gewoon ik 8.348 Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 Brakke oude BMW, stinkt naar mazout, nieuwe Belgische platen 8) misschien nog een tikkeltje erger dan Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 Je geeft het hier op't internet zelfs toe Wie is TCT? Trouwens bovenstaande stellingen zijn verzonnen. Overeenkomsten met waargebeurde feiten berusten louter op toeval. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 Wat zijn we lekker laf allemaal howla, als ik uitstap is het om zeer vriendelijk te vragen wat het probleem is. Is niks agressief aan, is niks laf aan. Alleen aan de andere zijde; dikwijls wordt het deurslot vergrendeld. Of liegen ze. Maar ik probeer het niet meer te doen. Heb het vorig jaar zeker 10 keer gedaan, ooit zou dat fout aflopen. Hilarische momenten soms, maar in Gent of Bxl niet echt aan te raden. Hier kan je nog verstommen door vriendelijk te zijn. In grootsteden heb je soms zelfs niet eens de kans om vriendelijk te zijn. Vandaag bijna pardoes op enen die voor mij weer overstak. Had het zien aankomen en kon mooi remmen, en stond op een meter van zijn deur zonder echte noodstop. Kerel verschoot, viel stil, en wou dan achteruit rijden. Super gevaarlijk. Wanneer ik dan achter hem reed, zag ik z'n gps in 't midden van zijn ruit z'n zicht belemmeren.... :? Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 31 januari 2012 Auteur Geplaatst: 31 januari 2012 howla, als ik uitstap is het om zeer vriendelijk te vragen wat het probleem is.Is niks agressief aan, is niks laf aan. Die opmerking was dan ook niet op jou bedoeld maar op de mensen die hier toegeven dat ze enkel durven gebaren als ze zeker zijn dat ze weg kunnen Quote
Ray 10 Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 Ik erger mezelf elke dag wel aan iets in het verkeer... vooral voetgangers die oversteken zonder nogmaar 1x te kijken naar aankomend verkeer en dit terwijl ze het vertikken om over te steken op het zebrapad dat zich 10 meter verder bevindt! hetzelfde geldt voor fietsers... vooral dan degene die denken omdat ze zichzelf in een tom-boonen pakske gewrongen hebben , dat ze zonder licht,bel,reflectoren de baan op mogen.. en dan bedoel ik echt de BAAN , want het FIETSPAD is niet goed genoeg voor die smalle bandjes :s Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 Ik erger mezelf elke dag wel aan iets in het verkeer... vooral voetgangers die oversteken zonder nogmaar 1x te kijken naar aankomend verkeer en dit terwijl ze het vertikken om over te steken op het zebrapad dat zich 10 meter verder bevindt!hetzelfde geldt voor fietsers... vooral dan degene die denken omdat ze zichzelf in een tom-boonen pakske gewrongen hebben , dat ze zonder licht,bel,reflectoren de baan op mogen.. en dan bedoel ik echt de BAAN , want het FIETSPAD is niet goed genoeg voor die smalle bandjes :s Dat mogen ze. Quote
Ray 10 Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 Dat mogen ze. en waarom dan wel? mij hebben ze vroeger op school geleerd dat elke fiets een licht nodig heeft. of sta je plots boven de wet als je je kleed in een tom-boonen outfit? Quote
Yoran 116 Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 en waarom dan wel? mij hebben ze vroeger op school geleerd dat elke fiets een licht nodig heeft. of sta je plots boven de wet als je je kleed in een tom-boonen outfit? Is aerodynamischer hé Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 Als je geen spatborden hebt val je onder de categorie "koersfiets" ofzo, dan moet je ook geen reflectoren of verlichting hebben. 's Nachts fietsen mag dan uiteraard niet, althans zo heb ik het geleerd. Quote
Ray 10 Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 En toch blijft het irritant als zo'n pipo's gewoon op de rijbaan rijden! Oh nog iets dat me razend maakt soms... geblondeerde bimbo's die met hun X5,ML,Cayenne,... op de gehandicapte parking van de locale supermarkt gaan staan.. gewoon omdat dat "het dichtst bij" is en hun te goed voelen om 15 meter verder op een open parkeerplek te gaan staan. Ook op de parking van den delhaize... mensen die het leuk vinden hun zo dicht mogelijk te parkeren zodat je, waneer je daar met al je volgeladen zakjes aan je wagen komt, er niet meer in kan :chair: Quote
GTX 4.954 Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 Ik had wss net wel of net niet op die deur gestampt.. Dus ik kan TCT wel een beetje volgen.Er is maar 1 remedie en ze heeft me al een paar keer geholpen:D Dat doe ik ook soms, ik heb er zelfs enkele in de klas wijsgemaakt dat da een medische verklaring heeft Altijd leuk, mensen dingen wijsmaken tijdens de examens. Nu over TCT zijn geval, ik kan hem wel begrijpen. Als iemand een fout maakt en zich niet verontschuldigd (hoeft zelfs voor mij niet) maar dan nog zelfs bijna een ongeval veroorzaakt, tja dan begint het bij mij ook te koken en ik denk bij velen onder ons. Nu of ik tegen zijn deur zou gesjot hebben, wss niet. Ik zou hem gevolgd hebben en hem de huid hebben vol gescholden. Met zo'n mannen is een gesprek in mijn ogen nutteloos. Quote
Gast wooter Geplaatst: 1 februari 2012 Geplaatst: 1 februari 2012 Oh nog iets dat me razend maakt soms... geblondeerde bimbo's die met hun X5,ML,Cayenne,... op de gehandicapte parking van de locale supermarkt gaan staan.. gewoon omdat dat "het dichtst bij" is en hun te goed voelen om 15 meter verder op een open parkeerplek te gaan staan.Ook op de parking van den delhaize... mensen die het leuk vinden hun zo dicht mogelijk te parkeren zodat je, waneer je daar met al je volgeladen zakjes aan je wagen komt, er niet meer in Bij de lokale supermarkt is het een hobby van velen om de wagen vlak voor de deur te "parkeren" en te dubbelparkeren. Je moet er zelf maar zien doorgeraken. Vorig weekend nog een kwaaie hollander die riep "waar is uw kind?!?!?!?!?" toen ik achteruit een plaats inreed met zo een buggy/koets op, waar hij natuurlijk had willen inparkeren. Dochterlief zat achter in haar kinderstoeltje Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 1 februari 2012 Geplaatst: 1 februari 2012 Maar ik ben bang dat de ander uitstapt als ik handgebaren doe, dus ik durf dat alleen maar als ik weg kan :$.Ik houd het over het algemeen bij een keer met mijn lichten flashen of claxonneren, maar ik geef toe dat ik altijd wat schrik heb dat er eens iemand uitstapt. Ben zo al een paar keer achtervolgd geweest, omdat ik op de moment van de handgebaren blijkbaar nog niet door heb dat er bv. 3 skinheads in die auto zitten Krijg die maar eens los gereden met een Xantia Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 1 februari 2012 Geplaatst: 1 februari 2012 Als je geen spatborden hebt val je onder de categorie "koersfiets" ofzo, dan moet je ook geen reflectoren of verlichting hebben. 's Nachts fietsen mag dan uiteraard niet, althans zo heb ik het geleerd. Jup, het mag, maar ze zo rond 16u30 in het schemerte te zien rondrijden, dan zijn ze echt fout bezig. Ben zo al een paar keer achtervolgd geweest, omdat ik op de moment van de handgebaren blijkbaar nog niet door heb dat er bv. 3 skinheads in die auto zitten Krijg die maar eens los gereden met een Xantia :rofl: Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Geplaatst: 1 februari 2012 Ben zo al een paar keer achtervolgd geweest, omdat ik op de moment van de handgebaren blijkbaar nog niet door heb dat er bv. 3 skinheads in die auto zitten Krijg die maar eens los gereden met een Xantia Richting het dichtstbijzijnde politiekantoor rijden he... Quote
whispy 158 Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Blijkbaar zijn er dus mensen die denken dat pinken in een stilstaande file betekent dat je automatisch in de rijdende file mag invoegen. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Blijkbaar zijn er dus mensen die denken dat pinken in een stilstaande file betekent dat je automatisch in de rijdende file mag invoegen. wees blij dat ze nog pinken Quote
whispy 158 Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 wees blij dat ze nog pinken En zij mogen blij zijn dat ik goede remmen (en reflexen) heb. Had veel zin om gewoon z'n spiegel eraf te stampen, aangezien hij die toch niet gebruikt. :$ Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 En zij mogen blij zijn dat ik goede remmen (en reflexen) heb. Had veel zin om gewoon z'n spiegel eraf te stampen, aangezien hij die toch niet gebruikt. :$ Dat merkt hij niet, hij gebruikt ze toch niet Quote
Gast wooter Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Ik zag gisteren nog zo een knuppel met ingeklapte spiegels rondrijden... Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Ik zag gisteren nog zo een knuppel met ingeklapte spiegels rondrijden... Allez jong. Dat is toch niet serieus meer. Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Wanneer ik dan achter hem reed, zag ik z'n gps in 't midden van zijn ruit z'n zicht belemmeren.... :?Da's een fenomeen dat je meer en meer ziet, jammer genoeg. Quote
Gast wooter Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Allez jong. Dat is toch niet serieus meer. Ik zie da zo ne keer per maand... Paar schapen in een Peugeot 206 ofzo, met de spiegels gesloten. Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Ik ben zo ooit eens vertrokken wanneer om de een of andere reden mijn spiegel rechts dichtgeklapt was. Heb de moeite niet genomen van te stoppen want was niet ver maar nog nooit zo veel om mijn schouder gekeken. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.