Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Achterlijke duister in een E break...

Vamorgen, lekker glad... 2 baansvak, ik rij links aangezien ik ietske verder linksaf moet... Duitser komt ineens op een 5-tal meter van mij van de rechtse band op de linkse band zonder pinken en mijn snelheid lag ook iets hoger, dus moet goed in de ankers... Wanneer ik gesticuleer dat ik hier niet mee gediend was, gooit die achterlijke alles toe, ik had dit op tijd door en gooi alles toe, met schuiven tot gevolg, al een geluk schuifde hij ook nog een stuk door... Hij rijdt terug door, maar ik was ondertussen woest... Ik snel hem voorbij zodra ik kan en trek een handfringeske voor z'n neus, zodat die alles terug moest toegooien, schoof eveneens door tot een 2 meter van mijn deur... Hij deed obscene gebaren, ik stapt uit en liep naar z'n deur die jammer genoeg op slot was... De Duitser was blijkbaar ook ineens levensloos geworden en keek enkel maar voor zich uit, ook al klopte ik nochtans luid genoeg op z'n raam... Uit razernij een goeie stamp op z'n deur dan maar gegeven met m'n veiligheidschoenen(net dat tikkeltje teveel, ik weet het, maar was kwaad) en doorgereden... De bluts zal hem herinneren aan z'n stommiteiten...

Geplaatst:

Vamorgen, lekker glad... 2 baansvak, ik rij links aangezien ik ietske verder linksaf moet... Duitser komt ineens op een 5-tal meter van mij van de rechtse band op de linkse band zonder pinken en mijn snelheid lag ook iets hoger, dus moet goed in de ankers... Wanneer ik gesticuleer dat ik hier niet mee gediend was, gooit die achterlijke alles toe, ik had dit op tijd door en gooi alles toe, met schuiven tot gevolg, al een geluk schuifde hij ook nog een stuk door... Hij rijdt terug door, maar ik was ondertussen woest... Ik snel hem voorbij zodra ik kan en trek een handfringeske voor z'n neus, zodat die alles terug moest toegooien, schoof eveneens door tot een 2 meter van mijn deur... Hij deed obscene gebaren, ik stapt uit en liep naar z'n deur die jammer genoeg op slot was... De Duitser was blijkbaar ook ineens levensloos geworden en keek enkel maar voor zich uit, ook al klopte ik nochtans luid genoeg op z'n raam... Uit razernij een goeie stamp op z'n deur dan maar gegeven met m'n veiligheidschoenen(net dat tikkeltje teveel, ik weet het, maar was kwaad) en doorgereden... De bluts zal hem herinneren aan z'n stommiteiten...

Soort zoekt soort.

mvg.

Geplaatst:

800px-Sup_dawg.jpg

dacia-duster-5.jpg

in dit:

Mercedes_E_Klasse_break_1_ori.jpg

?

Geplaatst:

TCT, je bent een mongool :)

de beste oplossing: walk away voor het escaleert :)

Geplaatst:

TCT, vertel dat verhaal nog eens van die fietster die je een paar kletsen hebt gegeven, was in een parkeergarage of zo.

Geplaatst:

Achterlijke duitser gaat naar polies, TCT in't gevang :)

Fietsers kletsen geven is ook gevang :)

Geplaatst:

Of op zijn minst vluchtmisdrijf aan zijn broek en rijbewijs kwijt.

Ik erger me aan mensen die voor me invliegen tijdens het driften :x

Geplaatst:

Vluchtmisdrijf is enkel als je gaat lopen na een ongeval. Een deuk in een autodeur of fietser stampen is niet een ongeval :).

Geplaatst:

Bewijzen wooter, bewijzen...

Geplaatst:

Ma bon, toen ik terug gesust was vond ik dat van vanmorgen ook een domme actie hoor...

nuja heat of the moment...

Geplaatst:
TCT, vertel dat verhaal nog eens van die fietster die je een paar kletsen hebt gegeven, was in een parkeergarage of zo.

:)

Ik had wel niet eerst belachelijk gedaan tegen die fietser hé! ;)

Geplaatst:

Ik had wss net wel of net niet op die deur gestampt.. Dus ik kan TCT wel een beetje volgen.

Er is maar 1 remedie en ze heeft me al een paar keer geholpen:D

Geplaatst:

Bij mij stopt het wel bij handgebaren. Uitstappen ben 'k een te groot watje voor. :$

Het valt me wel op dat 'k telkens op dezelfde plek "last" heb: baantje waar je maar met 1 wagen tegelijk door kunt en ik stop als er iemand van de andere richting komt. Er zijn er teveel die gewoon gelijk 'n boer door rijden en de andere van de baan dwingen. Heb mij gisteren zo nog dwars over de baan gezet omdat er eentje mij en nog 'n andere wagen voorbij wou rijden omdat de vrachtwagen die van de andere richting kwam niet snel genoeg reed voor meneer. Nadien is ie wel braaf terug achteraan aangesloten.

Geplaatst:

Fucking oude zak met een Q7. Ik heb voorrang, jij moet wachten en je niet over 1 baanvak tussen de file ineens voor me smijten. Volgende keer rijd ik je deur in.

Geplaatst:

Das handig aan die oude sleur van een BMW, vooral bij het ritsen. Komen ze wat je weg blokkeren, maar wanneer ze zien dat je niet van zinnens bent te schuiven of achter hun in te voegen dan zijn ze snel genoeg plaats aant maken :inlove:

Of anders gewoon boef erlangsdoor half over de borduur en tegen hun spiegels :D

Geplaatst:
Bij mij stopt het wel bij handgebaren. Uitstappen ben 'k een te groot watje voor. :$

Maar ik ben bang dat de ander uitstapt als ik handgebaren doe, dus ik durf dat alleen maar als ik weg kan :lol: :$.

Ik houd het over het algemeen bij een keer met mijn lichten flashen of claxonneren, maar ik geef toe dat ik altijd wat schrik heb dat er eens iemand uitstapt.

Geplaatst:
Maar ik ben bang dat de ander uitstapt als ik handgebaren doe, dus ik durf dat alleen maar als ik weg kan :lol: :$.

Ik houd het over het algemeen bij een keer met mijn lichten flashen of claxonneren, maar ik geef toe dat ik altijd wat schrik heb dat er eens iemand uitstapt.

Idem, ik kies mijn momenten. Zelf ook al 2x uitgestapt, er van uitgaande dat ik de persoon wel 'aankon' moest het escaleren.

Als ik begin met handgebaren, dan analyseer ik ook eerst of dat er een escaperoute bestaat. :D

Geplaatst:

Ik stap alleen uit als ze grijs haar hebben.

Geplaatst:
Bewijzen wooter, bewijzen...

Je geeft het hier op't internet zelfs toe :)

Geplaatst:

Met de auto trek ik enkel aan mijn lichten zoals voorzien in de wet. Met de motorfiets kan je wel eens een gesprek aangaan. :)

Geplaatst:
Das handig aan die oude sleur van een BMW, vooral bij het ritsen. Komen ze wat je weg blokkeren, maar wanneer ze zien dat je niet van zinnens bent te schuiven of achter hun in te voegen dan zijn ze snel genoeg plaats aant maken :inlove:

Of anders gewoon boef erlangsdoor half over de borduur en tegen hun spiegels :D

Rondrijden met een lichtjes brakke oude mercedes, die stinkt naar mazout en met gele nummerplaten is ook altijd fun.

Mozes deed de zee splijten.

Geplaatst:

Brakke oude BMW, stinkt naar mazout, nieuwe Belgische platen 8)

Geplaatst:

Ik heb me vandaag aan niets of niemand geërgerd :grin: Fietsers doorgelaten, auto's doorgelaten en op het gemakje gereden. Zal aan het weer liggen denk ik. :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid