Subaru555 3.609 Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Ik denk dat iedereen gisteren met een Belgisch vlaggetje voor hunne kop zat. Traject Ronse - Rijmenam niet minder dan 8x de neus afgesneden waarvan 3x met amper marge of ik mocht nen andere auto zoeken om op vakantie te vertrekken. Valt wel tegen want met de Megane is het niet zo indrukwekkend om terug te schakelen en ze dan in te halen. Vaak duurt dat tweede dan al te lang. De laatste uiteindelijk ingehaald, komt ie wat in mijn kont boren. Linkervoetje op rem en meneer hield plots 5 wagenlengtes afstand. Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Geen ergernissen aangezien ik deze morgen ongeveer als enige op de baan was. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Geen ergernissen aangezien ik deze morgen ongeveer als enige op de baan was. ergerlijk hé, niemand om ons aan te ergeren! Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 ergerlijk hé, niemand om ons aan te ergeren! Uw post ergert mij. Waarvoor dank Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Ik moet woensdagochtend naar Utrecht, hoe vallen de files mee in de vakantieperiode? nog geen spits gedaan in de laatste week... Ik moet natuurlijk wel antwerpen voorbij Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Mag geen probleem zijn, die zitten toch allemaal in Frankrijk en Spanje met de sleurhut. Quote
Stoffn 21 Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 En download ff de app "File-flits", reuze handig in nederland Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Idd, want ze zijn daar te gierig voor een Coyote Quote
Salokin 8.986 Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Men kan zien dat het zomer is aan de kust, ongelooflijk dat er hier niet nog meer ongevallen gebeuren. Ik rij deze middag richting een kruispunt, één fietser staat mooi te wachten terwijl het voor hen rood is, waarop een andere fietser het wel nodig vindt om door het rood te rijden. Mijn vrouw had hem niet gezien, gelukkig had ik hem in mijn ooghoek opgemerkt, nog net alle remmen kunnen dicht gooien en met piepende banden tot stilstand gekomen. Die pipo trekte het zich nog niet teveel aan, dus maar even met mijn toeter mijn ongenoeg laten blijken, deed nog wat arroganter door zijn duim omhoog te steken. Ik had beter doorgereden Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Daarstraks op de E314 een vrachtwagen die een andere inhaalde met 1km/h snelheidsverschil. Toen hij er bijna voorbij was (na 10min, geen grap) ging het bergop en was de vrachtwagen die rechts reed weer sneller... Die was te egoïstisch om gas terug nemen zodat de vrachtwagen hem kon inhalen en al het verkeer dat zich achter mij had gevormd had door te laten. Ik ben dan even naar rechts gegaan en geprobeerd hem via de pechstrook voorbij te steken (doe ik normaal nooit) maar daar wou hij me rammen dus toch maar niet gedaan. Ben dan terug achter de vrachtwagen die links reed gaan rijden en toen het terug vlak werd kon die dan eindelijk naar rechts... Man man man. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Gewoon even voor rijden en gas lossen. Tot aan 70. Als hij voorbij wil, ook voorbij laten steken, en dan weer gas geven. En eventueel weer wat gas lossen en in de weg rijden. Alleen als je tijd zat hebt en alleen in de auto zit. Maar als je tijd zat hebt, moet je je eigenlijk niet ergeren aan het niet voorbij kunnen, dus finaal negeren. 1 Quote
Stoffn 21 Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Ik versta dat niet van die truckers... Als ik zie dat een camion naar het 2e vak gaat om mij voorbij te steken, dan laat ik simpelweg mijn gas los zodat hij me vlot kan passeren. Zo is iedereen tevreden toch?! 1 Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Gewoon even voor rijden en gas lossen. Tot aan 70. Als hij voorbij wil, ook voorbij laten steken, en dan weer gas geven. En eventueel weer wat gas lossen en in de weg rijden. Alleen als je tijd zat hebt en alleen in de auto zit. Maar als je tijd zat hebt, moet je je eigenlijk niet ergeren aan het niet voorbij kunnen, dus finaal negeren. Haha, nadat hij me probeerde te rammen op de pechstrook heb ik dat maar niet geprobeerd ... die kerel zou gewoon los op mij gereden zijn denk ik Ik versta dat niet van die truckers... Als ik zie dat een camion naar het 2e vak gaat om mij voorbij te steken, dan laat ik simpelweg mijn gas los zodat hij me vlot kan passeren. Zo is iedereen tevreden toch?! Idd, precies wat ik bedoel... Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Het was vandaag weer leuk onderweg, ik zal de hitte maar de schuld geven... Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 22 juli 2013 Auteur Geplaatst: 22 juli 2013 Gewoon even voor rijden en gas lossen. Tot aan 70. Als hij voorbij wil, ook voorbij laten steken, en dan weer gas geven. En eventueel weer wat gas lossen en in de weg rijden. Alleen als je tijd zat hebt en alleen in de auto zit. Maar als je tijd zat hebt, moet je je eigenlijk niet ergeren aan het niet voorbij kunnen, dus finaal negeren. Ik heb hier morele bezwaren tegen omdat je dan ook andere bestuurders hindert die misschien geen tijd te veel hebben. Quote
Philken 154 Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Het was vandaag weer leuk onderweg, ik zal de hitte maar de schuld geven... idd, alleen spijtig dat da jong madammeken die kwam bumperkleven toch op tijd kon stoppen toen de auto voor mij onverwacht alles toegooide om zijn oprit op te rijden zonder zijn pinker te gebruiken khad graag 'r gegevens gehad Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Ik heb hier morele bezwaren tegen omdat je dan ook andere bestuurders hindert die misschien geen tijd te veel hebben. Daar heb je gelijk in. Quote
Ritsuke 6.253 Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Mensen die naar links richting aangeven, meteen beginnen in te voegen en dan pas in hun spiegel kijken... Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Pastiszeikers had ik nog aangenomen als benaming. Gezien het onderwerp, vind ik het méést pijnlijke om te zeiken maar goed genoeg! Quote
Gast wooter Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Ik heb zo eens jaren geleden in colére zo eens een domme stunt ingehaald. Ik kwam met een 60pk aan op het linkervak en plots flikkert er zo een trucker zijn ding naar links. Ik trok twee zwarte strepen op het linkervak, gooide 'm in z'n derde, week uit naar de pechstrook, zijn collega over de pechstrook voorbijgereden, terug naar het linkervak en daar de remmen dichtgegooid. Geen ander verkeer gehinderd, maar ik was pissed... Ik zat bijna achterop een trucker die zonder boe of ba zijn collega besliste in te halen terwijl ik naderde... Nu op de motorfiets valt dat erg goed mee die camions... Ik slinger een beetje doorheen het verkeer dat achter die grappenmakers vast zit, en ga dan tot vlak achter de inhaler hangen. Die twijfelt of ik een opdringerige motorfietser ben of een zwaantje, en dan duurt het vaak geen twee minuten meer of hij zoekt een plek op het rechtervak op. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 godverdoeme zeg :/ hopelijk geen schade aan mijn dempers arme E30 Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 23 juli 2013 Geplaatst: 23 juli 2013 Inhalen over de pechstrook? Dat zou nooit bij me opkomen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.