Gast wooter Geplaatst: 17 november 2013 Geplaatst: 17 november 2013 Nee op 5 november had mijn schoonbroer prijs en reed er een camionette voor mij waardoor ik nie harder kon. 8november, wel dezelfde kwibus. Wat voor auto gebruiken ze? Want ik heb Eddy dus niet zien staan Quote
Joske 922 Geplaatst: 17 november 2013 Geplaatst: 17 november 2013 Wat voor auto gebruiken ze? Want ik heb Eddy dus niet zien staan T was donker, ma t leek op ne grijze 308. stond aan de linkerkant op de steentjes voor het eerste huis. En ik ben eigenlijk nie echt van zinnes ze te betalen. Quote
Gast wooter Geplaatst: 17 november 2013 Geplaatst: 17 november 2013 Der staat altijd een grijze 308 daar. Afijn, wanneer ik er passeer Quote
Stoffn 21 Geplaatst: 17 november 2013 Geplaatst: 17 november 2013 Linksrijders? Bekijk dit filmpje maar eens (vanaf 4:45): Stel je voor Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 17 november 2013 Geplaatst: 17 november 2013 Zwijg van linksrijden daarnet een Volvo op Z platen, de volledige Brusselse ring links . Naast andere auto's traag , rechtervak leeg tussenspurtje. Ik was met de kinderen dus rustig afstand gehouden en het spelletje bekeken. Wat bezielt zulke mensen en dat werkt dan bij of, erger, heeft dan een garage ? Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 17 november 2013 Geplaatst: 17 november 2013 Ik had deze morgen zo'n lul in de tunnels in Brussel. Kerel reed wel met een C350 dus telkens ik rechts een gat zag trok ie mee op Uiteindelijk voorbij geraakt door even een strook te gebruiken die dient om de tunnels uit te rijden, en hij had het te laat door. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 17 november 2013 Geplaatst: 17 november 2013 Tja, dat probleem zou je niet hebben met een RS3 …. Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 17 november 2013 Geplaatst: 17 november 2013 Die is nu eenmaal nog niet beschikbaar. Wil niet in hetzelfde model rijden als nu Quote
ICM 24.886 Geplaatst: 17 november 2013 Geplaatst: 17 november 2013 Linksrijders? Bekijk dit filmpje maar eens (vanaf 4:45): Stel je voor 5:45 wat bezielt iemand om uit zo een machine te springen? Laat maar vliegen? Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 17 november 2013 Auteur Geplaatst: 17 november 2013 5:45 wat bezielt iemand om uit zo een machine te springen? Laat maar vliegen? Beter zo dan zelf mee de dieperik in te duiken zeker? Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 17 november 2013 Geplaatst: 17 november 2013 Linksrijders? Bekijk dit filmpje maar eens (vanaf 4:45): Stel je voor het "opruimen" van linksrijders is anders wel behoorlijk efficient wtf dat lijkt me daar echt doodsgevaarlijk om met de auto te rijden, wtf en agressieve bazekes, slik! Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 18 november 2013 Geplaatst: 18 november 2013 Dienen eerste, hoeveel chance kunde hebben dat je daar zonder verwondingen uitstapt Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 18 november 2013 Geplaatst: 18 november 2013 Ik kan daar wel blijven naar kijken, naar zo'n filmkes. 3 Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 18 november 2013 Geplaatst: 18 november 2013 Dienen eerste, hoeveel chance kunde hebben dat je daar zonder verwondingen uitstapt Waanzinnig gewoon Engeltje op zijne schouder Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 18 november 2013 Geplaatst: 18 november 2013 Ik begrijp niet echt al jullie frustratie rond de mistlichten, en dan heb ik het over de voorste he Akkoord, de voorste mistlichten worden heel vaak gebruikt wanneer er geen mist is of felle regen, maar dat heeft me nu toch nog nooit echt gestoord of verblind, zoals sommigen zeggen. De achterste is een ander verhaal, dit weekend was er in mijn streek ook een beetje mist, maar de zichtbaarheid was niet echt slecht, en toch deed de helft van de bestuurders zijn achtermistlichten aan, dat is wel ambetant vind ik. Waar ik me heel hard aan erger zijn de mensen die op dat moment zelf ZONDER lichten rijden, en ja, er waren er genoeg... Waar ik mij kan in opjagen is hoeveel bestuurders er met defecte dimlichten rijden aan 1 kant, of zelfs 1 kant die geen enkel licht meer geeft. Dat is echt gevaarlijk en schrikken eens je doorhebt dat er geen moto aankomt. Ik had één keer voor dat mijn beide dimlichten vooraan kapot waren, had het ook binnen de 2 minuten door toen ik 's ochtends vroeg van huis vertrok en was dezelfde week terug hersteld ( ik voelde me toen echt ambetant toen ik zo moest rijden in het donker ). Dus ik begrijp echt niet hoe je dat niet kan doorhebben als één van je lichten kapot is.. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 18 november 2013 Auteur Geplaatst: 18 november 2013 Tgoh ja, meestal heb je zelf niet in de hand wanneer je koplamp kapot gaat he. Quote
Gast wooter Geplaatst: 18 november 2013 Geplaatst: 18 november 2013 Tgoh ja, meestal heb je zelf niet in de hand wanneer je koplamp kapot gaat he. Nee, maar het lijkt me erg ongeloofwaardig dat 20% van de mensen dat op dezelfde dag aan de hand heeft. Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 18 november 2013 Geplaatst: 18 november 2013 Tgoh ja, meestal heb je zelf niet in de hand wanneer je koplamp kapot gaat he. Nee, maar ik durf wedden dat ze daar nog x-aantal weken/maanden mee rondrijden tot toevallig een kennis het eens opmerkt. Hoe komt het anders dat je er op een dag zo een paar gevallen tegenkomt? Gisteren nog gezien op een recente C-klasse gezien, hebben die daar geen sensor voor ? Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 18 november 2013 Geplaatst: 18 november 2013 Hebben mensen met een Dacia een minderwaardigheidscomplex op de baan ofzo. Bijna elk zo'n pauper die ik tegenkom zal geen centimeter dichter bij de rand rijden om met twee te kunnen passeren ofzo ... Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 18 november 2013 Geplaatst: 18 november 2013 Nee, maar ik durf wedden dat ze daar nog x-aantal weken/maanden mee rondrijden tot toevallig een kennis het eens opmerkt. Hoe komt het anders dat je er op een dag zo een paar gevallen tegenkomt? Gisteren nog gezien op een recente C-klasse gezien, hebben die daar geen sensor voor ? Je ziet die indicaties niet wanneer je op fb zit. Quote
STA911 5.734 Geplaatst: 18 november 2013 Geplaatst: 18 november 2013 Tgoh ja, meestal heb je zelf niet in de hand wanneer je koplamp kapot gaat he. Your point being? Zoals al aangehaald denk ik niet dat 1 op 10 had die dag aan de hand heeft gehad. Quote
PJH 21.019 Geplaatst: 18 november 2013 Geplaatst: 18 november 2013 had ik ook maar zo'n fancy regenlicht op mijn peugeot 4 Quote
CAS 8.069 Geplaatst: 18 november 2013 Geplaatst: 18 november 2013 5:45 wat bezielt iemand om uit zo een machine te springen? Laat maar vliegen? Bij oudere vrachtwagens heb je druk nodig om te kunnen remmen. Denk dus dat deze zonder zat en dan kan je gewoon niks meer doen. Dag van vandaag is het gelukkig omgekeerd. Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 18 november 2013 Geplaatst: 18 november 2013 9:37 met lang gespan de afslag in driften = respect !!! http://www.youtube.com/watch?v=WLcYvNDtHKU en 10:10 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.