Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Thx, goed om te weten  :)

Was 2 maal vandaag dat er 1 zijn deur open deed net op het moment ik erbij was en ik moest uitwijken.

Komt hun autoverzekering daar dan in tussen???

verzekering komt tussen

wel opletten, sommigen hebben hun deur goed vast.....

en dat is dan pijnlijk.... voor hen

Geplaatst:

Inderdaad, ik heb enkele weken geleden nog zo'n mongool gehad. Gas bijgeven wanneer ik wil inhalen, naast me blijven rijden en plotseling naar mijn rijvak smijten, de rem opzettelijk toestampen. Ik was het kotsbeu en ben hem dan nagereden tot bij zijn thuis en gezegd dat hij bij de foute zijn kloten aan het rammelen was. Waarom hij doodleuk een zware hamer ging halen. Ben dan maar doorgereden, ik wil er nog graag zijn voor mijn zoontje.

Het is te gek voor woorden soms. Narijden / aanspreken ga ik afleren, is nergens  goed voor. Volgende keer gewoon nummerplaat noteren en nadien de uitlaat vol met PUR schuim gaan spuiten...

Waarom volg je iemand in godsnaam iemand tot thuis? Ik ben een tijdje geleden door iemand gevolgd tot op mijn oprit, en geloof mij die had van mij een geweldige klap voor z'n bek kunnen krijgen. Als je het al niet meer kan opbrengen om bij een discussie in het verkeer (waar je totaal niks mee kan winnen) gewoon te zwijgen en verder te rijden kan je beter thuis in de zetel blijven zitten.

Geplaatst:

Gelukkig zijn degenen die je tot thuis volgen geen mensen waar je schrik van moet hebben, zodra je uitstapt en op hen af loopt gaan al snel de deuren op slot en de ramen toe om te maken dat ze weg zijn.

Geplaatst:

Gelukkig zijn degenen die je tot thuis volgen geen mensen waar je schrik van moet hebben, zodra je uitstapt en op hen af loopt gaan al snel de deuren op slot en de ramen toe om te maken dat ze weg zijn.

:lolz:

Heb je dat al zo vaak meegemaakt dan? Ik nog geen enkele keer.

Geplaatst:

:lolz:

Heb je dat al zo vaak meegemaakt dan? Ik nog geen enkele keer.

Al een paar keer :D

De enige die uitstapte en me een tik wou verkopen was op de parking van de Albert Heijn, plezant om daar tussen al die mensen bedreigd te worden :lol:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Jij bent volgens mij ook wel een varkentje op de baan he?

Geplaatst:

Helemaal niet, ik probeer zo weinig mogelijk mensen te hinderen wanneer ik mezelf niet aan de regels houd

Geplaatst:

Ik heb eigenlijk nog nooit verkeersagressie meegemaakt.  Ik ben ook een redelijk kalme chauffeur :)

2 weken geleden wel iemand die de parking van de Delhaize opreed en ik reed juist uit mn parkeerplaats en stond wat in zn weg naar zijn gedacht, hij heeft eens een handgebaar gemaakt maar was dan snel weg.  Jong gastje in een klein autootje.  Ik vraag me dan af wat hun reactie zou zijn mocht ik eens uitstappen.

Voor kleine zaken zou ik dat nooit doen, en moest het de moeite zijn om uit te stappen zou ik me waarschijnijk al niet meer kunnen inhouden, dus liever niet. :D

Geplaatst:

Ik heb toch al een paar keer agressie gehad. De ergste keer was toen ik 40km gevolgd ben. Was met de bora aan het cruisen op de E40 in nevele aan pakweg 150km/h op het rechtervak (rond 14.30 gaat dat :o) en er zat een A4 avant op het linkervak aan 120 zonder reden. De hele snelweg was vrij. Ben dan gewoon blijven rijden op mijn vak en aan mijn snelheid...er voorbij dus met nog een vak er tussen.

Een stuk voor Aalter komt die dan inneens afgevlogen aan 200+ terwijl hij met zijn lichten knippert -> komt heel dicht bumperkleven. Ik reed nog altijd 150. Ik moest er af in Aalter om naar Knokke te gaan, kerel volgt. Ik verlies hem op het rondpunt net na de afrit. Net voor Knesselare was hij terug, zelfde gedrag tot in Maldegem.

Daarna samen voor het rood, hij stond achter me en deed zijn deur open om 1 voet op het asfalt te zetten. Big deal lol :D het werd groen en zijn kist was natuurlijk veel rapper. Toen hij naast me kwam teken gedaan dat ik hem niet begreep, waarop hij zijn vinger toonde, optrok en dan voor me alles dicht gooide.

Dat was de druppel :D

Ben dan maar gewoon heel snel gaan rijden, mijn lievelingsbocht door en die die er op volgden ook. Net voor knokke 2 keer rood gehad en dan was hij terug. Tot op de lippenslaan is hij mij gevolgd met zijn claxon in actie. Op dat moment stap ik dan wel uit om eens te vragen wat het probleem is -> team polizei had het gezien en we mochten alletwee meekomen.

Hij heeft alles op mij gestoken en ik heb onder mijn voeten gekregen. Toen de aanleiding tersprake kwam vertelde hij dat het was omdat ik hem "als een gek rechts voorbij stak" op de E40 dus. En dat ik daarna tot in knokke agressief reed.

Ik heb dan gewoon gezegd dat als ik 150 rij en hij 120, ik hem dus voorbij steek en er van weg rijdt -> logischerwijs kan ik dan ook niet de eikel zijn gezien de afstand tussen ons toeneemt. Tenzij hij me natuurlijk achterna komt...

Hij wist niet meer wat zeggen toen, heb er nooit iets van gehoord.

Ben ook op een ander moment eens gevolgd geweest nadat ik iemand legaal had ingehaald die van vak wou veranderen (gevalletje pinker op en hij zal wel remmen dus). Die kon er niet om lachen dat ik hem niet voorliet, dus is hij me dik 8km gaan volgen. Zelfs toen ik een 2 keer dezelfde straat doorreed bleef hij me volgen. Heb die dan gewoon zeer eenvoudig los gereden in zeeland. Was met de E30 :-)

Daarom wil ik eigenlijk ook een potente auto. Je kunt gewoon 20 sec het gas opentrekken en je bent weg van je agressor. Geen confrontatie, geen escalatie. Heb dat eens meegemaakt met @flupke's 1M ook. Wist niet wat ik misdaan had, nu nog altijd niet, maar iemand was boos. Hij deed dan wat onnozel door zeer dicht te gaan kleven enz -> 3e in en laat die 6cil zijn werk doen. Zeer makkelijk :-)

Met mijn peugeot zal dat niet gaan, hopelijk kom ik daarmee nooit iets tegen. Ik kan van niks wegrijden :-(

Wij klagen hier enorm vaak over anderen. Ze steken allerlei dingen uit die niet kunnen enz. Maar zou dat dan altijd kwaadwillig zijn? Soms vraag ik me af, als ik weer eens de zoveelste idioot bezig zie, of ik ook zo'n domme fouten maak en dus anderen irriteer zonder dat ik het door heb

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Daarom wil ik eigenlijk ook een potente auto. Je kunt gewoon 20 sec het gas opentrekken en je bent weg van je agressor. Geen confrontatie, geen escalatie. Heb dat eens meegemaakt met @flupke's 1M ook. Wist niet wat ik misdaan had, nu nog altijd niet, maar iemand was boos. Hij deed dan wat onnozel door zeer dicht te gaan kleven enz -> 3e in en laat die 6cil zijn werk doen. Zeer makkelijk :-)

So true :D

Geplaatst:

Inderdaad, ik heb enkele weken geleden nog zo'n mongool gehad. Gas bijgeven wanneer ik wil inhalen, naast me blijven rijden en plotseling naar mijn rijvak smijten, de rem opzettelijk toestampen. Ik was het kotsbeu en ben hem dan nagereden tot bij zijn thuis en gezegd dat hij bij de foute zijn kloten aan het rammelen was. Waarom hij doodleuk een zware hamer ging halen. Ben dan maar doorgereden, ik wil er nog graag zijn voor mijn zoontje.

Het is te gek voor woorden soms. Narijden / aanspreken ga ik afleren, is nergens  goed voor. Volgende keer gewoon nummerplaat noteren en nadien de uitlaat vol met PUR schuim gaan spuiten...

blijkbaar was jij eerder met de verkeerde zijn kloten aan het rammelen.:D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Al een paar keer :D

De enige die uitstapte en me een tik wou verkopen was op de parking van de Albert Heijn, plezant om daar tussen al die mensen bedreigd te worden :lol:

Zeker dat ze geen onderdelen brachten die onderweg van je kutbak waren gevallen?

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Gisteren iemand die niet stopte voor haaientanden in Gent, het was richting het rondpunt dat uitgeeft op de Leeuwstraat. Ik was net afgeslagen na de verkeerslichten die op knipperen staan, toen hij van rechts kwam en over de haaientanden reed.

Kerel maakte nog wat gebaren maar ie staat denk ik wel op beeld. Dashcam is wat kapot en hangt dus scheef aan mijne spiegel :D

Geplaatst:

Wij klagen hier enorm vaak over anderen. Ze steken allerlei dingen uit die niet kunnen enz. Maar zou dat dan altijd kwaadwillig zijn? Soms vraag ik me af, als ik weer eens de zoveelste idioot bezig zie, of ik ook zo'n domme fouten maak en dus anderen irriteer zonder dat ik het door heb

Maandag in Brussel iets "verkeerd" gedaan.

Motard die dacht dat hij politieagent moest spelen kwam naast me rijden en teken doen dat ik mijn ruit naar beneden moest doen.

Deed ik niet. Dan deed hij gebaar dat ik moest stoppen. Deed ik niet.

Dan is hij voor me gaan rijden en is in het midden van het baanvak gestopt, kon er niet meer langs en is hij wat tegen mijn ruit komen roepen terwijl hij een serieuze file veroorzaakte.

Allemaal goed en wel dat je vindt dat ik iets verkeerd deed maar je moet nu ook niet de flik gaan uithangen. :fp:

Geplaatst:

een geluk dat het xoxo niet was. of je was al je spiegels kwijt.

Geplaatst:

ik heb zo eens met  een bruine medemens een conversatie gevoerd a la moesjamararara, tralalala.

toen Sally naast mij vroeg wat de bedoeling er van was, antwoorde ik dat ik beleefd in dezelfde taal antwoord naar degene naast mij.

" de kinderen zitten wel vanachter in de auto hé" was haar reactie dan. :lol:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Middenvakrijders die,als je eerst er al 3 minuten zit te pinken, zodat ze miss beseffen dat ze naar rechts moeten, flitsen met hun lichten als je nogal kort voor hun invoegt om direct naar het 3de vak te gaan. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

blijkbaar was jij eerder met de verkeerde zijn kloten aan het rammelen. :D

Dat denkt hij voorlopig toch nog ja, binnen afzienbare tijd zal dat wel veranderen.

Gast caoimhin
Geplaatst:

Dat denkt hij voorlopig toch nog ja, binnen afzienbare tijd zal dat wel veranderen.

Bosmaaier gekocht?

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Zeker dat ze geen onderdelen brachten die onderweg van je kutbak waren gevallen?

Met die Alfa had ik nooit problemen, je kan als een debiel rijden en iedereen vind je nog sympathiek. Het is altijd met de BMW dat ik het aan mijn been heb

Geplaatst:

Gisteren iemand die niet stopte voor haaientanden in Gent, het was richting het rondpunt dat uitgeeft op de Leeuwstraat. Ik was net afgeslagen na de verkeerslichten die op knipperen staan, toen hij van rechts kwam en over de haaientanden reed.

Kerel maakte nog wat gebaren maar ie staat denk ik wel op beeld. Dashcam is wat kapot en hangt dus scheef aan mijne spiegel :D

Ha, ja. Vroeger was dat daar anders, toen stonden er geen tanden.

Geplaatst:

sluipwegen = binnenwegen

binnenwegen =/ sluipwegen ;)

Deze ochtend trouwens opnieuw treintje gereden langs de sluipweg om de file op de E17 van Haasrode tot Kennedytunnel te omzeilen. Soms precies een AM-rondrit :D

Met een vijftal of meer auto's gewoon vlot doorrijden langs die kleine baantjes. Heel de route, heb zelfs een stukje gefilmd, probeer het hier eens te posten straks. Laat de rest maar sukkelen op de andere wegen.

Idem hier om het rond punt in Wetteren over de E40 te vermijden. Treintje rijden met een 5-tal gelijkgestemde zielen richting een dienstweg die je direkt op den R4 leidt :D

Soms tot een kwartier sneller en weinigen kennen het :D

(normaliter rij ik het rond punt op, E40 en dan R4 en die kan je dus zo vermijden)

Geplaatst:

Idem hier om het rond punt in Wetteren over de E40 te vermijden. Treintje rijden met een 5-tal gelijkgestemde zielen richting een dienstweg die je direkt op den R4 leidt :D

Soms tot een kwartier sneller en weinigen kennen het :D

(normaliter rij ik het rond punt op, E40 en dan R4 en die kan je dus zo vermijden)

komende van Oosterzele?

pm'd me dat eens door

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid