DenDuvel 4.679 Geplaatst: 21 mei 2013 Geplaatst: 21 mei 2013 Denk toch eens aan die mensen hun privacy! Quote
Gast wooter Geplaatst: 21 mei 2013 Geplaatst: 21 mei 2013 Ben ik nu de enige die vind dat die dashcam filmpjes met andere weggebruikers op gewoon niet openbaar gezet mogen worden? Ik vind het er een beetje overgaan, als je je zo wil ergeren of beschermen ga dan bij de politie. Privacy? Je mag ze niet eens officieel als bewijs gebruiken, maar joepie je kan wel thuis nog eens zien (of laten zien) welke "gruwelijkheden" je die dag bent tegengekomen en nogmaals jezelf ergeren... Get over it, dagelijks verkeer sucks. Ga jij op de grote markt in Brussel ook aan elke japanner vragen om geen foto te trekken omwille van je privacy? Als je buiten komt, hou je best je broek aan en doe je best geen domme dingen. En de politie die beschermt? Ik werd wel geflitst aan toegelaten 70 per uur, maar die twee jurken in hun Micra zijn vandaag zeer waarschijnlijk geen polies tegengekomen met hun vermoedelijk oningeschreven en onverzekerd keteltje... Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 21 mei 2013 Auteur Geplaatst: 21 mei 2013 Ga jij op de grote markt in Brussel ook aan elke japanner vragen om geen foto te trekken omwille van je privacy? Als je buiten komt, hou je best je broek aan en doe je best geen domme dingen. Ergens vind ik wel dat je gelijk hebt, maar de wetgeving op privacy zegt daar wat anders over. Zonder toestemming mag je geen mensen herkenbaar in beeld brengen en die beelden ook publiceren, ook al speelde het gefilmde voorval zich af op een openbare plaats. Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 21 mei 2013 Geplaatst: 21 mei 2013 Ergens vind ik wel dat je gelijk hebt, maar de wetgeving op privacy zegt daar wat anders over. Zonder toestemming mag je geen mensen herkenbaar in beeld brengen en die beelden ook publiceren, ook al speelde het gefilmde voorval zich af op een openbare plaats. www.autogespot.com Quote
Gast wooter Geplaatst: 21 mei 2013 Geplaatst: 21 mei 2013 Ergens vind ik wel dat je gelijk hebt, maar de wetgeving op privacy zegt daar wat anders over. Zonder toestemming mag je geen mensen herkenbaar in beeld brengen en die beelden ook publiceren, ook al speelde het gefilmde voorval zich af op een openbare plaats. Zie jij in die filmpjes of mijn foto mensen herkenbaar in beeld? Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 21 mei 2013 Auteur Geplaatst: 21 mei 2013 Zie jij in die filmpjes of mijn foto mensen herkenbaar in beeld? Ik heb het niet specifiek over jouw filmpjes Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 21 mei 2013 Geplaatst: 21 mei 2013 Ga jij op de grote markt in Brussel ook aan elke japanner vragen om geen foto te trekken omwille van je privacy? Als je buiten komt, hou je best je broek aan en doe je best geen domme dingen. En de politie die beschermt? Ik werd wel geflitst aan toegelaten 70 per uur, maar die twee jurken in hun Micra zijn vandaag zeer waarschijnlijk geen polies tegengekomen met hun vermoedelijk oningeschreven en onverzekerd keteltje... Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 24 mei 2013 Geplaatst: 24 mei 2013 Mensen die beginnen gas geven als je ze inhaalt :/ Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 24 mei 2013 Geplaatst: 24 mei 2013 Mensen die beginnen gas geven als je ze inhaalt :/ Zo zijn er heel veel, leve Audi (pauper) diesel power Quote
DDke 8.689 Geplaatst: 24 mei 2013 Geplaatst: 24 mei 2013 Mensen die beginnen gas geven als je ze inhaalt :/Ik vind ze nu leuk Quote
Phil 12.504 Geplaatst: 24 mei 2013 Geplaatst: 24 mei 2013 Echt he. Kracht is leuk voor zulke gevallen. Effe gas geven en alles verdwijnt in je spiegel. Quote
utah 552 Geplaatst: 24 mei 2013 Geplaatst: 24 mei 2013 Gisteren in Molenbeek nog eentje gezien met houten platen waarop de nummers waren geschilderd... Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 24 mei 2013 Geplaatst: 24 mei 2013 Ben ik nu de enige die vind dat die dashcam filmpjes met andere weggebruikers op gewoon niet openbaar gezet mogen worden? In principe mag dit ook niet, enfin toch niet met leesbare nummerplaten op enzo. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 24 mei 2013 Geplaatst: 24 mei 2013 t was lang geleden maar k had weer ene vandaag, met ne Superb. Taffelen achter ne camion aan 90 per uur op het 1e vak, en net als ik bijna aan zijn kar ben zet meneer zijne pinker op, draait naar links, kijkt in zijne spiegel, ziet mij afkomen, snokt zijn stuur naar rechts, laat mij door, gaat dan toch naar links en trakteert bij op een hoop geflikker met zijn pharen Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 24 mei 2013 Geplaatst: 24 mei 2013 Serieus? Is er een wet daaromtrent? De "dashcam-op-youtube" wet of zoiets. Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 24 mei 2013 Geplaatst: 24 mei 2013 De "dashcam-op-youtube" wet of zoiets. kim dotcom regelt dat wel Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 24 mei 2013 Geplaatst: 24 mei 2013 t was lang geleden maar k had weer ene vandaag, met ne Superb. Taffelen achter ne camion aan 90 per uur op het 1e vak, en net als ik bijna aan zijn kar ben zet meneer zijne pinker op, draait naar links, kijkt in zijne spiegel, ziet mij afkomen, snokt zijn stuur naar rechts, laat mij door, gaat dan toch naar links en trakteert bij op een hoop geflikker met zijn pharen story of my life, don't care anymore Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 24 mei 2013 Geplaatst: 24 mei 2013 story of my life, don't care anymore Ik wel. Trek jij maar met je pharen naar wie je wilt, maar niet naar mij aub, nozem! Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 24 mei 2013 Geplaatst: 24 mei 2013 t was lang geleden maar k had weer ene vandaag, met ne Superb. Taffelen achter ne camion aan 90 per uur op het 1e vak, en net als ik bijna aan zijn kar ben zet meneer zijne pinker op, draait naar links, kijkt in zijne spiegel, ziet mij afkomen, snokt zijn stuur naar rechts, laat mij door, gaat dan toch naar links en trakteert bij op een hoop geflikker met zijn pharen Ik zou woedend worden. Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 24 mei 2013 Geplaatst: 24 mei 2013 Ik zou woedend worden. Mij wou je dan ook echt niet tegenkomen, op m'n 22e Het mindert Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 24 mei 2013 Auteur Geplaatst: 24 mei 2013 Ik vraag me dan altijd af: waarom doet iemand zoiets toch? Da's toch totaal niet logisch... ze hebben geen haast (want ze taffelen aan 90), maar toch willen ze per se vóór jou invoegen. Waarom ook altijd op het laatste nippertje, als je bijna bij hun bumper bent? Alsof ze het er om doen. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 24 mei 2013 Geplaatst: 24 mei 2013 Vanmorgen enen die mij met zijn oude Evasion kruist en wat naar mijn vak komt omdat er een brede camion op de parkeerstrook staat. En dan het lef heeft om te claxonneren als ik hem rakelings kruis. 'k Stond rap gedraaid. Was ook lang geleden, maar had vanmorgen echt een bereslecht humeur dus die had me nog eens op 't slechtste moment. Voorbijgestoken, en voor hem op een normale manier gestopt, rustig uitgestapt en neutraal gevraagd of er een probleem was. "je reed mijn spiegels er bijna af" ik vroeg hem hoe dat zou komen, er stond een vrachtwagen in zijn weg en dan moet hij niet op me af rijden. "ja maar, als ik aan mijn stuur kwam, kwam ik per ongeluk tegen die knop van mijn claxon hier en ging hij af" Ik heb hem maar gezegd dat het een lafaard is en dat hij beter een kleine auto koopt waarmee hij wél kan rijden. En wandelde rustig naar m'n auto. Met dat laatste riskeerde ik me echt wel wat te ver, maar 'k vond het echt zo schijnheilig. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.