Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het deed zich voor aan afrit de pinte op de e17.

Er zijn daar 2 rijstroken, maar door de werken gaan de 2 rijstroken op het einde van de afrit en bocht naar 1.

De auto's stonden terug aan te schuiven juist aan de autobaan en ik wou echt niet in die staart staan. Heb dus de tweede rijstrook genomen om dan op het einde te ritsen.

Iedereen zou eigenlijk die 2 rijstroken beter gebruiken. Zo in de staart van een file willen staan nog op de e17 vind ik onbegrijpelijk.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Iedereen zou eigenlijk die 2 rijstroken beter gebruiken. Zo in de staart van een file willen staan nog op de e17 vind ik onbegrijpelijk.

Helemaal akkoord

Geplaatst:
Het deed zich voor aan afrit de pinte op de e17. Er zijn daar 2 rijstroken, maar door de werken gaan de 2 rijstroken op het einde van de afrit en bocht naar 1. De auto's stonden terug aan te schuiven juist aan de autobaan en ik wou echt niet in die staart staan. Heb dus de tweede rijstrook genomen om dan op het einde te ritsen. Iedereen zou eigenlijk die 2 rijstroken beter gebruiken. Zo in de staart van een file willen staan nog op de e17 vind ik onbegrijpelijk.

Helemaal akkoord

Dat zien jullie heeeeeelemaal verkeerd.

Als iedereen in de meest rechtse rij gaat staan dan is dat vééél veiliger. Mocht iemand het dan toch te laat gezien hebben kan deze met gierende en slippende banden alsnog de tweede baan benutten als uitrijstrook

:angry:

:lol:  :lol:

Geplaatst:
Dat zien jullie heeeeeelemaal verkeerd.

Als iedereen in de meest rechtse rij gaat staan dan is dat vééél veiliger. Mocht iemand het dan toch te laat gezien hebben kan deze met gierende en slippende banden alsnog de tweede baan benutten als uitrijstrook

:angry:

:lol:  :lol:

:lolz:

helaas is het niet om te lachen.

Geplaatst:
Het deed zich voor aan afrit de pinte op de e17. Er zijn daar 2 rijstroken, maar door de werken gaan de 2 rijstroken op het einde van de afrit en bocht naar 1. De auto's stonden terug aan te schuiven juist aan de autobaan en ik wou echt niet in die staart staan. Heb dus de tweede rijstrook genomen om dan op het einde te ritsen. Iedereen zou eigenlijk die 2 rijstroken beter gebruiken. Zo in de staart van een file willen staan nog op de e17 vind ik onbegrijpelijk.

Er zijn er ook veel die dan express over 2 vakken rijden omdat je toch maar niet zou passeren. Ritsen snappen ze echt niet maar goed, meestal kan ik er wel nog door gezien ik de breedte van mijn auto ken in tegenstelling tot anderen :P

• Vind ik leuk 1
Gast caoimhin
Geplaatst:
Er zijn er ook veel die dan express over 2 vakken rijden omdat je toch maar niet zou passeren. Ritsen snappen ze echt niet maar goed, meestal kan ik er wel nog door gezien ik de breedte van mijn auto ken in tegenstelling tot anderen :P

In Zellik richting Asse zijn het meestal de vrachtwagens die het spel blokkeren, geraak ik niet tussen :( Richting R0 (dus ook in Zellik) al eens spiegel tegen spiegel gestaan :lol: Juffrouw in haar A4 begon bijna te wenen. Ben dan uiteindelijk maar achter haar gebleven, sneller ingevoegd op de R0 dan haar en haar zo even kunnen "blokkeren" achter een vrachtwagen door even snel als haar en de vrachtwagen te rijden. En zij maar gebaren maken naar mij, de frustraties :lol: :lol: 

Geplaatst:

Ik ga echt eens een lichtkrant of een vast bord op m'n hoedenplank monteren.

"BEDANKT OM TE RITSEN"

Kan je altijd gebruiken, zowel wanneer ze je laten invoegen, als wanneer ze dat niet doen (en je moest wringen).

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Je kan ook altijd gewoon uitstappen en ostentatief een paar keer je gleuf open en dicht ritsen...

PS: ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele ongevallen tijdens het uitvoeren van bovenstaande actie!

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
In Zellik richting Asse zijn het meestal de vrachtwagens die het spel blokkeren, geraak ik niet tussen :( Richting R0 (dus ook in Zellik) al eens spiegel tegen spiegel gestaan :lol: Juffrouw in haar A4 begon bijna te wenen. Ben dan uiteindelijk maar achter haar gebleven, sneller ingevoegd op de R0 dan haar en haar zo even kunnen "blokkeren" achter een vrachtwagen door even snel als haar en de vrachtwagen te rijden. En zij maar gebaren maken naar mij, de frustraties :lol: :lol:

Ahja daar vlak voor de verkeerslichten, idd daar is het altijd miserie met ritsen.

Geplaatst:
Je kan ook altijd gewoon uitstappen en ostentatief een paar keer je gleuf open en dicht ritsen...

PS: ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele ongevallen tijdens het uitvoeren van bovenstaande actie!

Grote karren, kleine pietjes.

Risco lijkt me beperkt! :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Grote karren, kleine pietjes.

Risco lijkt me beperkt! :D

De Toyota Picnic is hier wel een uitzondering.

Geplaatst:

Bedankt voor de terechte aanvulling.

Geplaatst:
De Toyota Picnic is hier wel een uitzondering.

ik zie meestal negers hiermee rondrijden.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Gisteren nog een leukerd gezien met een VW transporter met wat fietsen in toen ik op terugweg was van de kust. Volgens mij had de beste man taks betaald om zich het linkervak toe te eigenen. Hij reed constant 120, maar geen haar op z'n hoofd dat eraan dacht om van het linkervak te wijken. Toegegeven het was druk, maar er waren toch kansen genoeg om even plaats te maken. 2 andere bestuurders waren zich ook goed aan het ergeren getuige het pinkertje en het inhalen langs rechts. Toen het wat rustiger werd op de weg en er een zee van ruimte was op de 2 vakken rechts van hem, maakte hij toch plaats (door naar het middenvak te gaan, ondanks dat het uiterste rechtse vak volledige vrij was). Ik ben 'm voorbijgegaan en heb wat teken gedaan met mijn pinker. Maar dat snapte de medeburger waarschijnlijk allerminst. Ik vraag me vaak of dit gedrag bewust is...

Geplaatst:
Gisteren nog een leukerd gezien met een VW transporter met wat fietsen in toen ik op terugweg was van de kust. Volgens mij had de beste man taks betaald om zich het linkervak toe te eigenen. Hij reed constant 120, maar geen haar op z'n hoofd dat eraan dacht om van het linkervak te wijken. Toegegeven het was druk, maar er waren toch kansen genoeg om even plaats te maken. 2 andere bestuurders waren zich ook goed aan het ergeren getuige het pinkertje en het inhalen langs rechts. Toen het wat rustiger werd op de weg en er een zee van ruimte was op de 2 vakken rechts van hem, maakte hij toch plaats (door naar het middenvak te gaan, ondanks dat het uiterste rechtse vak volledige vrij was). Ik ben 'm voorbijgegaan en heb wat teken gedaan met mijn pinker. Maar dat snapte de medeburger waarschijnlijk allerminst. Ik vraag me vaak of dit gedrag bewust is...

meneer heeft vakantie, iedereen heeft vakantie.

Geplaatst:

Ik jaag me daar steeds minder in op en ga er gewoon langs rechts voorbij. Het enige wat je dan nodig hebt is een beetje vermogen, want meestal vinden ze dan plots wel hun gas ...  :roll:

Geplaatst:

Gisteren een motorrijder die me tegen een rotvaart voorbijsteekt terwijl hij een wheelie doet. Tot daar toe.

Maar terwijl hij me inhaalt, klimt hij bij wijze van toemaatje ook nog eens op zijn zadel. Oké ik rijd soms eens te snel, maar dit is echt roekeloos, en het was niet dat we de enige op de weg waren. Ik zag 'm in m'n gedachten al tegen de straat kletsen.

Standing%20Wheelie%20Stunt%20on%20a%20Ho

Geplaatst:

Dat is een meneertje "ik hinder toch niemand".

Geplaatst:
Dat is een meneertje "ik hinder toch niemand".

Eerder, ge moogt hier maar 120, dus ni zagen!!

Geplaatst:

in zo'n dingen jaag ik me al lang niet meer op... als er plaats is op het rechtervak/middenvak, en ik zie van ver dat er iemand links rijdt zonder reden, ga ik er niet eens meer achter hangen. Komt toch alleen maar frustratie van.

Waar ik me wél aan blijf ergeren zijn linksrijders die, wanneer jij aan een constante snelheid rechts rijdt (cc), aan hetzelfde tempo schuin achter je blijven rijden. Tot daar als ze dat ook deftig zouden doen, maar telkens jij een tragere voorligger nadert en naar links wilt gaan, anticiperen zij daarop door zelf ook wat gas bij te geven. Hatelijk.

Gast caoimhin
Geplaatst:

En dan voeg je toch nog voor hen in en geven ze je een licht concert :D

Geplaatst:
Waar ik me wél aan blijf ergeren zijn linksrijders die, wanneer jij aan een constante snelheid rechts rijdt (cc), aan hetzelfde tempo schuin achter je blijven rijden. Tot daar als ze dat ook deftig zouden doen, maar telkens jij een tragere voorligger nadert en naar links wilt gaan, anticiperen zij daarop door zelf ook wat gas bij te geven. Hatelijk.

Dat zijn echte kutmongolen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid