utrecht zelf ook eens voorgehad. Belachelijk brede fietspaden daar. Was wel om 2u 's nachts, dus er reed noch auto's, noch fietsers rond en ik was mijn weg kwijt. 

Mijn vader ook, politie heeft hem staande gehouden met de obligate Belgen- en belgische wegen-mopjes inclusief.

Geplaatst:

In Utrecht al overdag. Was sneller dan weer rond te rijden

Geplaatst:

Heren, hoe lost ge da op. Uw partner -dewelke ge dood graag ziet- is ne middenvaksplakker en ge wilt er iets subtiel over zeggen?! Mijn filter tussen m'n hersenen en mond is onbestaande dus heb ik me voorlopig onthouden van commentaar maar het werkt op mijn zenuwen en het gaat niet lang meer duren of ik ruk het stuur uit haar handen :D

(ja ik ben momenteel samen met een haar 't is eens wat anders, ja ik heb de handleiding gelezen.)

Ik kan het er maar direkt bijzeggen maar hoe zeg ik op even subtiele wijze dar haar Nissen Juke niet bepaald iets voor mij is zonder het ding kwa uiterlijk compleet met de grond gelijk te maken? (ik weet het, ze had nen opel kunnen hebben maar 't is nu nie dak echt gezien wil worden in nen Juke)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
36 minuten geleden zei C_X:

Heren, hoe lost ge da op.

1. Je bent nuchter: Zelf rijden.. 

2. Je bent straalbezopen. Geen probleem meer. 

Geplaatst:

'd akkord, da straalbezopen daar ben ik zeer goed in maar zelf rijden... da wilt wel zeggen zelf rijden in nen Juke he makker en mijn voorraad papieren zakken voor over mijn kop te trekken is nu nie bepaald zo groot :/

Geplaatst:

Ja maar passagieren naast uw vrouw in een Juke is zowaar nog erger dus uw papieren zakken zijn sowieso al op. :D

Geplaatst:

:rofl:

'k Mag al content zijn dat ne naft is zeker? :P

Geplaatst:
Op 3-10-2016 om 12:36 zei C_X:

Heren, hoe lost ge da op. Uw partner -dewelke ge dood graag ziet- is ne middenvaksplakker en ge wilt er iets subtiel over zeggen?! Mijn filter tussen m'n hersenen en mond is onbestaande dus heb ik me voorlopig onthouden van commentaar maar het werkt op mijn zenuwen en het gaat niet lang meer duren of ik ruk het stuur uit haar handen :D

(ja ik ben momenteel samen met een haar 't is eens wat anders, ja ik heb de handleiding gelezen.)

Ik kan het er maar direkt bijzeggen maar hoe zeg ik op even subtiele wijze dar haar Nissen Juke niet bepaald iets voor mij is zonder het ding kwa uiterlijk compleet met de grond gelijk te maken? (ik weet het, ze had nen opel kunnen hebben maar 't is nu nie dak echt gezien wil worden in nen Juke)

Plottwist :o

Gewoon zeggen, er is nog plaats rechts. Wil je aub rechts rijden, voor mij? met bijhorende puppy oogjes. Werkt altijd.

Ik hoefde dat gelukkig maar 1 keer te doen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Werkt dat bij een vrouw ja? Dan gaan we dat eens testen.

Geplaatst:
3 minuten geleden zei C_X:

Werkt dat bij een vrouw ja? Dan gaan we dat eens testen.

Wat niet werkt is logica dus laat dat achterwege. Gewoon "voor mij" wil do the trick.

Geplaatst:

Ik heb de handleiding van een vrouw in bestelling dus moet nog veel leren :D

Geplaatst:

Wat een rotbanen zijn de e34, e313 en E17 toch. Linksplakkers, middenvaksplakkers, inhalende camions,... Frustrerend.

Het ergste was dan nog de auto van een of andere rijschool op de E17, met leerling en instructeur. Gewoon in het midden, zonder verkeer rond. Als ze dan al niet meer rechts rijden :(

Geplaatst:

Doe er maar de E40, E403, E314 ook bij. En de N49 ook. En de E429 ook. Gow, pakt alles.

Maar dat went. Gewoon rustig rechts voorbij.

En inhalende camions (ik veronderstel dat je bedoelt op tweevaksautstrades)? Eerlijk, ik vind dat dat pakken verbeterd is. Je moest dat eens 15j geleden doen. Gegarandeerd minstens 5x oponthoud op een kwartier rijden. Nu 1x per week en 't is niet dat ik weinig autostrade doe.

Geplaatst:

Dagelijks E40 Gent - Brussel, dat is toch pakken beter dan E17 Gent Antwerpen vind ik. Rechts voorbij, doe ik nu ook meer en meer, maar toch. Wat de vrachtwagens betreft, op 2 dagen 5 stuks. Paar op weg naar Bergen gisteren, vandaag op de e34. Gisteren 5 min verloren achter ene. Bergaf was die sneller, maar als het bergop ging was de linkse weer trager dan rechts.

Geplaatst:

Dagelijks E34 Turnhout Antwerpen wordt het inhaalverbod voor vrachtwagens genegeerd, zorgt meestal voor enorm oponthoud op het linkervak en frustraties.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid