Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Niels Lagrange ?

Een juwelier uit Hasselt lees ik in de reacties...

Geplaatst:

Filmke speelt niet

Geplaatst:

:D

Heb dat nog al ergens gezien. En ik heb niet eens een Facebook account.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Opeens wel, wat een idioot

Geplaatst:

Wat een debiel. Hopelijk kunnen ze iets doen met die video.

Geplaatst:

Kun je mij even meedelen hoe ik sneeuw die op het dak van mijn frigo ligt er af haal?

Bij een bache duw ik langs binnen met een stok. Maar ook dan krijg je niet alles weg.

Oké ja, had er nog niet verder over nagedacht. Bij een bache kan je inderdaad aan de binnenkant duwen. Maar voor een frigo weet ik het niet. Vreemd dat hier dan nog geen echte oplossing voor bestaat. Want je kan toch moeilijk ontkennen dat dit gevaarlijk is.

Geplaatst:

Niels Lagrange ?

Van iemand die gewoon is van op circuit te rijden zou ik dit toch niet verwachten...

Geplaatst:

Kun je mij even meedelen hoe ik sneeuw die op het dak van mijn frigo ligt er af haal?

Bij een bache duw ik langs binnen met een stok. Maar ook dan krijg je niet alles weg.

Klote is inderdaad dat ijs op die bache...vooral voor fietsers. Dat zijn grote platen als messen die d'r af schuiven.

Kan me wel voorstellen dat je beters te doen hebt dan je vrachtwagen sneeuwvrij maken....misschien eerst op de parking wat donuts doen!

Geplaatst:

Of 't spel afdekken met een extra bache en die er dan afschuiven. Maar ja. Ik ben zelfs te lui om m'n dak van de auto sneeuwvrij te maken, dus laat staan dat vrachtwagenchauffeurs dat zouden moeten doen :D.

Geplaatst:

Ik vind niks leuker dan vol sneeuw de autostrade opdraaien en dat dan te zijn wegwaaien :ninja:

Dik 20cm, enkel de ruitjes/spiegels vrijmaken en gaan.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik vind niks leuker dan vol sneeuw de autostrade opdraaien en dat dan te zijn wegwaaien :ninja:

Dik 20cm, enkel de ruitjes/spiegels vrijmaken en gaan.

Echt he. Vooral hetgene dat op je motorkap ligt

:ninja:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Of zoals sommigen al hebben voorgehad. 1 keer hard moeten remmen en alles van op hun dak op de voorruit, en dan als reflex de ruitenwissers opzetten ... krak

Geplaatst:

Klote is inderdaad dat ijs op die bache...vooral voor fietsers. Dat zijn grote platen als messen die d'r af schuiven.

Kan me wel voorstellen dat je beters te doen hebt dan je vrachtwagen sneeuwvrij maken....misschien eerst op de parking wat donuts doen!

Ik vertrok vroeger altijd met de bocht wat harder te nemen op de parking. En dan wat rechts rijden en alles vliegt er wel af. Maar als er ijspegels zitten is dat echt gewoon klote.

Ik ga gewoon niet vlak achter een vrachtwagen rijden.

Geplaatst:

Aixam moet je voorbijsteken en 20 per uur gaan rijden.

<br /><br />In jouw geval met zo nen rolling burnout :D
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Een reden dus om een dashcam aan te schaffen.

Geplaatst:

Die met die BMW zal intussen flink balen. :lol:

Waarschijnlijk mag ie nu van mammie en pappie niet meer met de BMW rijden, maar moet ie het nu met de Porsche doen.

Zoals dat meneerke die met zijn R8 op die Seat inreed. Zo gaat het nu eenmaal met onze verloren generatie 

Geplaatst:

Binnenkort allemaal zelfverklaarde politieagenten met cams op de baan, joy!

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:

Sowieso vanavond op VTM en VRT journaal.  :huh:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid