Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het kan natuurlijk ook zijn dat die irritatie eruit bestond dat er weer een kloot vanuit een parking een voorrangsbaan op knalt aan 7 per uur.

Doet me eraan denken dat ik nog altijd een luide claxon in mijn moto moet steken. Ik mis echt mijn air horn. Daarmee sprongen bedelaars in brussel makkelijk 3 meter hoog.

Geplaatst:

Het kan natuurlijk ook zijn dat die irritatie eruit bestond dat er weer een kloot vanuit een parking een voorrangsbaan op knalt aan 7 per uur.

Nu je het zegt, ik denk ook dat dat eerder zijn irritatie is, want net op het moment dat ie opdraait verschijnt zijn tekstje.

Gast caoimhin
Geplaatst:

Nog eens bekeken, en idd. Daarom dat hij er bij zet dat er gelukkig geen verkeer van de andere kant kwam.

Geplaatst:

Kijk, Dit is toch nergens voor nodig? Vanaf er nog maar een wolk zichtbaar is gaan die gewoon bij de meeste aan en blijven die dan ook aan...

Ik persoonlijk zie veel beter als ze met gewone lichten rijden.post-515-0-32432100-1384643939_thumb.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Hier ook geen fan van mistlichten, vaak veel te straf en verwarrend icm remlichten. (redelijk wat auto's hebben er al 2)
Voegt niks toe, mocht het dat doen, dan zouden ze dat overal wel gebruiken.

Geplaatst:

Situatie op 1:10 in dat eerste filmpje is me maar al te bekend op die weg!

Zal me daar ook niet snel links zetten, ik heb ook graag dat het linkervak vrij is als het licht op groen springt, en ik kom tegen 90 aan.

Geplaatst:

Situatie op 1:10 in dat eerste filmpje is me maar al te bekend op die weg!

Zal me daar ook niet snel links zetten, ik heb ook graag dat het linkervak vrij is als het licht op groen springt, en ik kom tegen 90 aan.

Ik zet me daar altijd uiterst links (moet namelijk links afslaan daar).

Geplaatst:

Is nog zo'n soep, pipo's die op het middenvak al veel te hard vertragen om links af te slaan.

Waardoor andere mensen op dat vak zich zonder goed te kijken naar rechts gooien om ze voorbij te gaan...

Ik heb er trouwens nog altijd de snelheid niet gevonden waarbij je telkens groen hebt...

Geplaatst:

Ik heb vaak last met mensen die links rijden maar veel te vroeg en te hard vertragen en aan een slakkengang beginnen te rijden "omdat het licht toch op rood staat". Ze denken er dan niet aan dat ze mij ophouden en dat ik mijn groenfase om links af te slaan zo dreig te missen.

Geplaatst:

Nog zo'n leuk filmpje

Is ie nou toeterhappy of valt dat nog mee?

Geplaatst:

't Spreekt wel voor zich zo'n filmpje. Allemaal zo herkenbaar. :fp:

Geplaatst:

Ik vind dat ie zelfs te braaf is. Door een paar keer nerveus te claxonneren beweegt er niks. Het is pas als je op je claxon gaat liggen, dat mensen wakker worden.

Geplaatst:

Dat opdraaien zonder te kijken, of kijken maar slecht inschatten, vind ik ergerlijk en gevaarlijk!

Geplaatst:

Dat is hetzelfde excuus bij sluipwegen, boerenbaantjes, parkings, ... Zolang daar geen bord staat dat dat niet verbied, mag dat.

Ik wil ook heel graag ne privéweg, maar de buren vinden dat niet geweldig, en die van Schalkhoven zouden dat ook niet leuk vinden moesten ze plots moeten omrijden omdat bibi graag op een privéweg woont. Die ook nog eens betaald en onderhouden wordt door de gemeenschap. Laat staan wat de mensen op de N-weg ervan zouden vinden moesten alle tractoren langs daar moeten omrijden... :)

Gij ne privéweg, da betekend een omleiding hier voor de deur door. Tara, dan komt den deze in opstand. :P :P

Geplaatst:

Yep, ik heb al afgesproken met de buur hiernevens dat hij zijn tractoren door uw straat moet jagen  B)

Geplaatst:

Nog zo iets (en da's nu niet op jou gericht @@JanC ), mensen die zich ergeren aan verkeer in een "woonwijk" waar "kinderen spelen". Ik kan me voorstellen dat verkeer door je straat vervelend is, maar langs hoofdwegen wonen óók mensen en kinderen. Is het dan erger om mensen te storen die meer betaald hebben om in een rustige straat te wonen dan om mensen te storen die het met een huis langs een drukke invalsweg moeten stellen?

Das de schuld van de overheid. Het bouwbeleid in Vlaanderen is gewoon al eeuwen verkeerd. Langs ne hoofdweg bouwen hadden ze noooit mogen toelaten. Ma omdat er altijd wel ergens ene is die ene kent die in de politiek zit en e stuksek grond langs zo ne hoofdweg had hebben ze er een mouw aan gepast.

Resultaat, wij mogen overal maar 50 km/u meer rijden.

Geplaatst:

Resultaat, wij mogen overal maar 50 km/u meer rijden.

Er is een verschil tussen mogen en kunnen  :ninja:

Die chicane in Schalkhoven is wel plezant :D

Geplaatst:

Nog zo'n leuk filmpje

:fp:

Tijd om wat te flitsen vanuit helikopters medunkt. Dat gaat dit soort dingen zeker verhelpen!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Er is een verschil tussen mogen en kunnen  :ninja:

Die chicane in Schalkhoven is wel plezant :D

Chicane is zalig. Ik heb onze burgemeester daar al voor bedankt. :D

Beetje verder in Vliermaalroot hebben ze mij vorige week geflitst. :facepalm:

Wordt tijd dat ze in Kortessem eerst eens al hun verkeersborden controleren. Reden van geflitst, op basis van artikel 5 blabla bla.

Bord dat einde zone 50 aanduid ligt op de grond, en bord dat begin zone 50 aanduid is al 3j ofzo afgeschoten.

Geplaatst:

Beetje verder in Vliermaalroot hebben ze mij vorige week geflitst. :facepalm:

5 november door DECKERS Eddy? :)

Geplaatst:

5 november door DECKERS Eddy? :)

Nee op 5 november had mijn schoonbroer prijs en reed er een camionette voor mij waardoor ik nie harder kon.

8november, wel dezelfde kwibus.

Geplaatst:

Helaas, helaas, allemaal dagelijkse kost. Ik kan wekelijks zo een compilatie maken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid