Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Innige deelneming!

Om gewoon nog er eventjes op door te gaan: was je geflitst en met onderschepping of was dit een zwaantje die per toeval achter jou reed en je snelheid door had?

Ik hoop dat ie dit door de vingers ziet, het was niet druk en je reed toch ook niet als een gek.

Geplaatst:

Innige deelneming!

Om gewoon nog er eventjes op door te gaan: was je geflitst en met onderschepping of was dit een zwaantje die per toeval achter jou reed en je snelheid door had?

Ik hoop dat ie dit door de vingers ziet, het was niet druk en je reed toch ook niet als een gek.

niet gevraagd en vandaag ook niet kunnen naar vragen(heb met de brief langsgeweest maar er was enkel een jongedame, ze heeft een kopie gemaakt en nrplaat genoteerd en in't bakje van de agent gelegd)

zullen wel zien binnen een week of 3(firmaslet, doorsturen loopt altijd wa vertraging op)

Geplaatst:

Daar altijd opletten. Ze staan er veel. Wel veel voor vrachtwagens.

Geplaatst:

mijn ergernis van vandaag...

juist telefoon gekregen dat 't nie lang meer ging duren met mijn pa, dus onderweg richting rusthuis in Nieuwpoort als:

http://www.youtube.com/watch?v=elv2NFbmyX4

Sterkte ...

Persoonlijk zie ik niet echt wat je hebt mis gedaan hoor :oops:

Geplaatst:

Mijn deelneming.

Geplaatst:

Sterkte @@Philken

Ergernis van deze morgen: de retard in zijn XC60 die op het kruispunt weigerde door te rijden en iedereen ophield. :fp:

Geplaatst:

Fuck: iemand zich met ware doodsverachting voor me op het ronde punt "smijt" om daarna tegen 30 per uur kms lang voor uw neus te hangen, en wederom het gekende stoplicht "gat" laat vallen. Waar zijn sommigen toch mee bezig. Nu goed, ik bekijk het en stel me vragen, me echt opwinden of van mijn kl* maken daar ben ik al een tijdje mee gestopt. 

Ik vraag me dan altijd af wat voor soort mens dit is, kom dikwijls bij een belastingscontroleur terecht :D

Geplaatst:

Gisteren belachelijk druk op de E17 A'pen-Gent (rond 15u30). Constante rij vrachtwagens en vanaf die inhaalden, iedereen naar 't 3e vak met de nodige accordeon-remmanoeuvres tot gevolg. Mijn ergernis: tussenafstanden. Iedereen plakt daar op z'n voorligger, waardoor je niet meer naar 't 3e vak raakt. Een vrouw aan 't stuur achtte 't zelfs nodig om op 1 meter van mijn bumper te komen rijden :facepalm:. Heb mijn veiligheidsafstand dan maar vergroot, ik mag er niet aan denken dat die serieus denkt dat mocht ik ook op 5-10m van mijn voorligger rijden en we moeten plots remmen ze met haar 1m tussenafstand voldoende heeft. Ben dan maar wat op 't 1e en 2e vak gaan rijden. Je verliest wat plaatsen als een vrachtwagen aan 't inhalen is, maar eens de weg terug vrij is haal je al die oelewappers terug in (ze laten je wel niet terugkomen op 't 3e vak door hun bumper-plak-gedrag). Zal ooit wel 's eindigen in een fameuse kettingbotsing :(

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Eerste of tweede vak is misschien niet de snelste oplossing in zo'n geval, maar wel de veiligere, en je jaagt je in ieder geval een pak minder op.

Geplaatst:

luchtfilter.jpg

Zoek de fout

kutbak

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vandaag weer een ergernis gehad.

We rijden op een "boereweggetje" die max voor 1 wagen qua breedte is.

Ik nader een bocht en uit die bocht komt er een andere wagen.

In de breedte van die bocht was er een uitvoegstrook om eventuele tegenliggers te kunnen laten passeren.

Die chauffeur stopt daar natuurlijk niet maar 10m verder, voorbij die strook dus. En stopt voor mijn neus.

Aan mijn kant was er een stoep, niet zo heel hoog dus ik dacht: "Als ik mijn wielen schuin zet geraak ik er wel op."

Helaas, ik geraakte er wel op maar ik heb wel mijn velg beschadigd.

Ik twijfelde nog om teken te doen dat hij terug achteruit moest. Had beter voor de laatste optie gegaan, verdomme!

Echt vloeken eigenlijk, velgen liggen er nog geen 2w op :facepalm:

Geplaatst:

Nooit proberen een probleem op te lossen dat een ander veroorzaakt heeft.

Geplaatst:

Deze week ne nieuwe Belg achter mij in zijn "propere" Golf III met recente nummerplaat. 3 auto's voor ons staat de boel stil want er is daar een grote vrachtwagen achteruit de baan over aan het rijden om op een werf betonnen panelen te gaan leveren. Dat duurt natuurlijk efkes en die kerel is daar direct als een malloot aan het toeteren.

Soit, we rijden door, en dan, om 8:22 's morgens, in de week, voor een school, aan het zebrapad, in een zone 30, waar een inhaalverbod is, vliegt die mij gelijk een halve malloot voorbij om geen 20 meter verder rechts voor te sorteren om af te slaan  :wacko:

En vandaag nog eens getrakteerd geweest op een lichtconcert toen ik iemand inhaalde, waar het mocht, zonder snelheidsovertreding, op een kaarsrechte steenweg waar geen kat reed. Is dat tegenwoordig ook al verboden?  :mellow: Al die "ik rijd overal 70" taffelaars ….

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Soms denk ik dat sommige auto's gewoon niet meer harder kunnen dan 70. Als je echt nooit op de autostrade komt en je bent wat eng in het hoofd, dan wordt jouw auto toch gewoon retetam? :D

Geplaatst:

E313 te Leuven , Volvo zit al van in Winksele op linkervak. Veel plaats rechts. Rijdt rustig als er auto's rijden rechts eens voorbij versnellen zodat rechts voorbij halen maar niet zou lukken. Maar dat is buiten de Exige gerekend. Ik bereid me voor en ga dus langs rechts voorbij . Kerel heeft heel de tijd met grootlichten achter mij liggen kachelen.....

Ik zou nu echt eens graag willen weten wat zulke mensen bezielt ???

Ik straalde 0.0 agressie uit en reed aan een vrij rustig tempo.

Ik vermoed dat dat van die mensen zijn die de wereld willen verbeteren door mensen die er een vlotter tempo als henzelf rijden, het rijden te beletten?

Geplaatst:

Het is de E314, en stop met je dat af te vragen - gewoon je eigen weg zoeken en fuck de rest!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Verschrikkelijk... En je ziet ze nog lange tijd links achter in je spiegel, terwijl voor de rest zo goed als alles leeg is.

Ik krijg er wel iets van als je reglementair rijdt (opschuiven als het kan), en inhaalt aan 130 op teller, en er komt er dan nog ééntje gatplakken of met z'n lichten knipperen.

Het vervelende is dat je niet weet of die nu écht ergens op tijd moeten zijn.

Geplaatst:

Tragisch genoeg is dat het volk dat dus in de weg rijdt als er een prioritair voertuig nadert... Want achter zo een linksplakker zit natuurlijk ook nog een leger mensen die ook voorbij willen...

Geplaatst:

Ook hier: geen risico nemen, en plaats maken als het kan. Je weet nooit wat de reden is. Beter onnodig uit de weg gaan dan onnodig ophouden. Als philken naar z'n stervende papa rijdt aan 160, heeft hij ook graag dat hij doorgelaten wordt.

Ik heb zo één maal eens straf m'n voorrang genomen, en ik deed m'n ruit open om die dame te zeggen dat voorrang van rechts iets is wat haar geld kan kosten. Ze antwoordde prompt met bijna huilende stem "mijn zoontje is wel pas in spoed opgenomen he, wa kan mij da geld schelen". Ik heb me geexcuseerd, en dat heeft me echt wel aangegrepen. Sindsdien hinder ik niemand meer als ik deftig en normaal uit de weg kan.

Geplaatst:

Ik wil maar zeggen: ik ga me dan heus niet tussen twee vrachtwagens in gooien.

Ik maak m'n inhaalbeweging af zoals voorzien. Anders staat het risico voor mij ook niet in verhouding tot de tijdswinst die hij/zij ermee bereikt.

En een linksplakker ben ik allesbehalve.

Geplaatst:

Als je maar niet zoals caoimhin rijdt van "en ik hou gewoon m'n eigen tempo aan ,wacht maar!" :roll:

Nee, step on it a bit, and get out of the way. Niets heerlijker dan een roetwolkje voor je door iemand die niet te beroerd is om even de gas in te drukken om plaats te maken.

• Vind ik leuk 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid