Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij bepaalde fragmenten flikkert het beeld constant. Eens kijken of ik ergens iets kan vinden.

Geplaatst:

Waarom kunnen mensen totààl niet meer wachten om naar het eerste vak te schieten?

Ik zet me al van ver op het linkervak (Lummen), zodat iedereen makkelijk kan invoegen, en dan smijten ze zich gewoon achter de vrachtwagen uit, recht voor je snuit. Kuttekoppen.

Gast caoimhin
Geplaatst:

Kwaliteit op Youtube valt tegen, het filmpje op mijn pc ziet er veel beter uit. Eerste bevindingen van de dashcam zijn ok, alleen maakt ie nooit filmpjes groter dan 400MB. Dan stopt ie en begint ie aan een nieuw. In de instellingen nochtans uitgeschakeld dat hij mag afbreken. De tijd moet ik wel nog eens goed zetten :D
Geplaatst:

Kwaliteit op Youtube valt tegen, het filmpje op mijn pc ziet er veel beter uit. Eerste bevindingen van de dashcam zijn ok, alleen maakt ie nooit filmpjes groter dan 400MB. Dan stopt ie en begint ie aan een nieuw. In de instellingen nochtans uitgeschakeld dat hij mag afbreken. De tijd moet ik wel nog eens goed zetten :D

@@wooter gespot op het 3e vak!

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Ik rij echt wel met een betere fiets rond hoor, en zonder aanhangwagen :)

Geplaatst:

Breekt ie niet die filmpjes af zodat ie het oudste bestand kan verwijderen om zo loop recording te doen?

Gast caoimhin
Geplaatst:

Wss zal het daarom zijn ja. Wat deed je eigenlijk op de R0 zaterdag? :D

edit: reactie ervoor niet gelezen :D

Geplaatst:

Derjuist met een hele gefrustreerde mens te maken gehad, waarschijnlijk een flik dan nog op de koop toe...

Ik rij vlot op het viaduct van het sportpaleis richting Nederland. Wanneer er voor mij ineens bruusk een grijze citroen c4 naar links komt.
Afstand is nog ver genoeg dus laat ik mijn snelheid terugvallen naar 100 door gas te lossen... Wanneer ik dichter kom laat die ook zijn snelheid vallen.
Ik dacht bij mezelf 'gij de mijn jongen' en bleef 100 rijden, waardoor ik op zo'n 5 meter van zijn gat kom te hangen, waarna ik hem als een achterlijke zie zwaaien dat ik het rustiger aan moet doen. Waarna ik natuurlijk mijn stekels opzet en zo goed als in zijn gat ga rijden. Zet die daar plots een blauw zwaailicht op zijn dashboard en gaat naar rechts, goed ik moet toch richting bergen op zoom dus ga ook naar rechts en nogmaals naar rechts zodat ik ineens op de juiste baan zit, meneer ging niet meer mee naar rechts, maar liet zich naast mij vallen waarna die een sirene opzet, de sirene leek me niet overtuigend en luid genoeg en het zwaailicht ging niet aan, maar voor alle zekerheid ga ik toch verder naar rechts richting pechstrook... Waarna de frusto met zijn tong zijn duim likt en die op zijn dashboard drukt, waarbij die duidelijk maakt dat hem mij heeft opgeschreven. Ik heb mijn duim opgestoken en ben dan maar terug verdergereden... 

Oftewel heb ik hier te maken met een bekrompen faker, oftewel met een gefrustreerde agent. Kzal de brievenbus maar al in het oog houden!

Geplaatst:

Ga je niks van horen, want dan moet hij in zijn PV zetten dat hij zelf geen voorrang gegeven heeft bij het wisselen van rijstrook ;)

Geplaatst:

Of hij geeft er een draai aan hé...

Geplaatst:

Een agent schrijft u onrechtmatig op? Dada dada dada dada dash-cam!

Geplaatst:

Of hij geeft er een draai aan hé...

9 keren van de 10 hoor je niks meer van zo'n agentje dat even moeten powertrippen, zeker niet als ze zelf betrokken partij zijn.

Geplaatst:

9 keren van de 10 hoor je niks meer van zo'n agentje dat even moeten powertrippen, zeker niet als ze zelf betrokken partij zijn.

1/10 aanwezig :D

Geplaatst:

Klopt! Net als je de dashcam niet hebt draaien. Nog een middenvinger aan die inspecteur uit Borgloon.

Geplaatst:

1/10 aanwezig :D

Jij rijdt dan ook écht als een varken :D

Geplaatst:

Nog steeds in blijde verwachting van de afloop van beide avonturen B)

In't eerste geval was flik zelf idd ook betrokken partij, ben dus benieuwd.

Geplaatst:

Nog steeds in blijde verwachting van de afloop van beide avonturen B)

In't eerste geval was flik zelf idd ook betrokken partij, ben dus benieuwd.

Jama de grootlichten en bumperkleven kan je niet wijten aan de flik eh :D

Geplaatst:

Een agent schrijft u onrechtmatig op? Dada dada dada dada dash-cam!

Op zo'n momenten zou ik dat écht dolgraag hebben

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid