Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gek gek gek ... tegenwoordig kom je echt meer en meer van die dingen tegen, ik begrijp het niet meer.

En hoe meer ik het over me heen laat gaan en hoe neutraler ik me gedraag, hoe meer je het tegenkomt precies.

Gisteren ook nen pippo gezien op de E17. Die kerel klopte zich overal tussen, ging bumperkleven etc. 

Kheb het op beeld staan maar wss kan de politie daar niets mee doen zeker?

Geplaatst:

Echt, heb een paar dagen rondgereden en rondgelopen aan de kust... :fp: :fp: :fp:

Klaag niet. Heden mag ik elke dag rijden tussen toeristen die denken dat aan de kust niemand moet werken. En als ze parkeerplaats zoeken (en ze doen dat hier continu!) mag je aan 20 achter hen taffelen en je verwachten aan diverse bokkesprongen met hun wagen.

Maar goed, ik heb dan de rest van 't jaar zicht op zee als ik het wens, zij niet. Nah.

Geplaatst:

Indd!

Enige probleem is dat je 't dagelijks moet opladen. Als je niks hebt meegemaakt, heb je in 5s de SD-kaart geleegd en kan je terug op weg.

Met een beetje goede software hoef je niks te doen behalve na een ongeval. Kuist sowieso alles van meer dan een uur oud op bv, en bij hevige vertraging wordt automatisch de laatste 5 min apart weggeschreven.

Dailyroadsvoyager op je smartphone, werkt prima.

Geplaatst:

Gisteren ook nen pippo gezien op de E17. Die kerel klopte zich overal tussen, ging bumperkleven etc. 

Kheb het op beeld staan maar wss kan de politie daar niets mee doen zeker?

Na een klacht wel. En welke klacht ga je indienen?

;)

Geplaatst:

Klaag niet. Heden mag ik elke dag rijden tussen toeristen die denken dat aan de kust niemand moet werken. En als ze parkeerplaats zoeken (en ze doen dat hier continu!) mag je aan 20 achter hen taffelen en je verwachten aan diverse bokkesprongen met hun wagen.

Maar goed, ik heb dan de rest van 't jaar zicht op zee als ik het wens, zij niet. Nah.

Ik mag klagen, ik ben daar niet gaan wonen omwille van de goedkope grond.

Geplaatst:

Mistlichten  :angry: 

Overal in de file in Gent gisteren branden nog mistlichten omdat er een half uurke daarvoor veel spray was van de wagens. 

Geplaatst:

Ik mag klagen, ik ben daar niet gaan wonen omwille van de goedkope grond.

Eeej makker, ik ook niet.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Gisteren rijd ik op de A58 Roosendaal-Breda. Het is rustig dus je kan de maximum snelheid van 130 km/u mooit aanhouden, tot aan afrit/oprit Etten-Leur. Daar is het altijd opletten voor slaapkoppen die zich zomaar links gooien. Maar goed, eens die bottleneck voorbij kan het gas er terug op. Ik moet toch naar links (A16, richting Rotterdam), en de meesten naar rechts (A16/E19, richting Antwerpen).

De oprit richting A16 gaat op het einde van 2 naar 1 baanvak. Ritsen dus. Geen probleem, dat kennen ze in Nederland wel. Maar terwijl ik aan 110 een aantal auto's voorbijsteek, vind een meneer in een daihatsu cuore (?) dat ik te snel aan kom gereden en hij besluit niet langer achter de camionette te blijven rijden maar zich links, schuin achter de camionette, te zetten zodat ik er niet langs kan.

Wat doe je dan? Je vertraagt, houdt afstand, en gaat rechts achter de camionette (die lekker voort blijft rammelen) rijden. En dan komt dat punt waar het linkse baanvak verdwijnt. Meneer in de Daihatsu probeert de camionette voorbij te steken maar merkt tot z'n frustratie dat zijn 1.1 driecilinder kracht te kort komt. Je ziet 'm panikeren want achter die camionette rijdt de man die hij heeft afgeblokt.

Ik vond 't wel grappig om 'm wat te zien zwalpen en versnellen/vertragen maar neem een voor hem wat verrassende beslissing. Ik laat me afzakken, er is nu ruimte zat om ertussen te komen en trek met m'n lichten. Dan zwaai ik met mijn arm "kom er maar tussen" terwijl ik een brede glimlach tevoorschijn tover. Hij komt ertussen en ik maak weer wat plaats zodat ik zeker niet aan het kleven ben.

Eens op de A16 gaat hij links om de autostrade te vervoegen, net zoals de camionette en ik blijf rechts om er meteen af te gaan. Ik steek 'm voorbij en geef hem met een glimlach een duimpje. Die mens z'n gezicht! :lol:

Qua ontwapening kon dat tellen. En dat wilde ik nou effe kwijt. :D

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Na een klacht wel. En welke klacht ga je indienen?

;)

Euh hij werkte op mijn zenuwen? :P

Jammer eigenlijk, tzijn dergelijke pippo's die accidenten veroorzaken.

Geplaatst:

Inderdaad, maar je kan er weinig aan doen, alleen hopen dat ze ooit eens de verkeerde (of net de juiste) tegenkomen.

En neen, op mij moeten ze niet meer rekenen, ik stap niet meer uit :D

Geplaatst:

Inderdaad, maar je kan er weinig aan doen, alleen hopen dat ze ooit eens de verkeerde (of net de juiste) tegenkomen.

En neen, op mij moeten ze niet meer rekenen, ik stap niet meer uit :D

Haha :D

Geplaatst:

Ik zo ooit iemand op de vlucht gejaagd. 's Ochtends rijd ik van Essen binnendoor naar Bergen-Op-Zoom om daar via de A58 naar de A12 richting Antwerpen te gaan. Voor me rijdt een Golf met een platte band achteraan. Als oplettende burger doe ik teken middels claxon en met de lichten trekken. Maar meneer denkt dat hij me gehinderd moet hebben of zo en gaat wat sneller rijden. Zo rijden we wat verder en op een gegeven moment moeten we een hoofdbaan oprijden. We moeten stoppen omdat er wat verkeer is op de andere weg. Ik stap snel  uit terwijl ik al teken doe om te kalmeren maar Golfman denkt dat ik - de Hulk die ik ben - hem uit zijn auto wil sleuren om zijn nek over te bijten of zo. Dus meneer stort zich tussen het verkeer op de hoofdbaan (levensgevaarlijk, maar bon). Ik ben dan maar ingestapt en rustig verder naar m'n werk gereden.

Geplaatst:

Ik zo ooit iemand op de vlucht gejaagd. 's Ochtends rijd ik van Essen binnendoor naar Bergen-Op-Zoom om daar via de A58 naar de A12 richting Antwerpen te gaan. Voor me rijdt een Golf met een platte band achteraan. Als oplettende burger doe ik teken middels claxon en met de lichten trekken. Maar meneer denkt dat hij me gehinderd moet hebben of zo en gaat wat sneller rijden. Zo rijden we wat verder en op een gegeven moment moeten we een hoofdbaan oprijden. We moeten stoppen omdat er wat verkeer is op de andere weg. Ik stap snel  uit terwijl ik al teken doe om te kalmeren maar Golfman denkt dat ik - de Hulk die ik ben - hem uit zijn auto wil sleuren om zijn nek over te bijten of zo. Dus meneer stort zich tussen het verkeer op de hoofdbaan (levensgevaarlijk, maar bon). Ik ben dan maar ingestapt en rustig verder naar m'n werk gereden.

Volgende keer die baseball bat laten liggen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Langs deze weg rijd ik naar de E17:

https://maps.google.be/maps?q=n36+deerlijk&ll=50.847756,3.362132&spn=0.001251,0.003071&hnear=N36,+Deerlijk,+West-Vlaanderen,+Vlaams+Gewest&gl=be&t=h&z=19&layer=c&cbll=50.847756,3.362132&panoid=hNAt82fd0x0texQiUMbs9w&cbp=12,67.87,,0,13.17

Aan het kruispunt zichtbaar in de view, waren werken aan de gang. Er was slechts één rijvak.

Madamke voor me, die trouwens duidelijk zelden met de auto reed, wou links afslaan, geeft richting aan, maar ziet dan dat de weg is afgesloten, en vervolgt de weg terug rechtdoor. Geen probleem. Aan 30 km/h op die expresweg. Zucht. Ik volg.

Komende bij de volgende straat links, richting centrum Deerlijk, hetzelfde verhaal, ze vertraagt tot quasi stilstand, geeft richting aan, ziet de de weg is afgesloten, en vertrekt terug.

Ondertussen kijkt ze nerveus in haar spiegel naar die Porsche camion die achter haar rijdt en wil dat het vooruit gaat. *kuch*.

Ze is dan maar de derde mogelijkheid links opgedraaid. De E17 richting Kortrijk. :fp::lolz:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Volgende keer die baseball bat laten liggen.

Krik bedoel je. Met een honkbalknuppel kan ik geen wiel vervangen he. :roll:

Geplaatst:

Langs deze weg rijd ik naar de E17:

https://maps.google.be/maps?q=n36+deerlijk&ll=50.847756,3.362132&spn=0.001251,0.003071&hnear=N36,+Deerlijk,+West-Vlaanderen,+Vlaams+Gewest&gl=be&t=h&z=19&layer=c&cbll=50.847756,3.362132&panoid=hNAt82fd0x0texQiUMbs9w&cbp=12,67.87,,0,13.17

Aan het kruispunt zichtbaar in de view, waren werken aan de gang. Er was slechts één rijvak.

Madamke voor me, die trouwens duidelijk zelden met de auto reed, wou links afslaan, geeft richting aan, maar ziet dan dat de weg is afgesloten, en vervolgt de weg terug rechtdoor. Geen probleem. Aan 30 km/h op die expresweg. Zucht. Ik volg.

Komende bij de volgende straat links, richting centrum Deerlijk, hetzelfde verhaal, ze vertraagt tot quasi stilstand, geeft richting aan, ziet de de weg is afgesloten, en vertrekt terug.

Ondertussen kijkt ze nerveus in haar spiegel naar die Porsche camion die achter haar rijdt en wil dat het vooruit gaat. *kuch*.

Ze is dan maar de derde mogelijkheid links opgedraaid. De E17 richting Kortrijk. :fp::lolz:

Kben overlaatst nog in uw buurt geweest dan, Harelbeke ;)

Geplaatst:

Vandaag ergens in de buurt van Zelzate, een doorsteek door de middenberm, naar links dus.

De dame voor mij reed met haar busje rechtdoor, en luttele seconden later zag ik alleen nog haar remlichten in een grote stofwolk.

Los die werf in gereden... :lolz:

Geplaatst:

Vandaag ergens in de buurt van Nevele. De vrachtwagen (ver) voor mij reed rechtdoor. De file in. En luttele seconden later stond de hele autosnelweg stil. ....

VIJF FUCKING UREN LANG!!!!

:angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:

Wa ne klote-dag. 

Geplaatst:

VIJF FUCKING UREN LANG!!!!

What the ...

Vijf uur is wel extreem lang. :o

Geplaatst:

Sta daar maar eens in met een tros klein mannen.

Geplaatst:

Sta daar maar eens in met een tros klein mannen.

Idd, dan ben je ECHT fucked !

Geplaatst:

Ik wil er niet aan denken. Liefst als het lekker warm buiten is.

Of stel je voor dat je eigenlijk had moeten tanken maar dacht: "ach, ik geraak nog net thuis". Ik heb zo al spannende momenten gekend.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid