Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

welkom bij de club van opgedrongen firmasletten

volgens mij als je dat wa poliert zie je daar zo goed als niks van, s geen 'opvallende' schade waarvoor ze op't werk direct op hun achterpoten van gaan staan

Geplaatst:

gewoon in het kanaal duwen, kist is dat niet waard en dus perto ^^

116d here I come :D

Geplaatst:

volgens mij als je dat wa poliert zie je daar zo goed als niks van, s geen 'opvallende' schade waarvoor ze op't werk direct op hun achterpoten van gaan staan

Inderdaad. @@PJH, je moet zo niet op je kop laten schijten door je werkgever. Voor zo'n pruts de franchise aanspreken is belachelijk.

Heb je de eigenaar van die bestelwagen trouwens al eens aangesproken? Als je een beetje bluft ("vluchtmisdrijf", "politie", "getuige") kan je het misschien nog zo regelen met hem.

Geplaatst:

'k stond deze morgen aan zijn deur, samen met de politie, voor vluchtmisdrijf :D

ie wist van niks en heeft heel belgie rondgereden gisteren toevallig

Geplaatst:

Mja, pech :)

Maar dan zou ik dat nog niet laten herstellen. Voor 't zelfde geld knalt er morgen nog eens iemand in uw kont, en kan je het op die zijn kosten laten herstellen.

Ik ben zo door te wachten al twee keer onder de franchise uit gekomen.

Geplaatst:

ik zou dat uiteraard niet herstellen :D Alsof ik poen zou steken in een zielloos soepblik :D

Maar de werkgever denkt daar anders over helaas... morgen eens bespreken met fleet

Geplaatst:

De werkgever moet dat niet weten, en je bent een uil als je dat met hen bespreekt.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

'k stond deze morgen aan zijn deur, samen met de politie, voor vluchtmisdrijf :D

ie wist van niks en heeft heel belgie rondgereden gisteren toevallig

Welke k*tflikken heb jij dan weer getroffen? Als de schade overeenkomt en hij staat op die locatie dan is dat toch niet zo moeilijk om te linken? Als dat al niet meer voldoende is dan weet ik het niet meer hoor. Lastig word je toch van zo'n dingen....

Haal U een bus PU schuim en spuit dat in zijn uitaat. Diep genoeg in de pot zodat het daar de boel verstopt, maar niet zichtbaar is van buitenaf. En dan weet jij ook van niets als het toch zo simpel is...

Geplaatst:

Haal U een bus PU schuim en spuit dat in zijn uitaat. Diep genoeg in de pot zodat het daar de boel verstopt, maar niet zichtbaar is van buitenaf. En dan weet jij ook van niets als het toch zo simpel is...

Goed bezig :up:

Er was laatst nog een forumlid die zoiets een goed idee vond, vraag daar anders eens aan hoe hem dat bevallen is.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik denk dat ik dat was, neen?

Trouwens, het moet niet altijd politiek correct zijn toch? Als die kerel durft liegen terwijl er politie voor zijn deur staat dan moet hij er maar tegen kunnen dat iemand anders ook lef heeft.

Geplaatst:

Ik denk dat ik dat was, neen?

Nee, maar ik ga zijn naam hier in het openbare gedeelte niet vermelden. Het had iets met een spiegel te maken.

Geplaatst:

Nee, maar ik ga zijn naam hier in het openbare gedeelte niet vermelden. Het had iets met een spiegel te maken.

Ah ja :P

Moet dat uiteraard niet de moment zelf doen hé  :lol:

Daar viel het op omdat het exact hetzelfde feit is (2x een spiegel) en omdat het 10min later gebeurde. Das stom...HEEL stom...

Geplaatst:

Mensen die beginnen te accelereren als ze zien dat je ze inhaalt...
Dit vind ik een pure vorm van kloterij, ten eerste is het gevaarlijk als er tegenliggers zijn en ten tweede haalt het niks uit want ik ga mij echt niet terug achter u zetten wetende dat we dan 100m verder weer 65 km/h rijden.

Deze namiddag nog zo iemand gehad met een vijftekennummerplaat (  :yes: ) die dat flikte, geen probleem versnellingske terug om niet tegen de tegenliggers te knallen en voorbij, begint hij te claxonneren dat het geen naam heeft alsof ik de zot ben  :facepalm:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mensen die beginnen te accelereren als ze zien dat je ze inhaalt...

Dit vind ik een pure vorm van kloterij, ten eerste is het gevaarlijk als er tegenliggers zijn en ten tweede haalt het niks uit want ik ga mij echt niet terug achter u zetten wetende dat we dan 100m verder weer 65 km/h rijden.

Deze namiddag nog zo iemand gehad met een vijftekennummerplaat (  :yes: ) die dat flikte, geen probleem versnellingske terug om niet tegen de tegenliggers te knallen en voorbij, begint hij te claxonneren dat het geen naam heeft alsof ik de zot ben  :facepalm:

gewoon 'm hetzelfde lappen, 50 beginnen rijden en als hij inhaalt, ook versnellen... weet hij hoe ambetant dit is

of terugseinen met je stoplichten ;):P

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

morgen eens bespreken met fleet

:facepalm:

Overigens, ik begrijp dat je nieuw bent enzo, maar als een werkgever begint te melken dat de niet-bestickerde firmakarren er altijd strak moeten uitzien, zou ik hem eerst wijzen dat een Peugeot 208 sowieso al een flut-imago heeft.

Overigens nog nooit aangesproken geweest over de staat van de firmakarren, laat staan dat er interne regels waren. Je moet natuurlijk ook niet met wrakken gaan rondrijden met een half jaar afval erin, maar een ongewassen 208 met een schampschot ligt niemand van wakker.

Geplaatst:

Ik hoop het. Daarstraks de bumper gewassen -> krassen vallen meer op dan de trekhaakbol nu :(

Ik denk dat ik hem gewoon nooit meer ga wassen :D

Geplaatst:

dat kan beter

Geplaatst:

gewoon 'm hetzelfde lappen, 50 beginnen rijden en als hij inhaalt, ook versnellen... weet hij hoe ambetant dit is

of terugseinen met je stoplichten ;):P

Ik was 22, reed in een Polo SDI en haalde een wagen in. Die maakte me dat simpelweg onmogelijk door gas bij te geven. Ik moest er terug achter, zette mijn grootlicht aan en toeterde. De wagen remde tot stilstand en er stapte twee heeeeele grote mannen uit en die kwamen op mijn wagen toelopen.

Net op dat moment kwam er een politiecombi toevallig voorbij, deze stopte direct

Soms, heeeel soms is de polite je grootste vriend :P

Gast caoimhin
Geplaatst:

Politie heeft de klappen geïncasseerd en msxx is er stilletjes vanonder gemuisd.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

En wat is daar dan nog van gekomen?

Politie heeft de klappen geïncasseerd en msxx is er stilletjes vanonder gemuisd.

Ze informeerden op vriendelijke maar besliste argwanende toon wat er aan de hand was en hebben die twee gesommeerd te vertrekken. En dat vond ik niet erg..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid