Gast wooter Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 zoals jullie cabrio toevallig? Ik spreek uit ervaring Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 Ik spreek uit ervaring Hoe toevallig zeg. Een 1 reeks dwingt geen respect af op de snelweg, behalve de cabrio die Wooter heeft. Had ik nu echt niet zien aankomen Quote
Gast wooter Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 Hoe toevallig zeg. Een 1 reeks dwingt geen respect af op de snelweg, behalve de cabrio die Wooter heeft. Had ik nu echt niet zien aankomen De meeste einsers hebben ofwel halogeenpeertjes ofwel een donkere kleur... Alhoewel een snel naderende spacegrau einser met xenon toch zou moeten werken... Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 30 april 2013 Auteur Geplaatst: 30 april 2013 Hoe toevallig zeg. Een 1 reeks dwingt geen respect af op de snelweg, behalve de cabrio die Wooter heeft. Dat zegt ie toch niet? Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 Allemaal ondergeschikt aan de snelheid waarmee je afgeknald komt. Dat werkt in 90% vd gevallen, angst. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 Allemaal ondergeschikt aan de snelheid waarmee je afgeknald komt. Dat werkt in 90% vd gevallen, angst. Jij gaat van 1 grote assumptie uit, eentje die niet klopt in veel gevallen, en dat is dat ze je gezien hebben in hun spiegels. Dan moet je die dingen wel eerst gebruiken. Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 I'll make sure they see me, don't worry Quote
Gast wooter Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 Je moet inderdaad ervoor zorgen dat ze je zien, en dan werken op angst. Ergo: hoge snelheid, straffe xenon. Liefst nog een graadje naar boven gedraaid zodat die xenonbundel door oneffenheden in de weg soms wat hoger tikt zodat een voorligger in zijn spiegels de flitsen ziet. Ik heb regelmatig dat een voorligger aanstalten maakt om van rijvak te wisselen en dan toch gaat remmen, of zijn stuur om slaat.Met de motorfiets kom ik er zelfs tegen die doelbewust van het linkervak oprotten en gaan remmen op het midden- of rechtervak om me voorbij te laten. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 De meeste einsers hebben ofwel halogeenpeertjes ofwel een donkere kleur... Alhoewel een snel naderende spacegrau einser met xenon toch zou moeten werken... Ik heb meer schrik van die zonder xenon... 1 Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 En een antenne ipv een navigatie-vin op het dak. Quote
Gast wooter Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 Die 1-reeksen hebben altijd een antenne. De vieze 1-reeksen hebben er 2. Quote
Phil 12.503 Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 En een antenne ipv een navigatie-vin op het dak. E90 met antenne en dubbele uitlaat, oppassen daarvoor. De 1-Reeksen zijn meer incognito. Quote
Fernand 2.389 Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 In Brussel rijden er donkerblauwe Golf VI GTI's rond. Dik Wel niet incognito met een lichtbalk op. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 Zeker rechts inhalen daar worden ze echt woest van. Da's zo waar Zelfs hier op verplaatsing hebben ze een grote muile. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 In Brussel rijden er donkerblauwe Golf VI GTI's rond. Dik Wel niet incognito met een lichtbalk op. ZIjn die niet zwart? Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 Sommige mensen maken het zich toch moeilijk... Stel er rijdt iemand op het middenvak 120, jij rijdt 125cc en gaat er links voorbij. Terwijl je links voorbijrijdt versnelt ie wat zodat je echt voorbijkruipt. Dan geef je toch gewoon een dot gas, plak je je d'r voor en ga je gewoon verder 125 rijden? Dan moet hij maar terug inhalen als hij dat plots te traag vindt, ik zie het probleem niet. En ik zou door zo'n actie al zeker niet blijven taffelen waardoor er achterliggers gehinderd worden, die hebben met dat hele verhaal toch niets te maken? En dan net flits zou toch jammer zijn.... Vroeger deed ik dat, gas bijgeven, maar dan ga je naar 130. En wil je niet meer zakken of die pipo is er weer. Tot de volgende. Naar 140. En weer niet meer zakken. En dan ben je 140 aan het rijden, begin je van al die dingen geen last meer te hebben, maar mag je wel elke kleine BMW screenen, en sowieso nog heel wat ander grut op baan ook + de bermen, pilaren van bruggen, middenbermen, ... 't Is een keuze.... Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 Eigenlijk benieuwd hoe snel mensen aan de kant gaan als je met zo'n ex-flikken V70 rondrijdt. Van die witte met de oranje stickers er nog op... Ik heb nu een donkergekleurde, met accesoires die niet echt op de flikkenexemplaren stonden, maar toch kom ik nog een paar keer per maand tegen dat er op de autostrade eentje inhoudt, binnenkijkt en dan weer verderplankt. Heb zo eens op een zijwegje naast de autostrade gestaan, tijdens een middagpauzeke. Ze remden ook, maar volgens mij gaan ze zo voor elke auto gaan remmen. Quote
GTX 4.954 Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 Sinds dat er een dashcam in mijne auto hangt, kijken mensen ook eens rap naar binnen of houden ze in. Ene keer stond ik langs de kant geparkeerd omdat ik moest bellen, kheb der een paar fameus zien remmen Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 En dan net flits zou toch jammer zijn....Vroeger deed ik dat, gas bijgeven, maar dan ga je naar 130. En wil je niet meer zakken of die pipo is er weer. Tot de volgende. Naar 140. En weer niet meer zakken. En dan ben je 140 aan het rijden, begin je van al die dingen geen last meer te hebben, maar mag je wel elke kleine BMW screenen, en sowieso nog heel wat ander grut op baan ook + de bermen, pilaren van bruggen, middenbermen, ... 't Is een keuze.... Of je pleurt een Coyote in je auto. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 Ik heb nu een donkergekleurde, met accesoires die niet echt op de flikkenexemplaren stonden, maar toch kom ik nog een paar keer per maand tegen dat er op de autostrade eentje inhoudt, binnenkijkt en dan weer verderplankt.Heb zo eens op een zijwegje naast de autostrade gestaan, tijdens een middagpauzeke. Ze remden ook, maar volgens mij gaan ze zo voor elke auto gaan remmen. Uit een enquete blijkt dat 60% van de ondervraagden je al als rijkswachter aanziet zonder zelfs te weten met wat auto je rijdt. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 Of je pleurt een Coyote in je auto. Tegenwoordig gecombineerd met wikango. Double Dutch, weet je... Quote
TCT 6.311 Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 Ik erger mij al een tijdje niet meer in het verkeer, rijal op men gemakje, wat nog steeds vlot te noemen valt, enkel van en naar het werk op rustige tijdstippen durf ik nog wel eens te knallen... Trek me ook geen hol meer aan van anderen die zich misdragen of de mongool uithangen, resultaat: geen stukken meer uit mijn stuur en al meer dan een jaar boetevrij Quote
Fernand 2.389 Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 ZIjn die niet zwart? Zou kunnen, vind ze er donkerblauw uit zien. Quote
Phil 12.503 Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 Deep Black heeft een subtiele blauwe schijn. Maar ze zijn idd zwart. 1 Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 30 april 2013 Auteur Geplaatst: 30 april 2013 Of je pleurt een Coyote in je auto. Dat helpt niet tegen patrouilles van de wegpolitie, al dan niet anoniem. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.