Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Gast caoimhin
Geplaatst:

Dan kan die achter je nog net iets eerder opschuiven hé...

Het zal zijn dat ik dan toch mijn plek weet af te dwingen, want heb dat niet voor :D En als het eens gebeurt tja, dan is het zo. Ik vermoed dat ik het zelf ook al redelijk wat mensen "gelapt" heb.

Geplaatst:

Deze ochtend. Let op het snelheidsverschil met de vrachtwagens. En aan dezelfde snelheid gebeurt volgende:  (bijna noodstop dus)

En zelfs na m'n grootlichtsignaal bleef die arrogant in de weg rijden.

Geplaatst:

Dagelijkse kost. Of van de oprit zonder te kijken direct naar het 2e vak, of soms naar het 3e!

Geplaatst:

I know... het is vreemd dat er niet meer ongevallen gebeuren.

Geplaatst:

Dagelijkse kost. Of van de oprit zonder te kijken direct naar het 2e vak, of soms naar het 3e!

Je mag toch maar 120, dan moet je toch kunnen remmen? B)

Is in Duitsland overigens bij wet verboden.

Geplaatst:

en wat als zo iets zich voor doet bij 2 rijstroken in dezelfde richting? bvb e17 richting antwerpen voor de Kennedy tunnel. Daar mag je zogezegd naar het meest linkse vak maar niet meer terug. Maar volgens de wet zou je bij voorbij steken dan wel nog terug mogen?

Dat is iets waar de wegbeheerder waarschijnlijk niet aan gedacht heeft... Maar zolang de politie niet controleert, niemand een boete geeft, en niemand met die boete naar de politierechter trekt waarna de politierechter de wettekst letterlijk opvat ipv de geest van de wet...

Geplaatst:

en wat als zo iets zich voor doet bij 2 rijstroken in dezelfde richting? bvb e17 richting antwerpen voor de Kennedy tunnel. Daar mag je zogezegd naar het meest linkse vak maar niet meer terug. Maar volgens de wet zou je bij voorbij steken dan wel nog terug mogen?

Da's gewoon een gevaarlijke situatie daar, zeker als er vrachtwagens 4km op voorhand gaan voorsorteren.  :fp:

Geplaatst:

Deze ochtend. Let op het snelheidsverschil met de vrachtwagens. En aan dezelfde snelheid gebeurt volgende:  (bijna noodstop dus)

En zelfs na m'n grootlichtsignaal bleef die arrogant in de weg rijden

zo heb ik er kort na mekaar 2 in mijn rechterdeur gehad....

eerste: kwam vanop oprit, 2 camions op de eerste vakken & hij zonder kijken naar 't 3e vak, recht tegen mijn rechtervoordeur & zo gans mijne zijkant ineen omdat ik eerst remde waardoor hij tegen de voorkant schuurde en hij dan remde en zo de rest naar achter zijne paraf opzette, volgens hem was hij in zijn recht want ik reed in zijn dode hoek...

tweede: auto komt van tussen 2 camions,ik moet remmen omdat wagen voor mij remt, degene die wou invoegen schuurt zo tegen achterpaneel en tegen mijn 2deuren...

toppunt was dat ik 'm dan pas 3 weken terug had van de garage na de reparatie van da eerste....

Geplaatst:

Je mag toch maar 120, dan moet je toch kunnen remmen? B)

Is in Duitsland overigens bij wet verboden.

Remmen is het woord ja, want meestal zijn dat van die idioten die aan 80 achter een vrachtwagen mee invoegen.

Geplaatst:

Auto zo terug gevonden:

asshole1.jpg

asshole2.jpg

11000km en den brol is omzeep :D bedankt toevallige voorbijganger :inlove:

@@Alexis, jij kende een goeie zeker, voor een spotrepair :)

Geplaatst:

Regel met een firmakrel is dat je daar met je poten vanaf blijft tot de lease bijna op is, en dan maar 1 keer een forfait moet betalen.

Als je elk strontje gaat repareren, ga je na de 3 jaar veel geld zelf kwijt zijn + de mannen van de lease gaan je toch een forfait aanrekenen (dat met wat sjans wordt betaald door de werkgever) omdat de voorkant toch vol met steenslagschade zit.

Geplaatst:

I know, 't is gewoon dwaas :-/

Geplaatst:

En je gaat van een Peugeot 208 naar een Peugeot 208 met een kras op.

Wat is het verschil?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Het verschil is dat ik eigenlijk best zuinig ben op mijn materiaal en niet graag gezien wordt in een onverzorgde auto, ook als het een onnozel soepblik is. Ik vind dat heel erg zonde dat een gloednieuwe auto schade moet oplopen door de nonchalance van iemand anders, en dat die persoon er vermoedelijk ook niet eens om geeft gezien er geen briefje is nagelaten.

Ik vind het gewoon debiel dat mensen vandaag de dag nog zo weinig respect hebben voor andermans materiaal, en dat heeft helemaal niks te maken met prijs of ouderdom. Dit is inderdaad maar een firmakrel, maar het kon de bmw geweest zijn...

Gelukkig weet ik voor 90% zeker wie het was. Morgen eens op bezoek gaan

• Vind ik leuk 8
Geplaatst:

Breng ik een knokploeg mee @@PJH

Geplaatst:

PJH, lukt 't niet meer met een PV te laten opstellen (tegen onbekenden)? Bij EY moest je dat doen en dan moest je niks betalen voor de herstelling. Laatste jaar bij EY kreeg je ook 1 gratis herstelling per jaar. Ik heb in 4j EY 0,0 euro betaald voor schade aan de wagen. 

Geplaatst:

Regel met een firmakrel is dat je daar met je poten vanaf blijft tot de lease bijna op is, en dan maar 1 keer een forfait moet betalen.

Als je elk strontje gaat repareren, ga je na de 3 jaar veel geld zelf kwijt zijn + de mannen van de lease gaan je toch een forfait aanrekenen (dat met wat sjans wordt betaald door de werkgever) omdat de voorkant toch vol met steenslagschade zit.

Als je schade hebt aan zowel de voor- als achterkant (of toch schade die niet in relatie met elkaar te brengen is), ga je dat toch nooit in één keer kunnen laten herstellen? Bij ons weigert de verzekeringsmaatschappij dat al sinds.

Geplaatst:

Gaat niet lukken. Elk wordt behandeld als een apart schadegeval.

Geplaatst:

bij mijn leasekrellen werd bij afgifte een rapport opgesteld van de schades rondomrond, hoogste bedrag dat ooit werd aangerekend was 168€ (barstje in linkerpinker door steenslag) steenslagschade werd als normaal bestempeld na 180.000km en niet aangerekend

maar  da krasje op je 208 zou ik niet laten maken

Geplaatst:

maar  da krasje op je 208 zou ik niet laten maken

Bij afgifte van de wagen aan mij werd duidelijk vermeld dat de wagens in goeie staat moeten zijn, daar ze een weerspiegeling zijn van het bedrijf en wij bij de klant moeten gaan. Schade kan iedereen overkomen, maar het moet wel afgehandeld worden. Ze zijn daar dan ook duidelijk in: in fout -> herstellen en jij betaalt de franchise (die extreem hoog is imo). Heb je een schuldige -> no problem.

Daarnet de schuldige ook effectief gevonden. Althans, het lijkt er zeer sterk op. Als je de 2 wagens naast elkaar ziet is er bijna geen twijfel mogelijk. De roestvorming op zijn trekhaak komt overeen met de afdruk op mijn bumper, de hoogte van de afdruk komt overeen met de hoogte van de bol van zijn trekhaak, de schade op het plastic stuk van zijn auto is de juiste hoogte met de schade op de rechterhoek van mijn wagen enz....

maar team polizei wou niemand beschuldigen zonder dat er harde bewijzen zijn. Ik zal er dus mogen voor opdraaien :( vorige week is er nog een spiegel afgereden van één van de andere starters. Hij heeft het ook mogen betalen.

Veel zin om gewoon met de bora te rijden eigenlijk. Ik neem een groot financieel risico om met een kutbak te rijden die ik niet eens wil blijkbaar :s zucht.

Schade bij mij:

asshole1.jpg

Schade van de trekhaakbol:

asshole2.jpg

De bol van zijn trekhaak, let op de roestvorming en de afdruk op mijn bumper waar ook enkel roest is achtergebleven aan de onderzijde:

asshole4.jpg

De auto zelf:

asshole3.jpg

Leuk, ik heb hem maar 1.5 maand :D en 't is al van dat ^^

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid