Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Binnenkort allemaal zelfverklaarde politieagenten met cams op de baan, joy! Ja, in deze rechtse rechtstaat zonder scheiding der machten mag je ook niets anders verwachten Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Die met die BMW zal intussen flink balen. Die juwelier met een parkeerplaats voor zijn deur ook. Op zijn wall wordt die mens slechts een beetje uitgekafferd. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Binnenkort allemaal zelfverklaarde politieagenten met cams op de baan, joy! tjah hem daar rechts inhalen is erover maar cava nog, had hij dan gewoon doorgereden was er niets gebeurd. Maar zo op z'n rem gaan staan was niet slim. En we zien ook niet alles hé, misschien reed die bestelwagen al 5km links Denk wel niet dat die beelden in een rechtbank stand gaan houden en maar goed ook of we gaan iets meemaken op de baan met al die wannabe-flikken Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Te belachelijk voor woorden dit, wat een sensatiezoekers weer. (Ik keur dat remmen absoluut niet goed hoor, daar niet van.) Denk wel niet dat die beelden in een rechtbank stand gaan houden en maar goed ook of we gaan iets meemaken op de baan met al die wannabe-flikken Herinnert ge u dat filmke nog van die met z'n Aston-martin die een spotter meenam, heeft ook stand gehouden hé. Quote
Lefty 19.512 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Ik ben quasi zeker dat er meer ad hand is dan er in dat filmpje te zien is. Daarmee is zo'n rijstijl zeker niet verantwoord, maar het plaatst het totaalplaatje in een ander perspectief. But hey, nadenken over situaties is so 1992! 8 Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 5 januari 2014 Auteur Geplaatst: 5 januari 2014 Herinnert ge u dat filmke nog van die met z'n Aston-martin die een spotter meenam, heeft ook stand gehouden hé. Heeft die kerel er zichzelf niet ingeluld tegen de politie? Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Heeft die kerel er zichzelf niet ingeluld tegen de politie? Dat zou kunnen, geen idee. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Die remacties zijn levensgevaarlijk. Ook ooit in Essen op 535 meegemaakt. Rij er 120km/h (wat te snel is, ik weet het). Komt er een witte A3 achter me aangereden en in mijn gat boren. De eerste beste mogelijkheid die ik heb (zonder zelf in de ankers te hoeven) ga ik naar rechts, komt die A3 voor me rijden en doet een remtest tot 60 km/h. Een geluk dat die vrachtwagen achter me niet in mijn gat zat. Heb geen teken of niets gedaan, de A3 in kwestie was waarschijnlijk een racist die iets tegen buitenlanders op de Autobahn heeft. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Ik ben quasi zeker dat er meer ad hand is dan er in dat filmpje te zien is. Daarmee is zo'n rijstijl zeker niet verantwoord, maar het plaatst het totaalplaatje in een ander perspectief. Denk ik ook, zou graag eens de 5 minuten ervoor zien 1 Quote
Wouter 210 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Ik ben quasi zeker dat er meer ad hand is dan er in dat filmpje te zien is. Daarmee is zo'n rijstijl zeker niet verantwoord, maar het plaatst het totaalplaatje in een ander perspectief. But hey, nadenken over situaties is so 1992! Daarom zijn er advocaten hé. Natuurlijk zal alles wel in perspectief geplaatst worden wanneer hij moet voorkomen. Maar zoals je zelf ook zegt, wat er ook gebeurd is hier voor, 't geen die gozer met zijn M3 doet gaat toch wel een paar bruggen te ver.. Quote
Gast wooter Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 zie ik even dit op fb voorbij komen https://www.facebook.com/photo.php?v=10201950017569528 Je weet wat daar gebeurt is... Gast in camionet coupeert BMW die aankomt om camion in te halen... Gast in camionet reageert misschien op het lichtgeflikker van die BMW door op zijn rempedaal te duwen, gast in camionet gaat terug naar rechts, albeit een beetje traag als je iemand opgefokt hebt gemaakt en is dan verbaast dat er een BMW voor hem zit te koeioneren. Quote
Phil 12.513 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Hopelijk heeft die M3 ook een dashcam. 1 Quote
Phil 12.513 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Je weet wat daar gebeurt is... Gast in camionet coupeert BMW die aankomt om camion in te halen... Gast in camionet reageert misschien op het lichtgeflikker van die BMW door op zijn rempedaal te duwen, gast in camionet gaat terug naar rechts, albeit een beetje traag als je iemand opgefokt hebt gemaakt en is dan verbaast dat er een BMW voor hem zit te koeioneren. Gebeurd Verbaasd Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Je weet wat daar gebeurt is... Gast in camionet coupeert BMW die aankomt om camion in te halen... Gast in camionet reageert misschien op het lichtgeflikker van die BMW door op zijn rempedaal te duwen, gast in camionet gaat terug naar rechts, albeit een beetje traag als je iemand opgefokt hebt gemaakt en is dan verbaast dat er een BMW voor hem zit te koeioneren. Blijft een feit dat BMW bestuurder een achterlijke idioot is. Maar neemt niet weg dat er volgens mij een groot gedeelte van het probleem weggelaten is door die camionettebestuurder. 1 Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Blijft een feit dat BMW bestuurder een achterlijke idioot is. Maar neemt niet weg dat er volgens mij een groot gedeelte van het probleem weggelaten is door die camionettebestuurder. Klein detail verzwegen. Kleintje maar eh. Quote
Jokke_vlo 16.915 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Zijn reactie is idd totaal niet goed te keuren, maar het is een feit dat je niet weet wat voordien gebeurde.......als het potje overkookt..... Wie zegt dat die camionette niet gecoupeerd heeft of minutenlang de BMW met opzet heeft opgehouden......... als ik flik of rechter was moet ik minstens het beeld van 3 minuten voordien ook zien om beter inzicht in de situatie te krijgen. Al zou het me ook niet verbazen dat die camionette niets fout doet, je hebt zo een gekken op de baan. Zat zo deze week nog achter iemand die koers wou rijden in hartje Zottegem, als daar iemand overstak was hij morsdood. Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Klein detail verzwegen. Kleintje maar eh. Denk ik hé. Voor 't zelfde geld is dat een brave Vlaming die het slachtoffer is van gratuit verkeersgeweld. Maar ik denk van niet. Quote
Gast wooter Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Heeft die kerel er zichzelf niet ingeluld tegen de politie? Ja. Die ging zijn verantwoordelijkheid opnemen en heeft er zich zo ingeluld. Net zoals de eerste die in beroep ging tegen een flitsboete op de trajectcontoles in Turnhout. In een verhoor ook toegegeven dat ie te hard reed. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Denk ik hé. Voor 't zelfde geld is dat een brave Vlaming die het slachtoffer is van gratuit verkeersgeweld. Maar ik denk van niet. Als ik elke keer ik gecoupeerd word zo'n toeren zou moeten uithalen... Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Als ik elke keer ik gecoupeerd word zo'n toeren zou moeten uithalen... Waar zeg ik dat die toeren gerechtvaardigd zijn? Ik zeg gewoon dat naar mijn gevoel die ket in zijn camionette ook wel schuld zal treffen. Anders ga je niet doelbewust achter die BMW gaan rijden terwijl die daar links afremt. Quote
Wouter 210 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Ik probeer de gemiddelde autoliefhebber dan in de plaats van de M3 bestuurder te stellen, als we in dergelijke situatie zouden zitten (verondersteld dat de camionette bestuurder dwaze dingen deed vooraf): even pharen, een gebaar maken en tonen dat je pissed bent, oké, tot daar toe.Maar die remmanoeuvres ? Als je het zo ver al laat escaleren dan is de volgende stap waarschijnlijk de ander rammen en dan maar even je kettingzaag uithalen. Quote
Gast wooter Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Ik heb een gevoel dat ik die ket in zijn camionette op de E314 al eens ben tegengekomen... Er rijdt er soms eentje rond met opschrift van een discobar, en blind in de spiegels... Een andere ket met een zwarte camionette op de E314 coupeerde ook de laatste keer dat ik hem tegenkwam, en toen ik seinde met mijn grootlicht - mag van de wetgeving - deed ie op het linkervak een remtest. Toen ik er rechts voorbij ging kwamen daar ook onnette gebaren van. Kan dus ook zijn dat die met zijn BMW zijn lontje werd aangestoken, maar dat zie je dus niet op de dashcam (en gaf die kerel ook toe via Facebook message dat het filmpje langer is maar je niks ziet). Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Ik begrijp niet dat als je als M3 rijder, met haast blijkbaar, je je tijd verdoet aan enkele gevaarlijke remacties. Als je dan daadwerkelijk toch haast heb, knal dan voort eens het trager geval uit je weg is, niet? 1 Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Ket in zijn camionette, 'k heb het ook weer goed doen rijmen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.