Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zit daar geen lichtsensor in? Zelfs bij BMW is dat standaard...

bmw iets standaard monteren? Dat geloof ik niet mijn beste.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ja sorry ik heb hier 3 BMW's en op geneen moet ik aan een knop draaien om 's nacht licht te hebben.

Geplaatst:

maar dat is een optie, niet iets wat bmw je standaard geeft. Ik ben blij dat je gekozen hebt voor die optie, dan moet je je hand niet efjes van het stuurwiel halen om aan een knop te draaien.

Gast caoimhin
Geplaatst:

Ik heb die optie ook, waardoor ik nooit als een slungel zonder lichten aan rijd :D

Geplaatst:

Inderdaad, ik ben mis. Een regen- en lichtsensor op de goedkoopste, de 114i Joy Edition kost 135€.

Geplaatst:

Spijtig dat die licht- en regensensor wel geen mist detecteert...

Geplaatst:

kom je in lichte mist zowel pipo's zonder lichten als pipo's met hun kerstboom compleet op tegen.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Spijtig dat die licht- en regensensor wel geen mist detecteert...

Die van ons detecteert anders wel de mindere lichtinval en zet automatisch de dimlichten aan bij mist. En ik zet zelden de mistlichten op.

Geplaatst:

Ik draai gewoon aan de knop en kan nog zelf nadenken :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik draai gewoon aan de knop en kan nog zelf nadenken :D

Ik kan niet wachten tot ik een 208 zonder dimlicht tegenkom omdat het dashboard licht geeft :)

Geplaatst:

Ik heb die optie ook, waardoor ik nooit als een slungel zonder lichten aan rijd :D

Mijn Golfke (14 jaar oud - binnenkort 15 :party: ) heeft dat allemaal niet en ik vergeet nooit mijn lichten te allumeren :)

Geplaatst:

in de mercedes vergeet ik dat ook niet, niet moeilijk : je kan anders je wijzerkes niet meer lezen.

Geplaatst:

In mijn Lada zit een knop om de dashboardverlichting uit te zetten als de lichten branden!

• Vind ik leuk 2
Gast caoimhin
Geplaatst:

Mijn Golfke (14 jaar oud - binnenkort 15 :party: ) heeft dat allemaal niet en ik vergeet nooit mijn lichten te allumeren :)

En werkt uw dashboardverlichting zonder dat uw lichten aanstaan? ;-)

Bij mij ook niet, maar dat is het voornaamste probleem bij velen die zo rondrijden.

Geplaatst:

Alles continu aan! ALLES. Zweden :inlove:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Doe ik ook tegenwoordig. Wel handig bij BMW is dat ik mijn lichtknop gewoon "aan" kan laten staan en dat de lichten toch automatisch uit gaan als ik het contact af leg.

Geplaatst:

Ik moet ook eens naar Antwerpen, blijkbaar weer en nog steeds file vanaf Zoersel en Herentals... :fp:

Geplaatst:

Doe ik ook tegenwoordig. Wel handig bij BMW is dat ik mijn lichtknop gewoon "aan" kan laten staan en dat de lichten toch automatisch uit gaan als ik het contact af leg.

dat is wel handig.

Geplaatst:

En werkt uw dashboardverlichting zonder dat uw lichten aanstaan? ;-)

Bij mij ook niet, maar dat is het voornaamste probleem bij velen die zo rondrijden.

Jep.

:ninja:

Gast caoimhin
Geplaatst:

Via VAG-COM heb ik laten instellen dat mijn achterlichten ook branden wanneer enkel mijn DLR's vooraan branden. Dus ook altijd goed zichtbaar.

Geplaatst:

Same!

Xenon :inlove:

Geplaatst:

Dat verklaart die massa mistlichten.

Geplaatst:

:(

Ik doe daar niet aan mee pertank. Ik heb dan ook mijn mistlichten stukgestampt.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

minder drastisch is daar het lichtje uithalen, maar als je dat plezant vindt om je lampen in te stampen : doe gerust

Geplaatst:

Zal ik onthouden voor mijn nieuwe kar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid