Daann 4.436 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Ik heb een gevoel dat ik die ket in zijn camionette op de E314 al eens ben tegengekomen... Er rijdt er soms eentje rond met opschrift van een discobar, en blind in de spiegels... Er staat in het groot Powered by Cheke op zijn camionette Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Waar zeg ik dat die toeren gerechtvaardigd zijn? Ik zeg gewoon dat naar mijn gevoel die ket in zijn camionette ook wel schuld zal treffen. Anders ga je niet doelbewust achter die BMW gaan rijden terwijl die daar links afremt. Je hoeft je niet aangevallen te voelen. Het is hier het voetbaltopic niet. Mijn punt is dat de BMW-peet imo er ferm overgaat, ook al heeft de camionet hem mogelijks gecoupeerd bij het inhalen van die vrachtwagen. Quote
Gast wooter Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Ik begrijp niet dat als je als M3 rijder, met haast blijkbaar, je je tijd verdoet aan enkele gevaarlijke remacties. Als je dan daadwerkelijk toch haast heb, knal dan voort eens het trager geval uit je weg is, niet? De eerste keer rij je door. De tweede keer rij je harder door, de 10e keer ben je het kotsbeu. In Duitsland kom je op 400km misschien ook aan 10 keer, maar in ruil mag je wel +250 knallen waar het kan. Quote
Gast wooter Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Maar die remmanoeuvres ? Als je het zo ver al laat escaleren dan is de volgende stap waarschijnlijk de ander rammen en dan maar even je kettingzaag uithalen. Was dat met die bosmaaier niet waarbij de andere bestuurder opmerkingen had over die met zijn camionette? Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Heb het filmpje nog eens bekeken: Mss was de M-rijder wel wat opgehouden toen de camionette naar links ging om de vrachtwagen voorbij te steken (vermoeden) Camionette gaat naar rechts, waar de M-rijder ook is. M-rijder rijdt tot aan de Golf om dan terug te vertragen. Dus het geflikker met de lampen kan kloppen. Er is een stukje uit het filmpje vooral het afrit stuk Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Heb het filmpje nog eens bekeken: Mss was de M-rijder wel wat opgehouden toen de camionette naar links ging om de vrachtwagen voorbij te steken (vermoeden) Camionette gaat naar rechts, waar de M-rijder ook is. M-rijder rijdt tot aan de Golf om dan terug te vertragen. Dus het geflikker met de lampen kan kloppen. Er is een stukje uit het filmpje vooral het afrit stuk Maar waarom zet die camionette de achtervolging in? Op een gegeven moment gaat die toch naar links om achter de BMW te hangen (wellicht om nog wat meer te kunnen flikkeren), terwijl die perfect nog rechts had kunnen rijden achter de Golf. Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Ook al ben je het beu, door zo te remmen breng je ook gewoon jezelf in gevaar. Zal gezond zijn voor je nek als die camionette los in je gat vliegt. Quote
Gast wooter Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Je hebt een juwelierszoontje versus een discobargast. Je weet wie er al zijn advocaat heeft gebeld omwille van zijn gedrag. Naar mijn ervaring is het meestal de linksplakker die gaat remtesten overigens. Quote
Gast wooter Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Maar waarom zet die camionette de achtervolging in? Je moet met tweeën zijn om te vechten. Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 denk wel dat er iemand thuis eens goed aan het zweten is Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Maar waarom zet die camionette de achtervolging in? Op een gegeven moment gaat die toch naar links om achter de BMW te hangen (wellicht om nog wat meer te kunnen flikkeren), terwijl die perfect nog rechts had kunnen rijden achter de Golf. Voor mij zet die de achtervolging niet in, houd gewoon zijn snelheid. De beweging naar links (tot 2 maal toe) is inderdaad raar en toont niet defensief te zijn. Ik weet niet wat sommigen hier hebben, maar een remtest op een snelweg is gewoon levensgevaarlijk, wat er ook vooraf mocht gebeurd zijn. 1 Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Niemand heeft dat hier al ontkend. Er wordt gewoon over de acties van die camionette gespeculeerd. Zoals ik al zei is die beweging naar links allesbehalve defensief, wat mijn vermoeden over een eerder probleem dat niet op beeld staat enkel maar versterkt. (kat & muis spel) Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Vermoedens, veronderstellingen,... we zullen het nooit exact weten. Maar remtesten die je als je alleen op het circuit zijt, niet met een camionette in u gat. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Hopelijk heeft die M3 ook een dashcam. Stel u voor, hoe grappig zou dat zijn (ik ga mij er ook eentje aanschaffen denk ik) Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 5 januari 2014 Auteur Geplaatst: 5 januari 2014 Ik denk dat je zelf ook een stuk gematigder wordt met een dashcam, omdat je weet dat je eigen gedrag er ook altijd bij op staat. Quote
Brebelco 1 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Stel u voor, hoe grappig zou dat zijn (ik ga mij er ook eentje aanschaffen denk ik) Na het bekijken van zo'n filmpjes begin ik er toch ook over na te denken... Stel u voor dat je wegens het niet tijdig kunnen remmen in zijn achterkant rijdt... Probeer het maar uit te leggen aan de politie Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Ik denk dat je zelf ook een stuk gematigder wordt met een dashcam, omdat je weet dat je eigen gedrag er ook altijd bij op staat. Klopt. Of je beseft achteraf wanneer je de beelden bekijkt dat sommige manoeuvres ook niet altijd even koosjer zijn. Quote
Gast wooter Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Enige waar we zeker van zijn is dat de ket in de camionette toegaf dat ie met zijn faren flitste nadat die BMW voorbij was. Verklaart waarom die BMW plots niet meer uitloopt en begint te kutten. Maar de rest van de veronderstellingen... Jah, op basis van mijn eigen ervaringen vind ik dat die met zijn BMW erover gaat, maar op de E314 heb ik zo een stunten al een paar keren gezien omdat je zelfs aan 120 gecoupeerd wordt en de coupeerders vervolgens nog eens gaan reageren op het feit dat je in de remmen moet... Quote
ICM 24.887 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Camionette gaat naar rechts, waar de M-rijder ook is. M-rijder rijdt tot aan de Golf om dan terug te vertragen. Dus het geflikker met de lampen kan kloppen Enige waar we zeker van zijn is dat de ket in de camionette toegaf dat ie met zijn faren flitste nadat die BMW voorbij was. Verklaart waarom die BMW plots niet meer uitloopt en begint te kutten. Inderdaad, die BMW lijkt gewoon te willen doorrijden, maar bedenkt zich en doet zot. Quote
Jeroen_M5 1.913 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Ik denk dat je zelf ook een stuk gematigder wordt met een dashcam, omdat je weet dat je eigen gedrag er ook altijd bij op staat. Als ik mij niet vergis slaat dat enkel de laatste 15 minuten op ofzo. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 5 januari 2014 Auteur Geplaatst: 5 januari 2014 Als ik mij niet vergis slaat dat enkel de laatste 15 minuten op ofzo. Je vergist je wel Quote
Philken 154 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Enige waar we zeker van zijn is dat de ket in de camionette toegaf dat ie met zijn faren flitste nadat die BMW voorbij was. Verklaart waarom die BMW plots niet meer uitloopt en begint te kutten. Maar de rest van de veronderstellingen... Jah, op basis van mijn eigen ervaringen vind ik dat die met zijn BMW erover gaat, maar op de E314 heb ik zo een stunten al een paar keren gezien omdat je zelfs aan 120 gecoupeerd wordt en de coupeerders vervolgens nog eens gaan reageren op het feit dat je in de remmen moet... idd, je moet nog niet eens te hard rijden, tegenwoordig komen ze naar links aan 105/u en als je wa te dicht komt naar hun goesting(omdat je gewoon je cc afzet of omdat je weet dat je plaats genoeg hebt om uit te bollen zonder te remmen beginnen ze al te gesticuleren(of ook regelmatig te remmen) Als ik mij niet vergis slaat dat enkel de laatste 15 minuten op ofzo. mijn sd kaartje is zwaar genoeg om 2 dagen te filmen voorlaeer 't terug erover opneemt Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Ik heb ook in Frankrijk zo ne stoot meegemaakt van ene die voor mijne neus kwam remtesten toen ik met camionette + remorque op gang was. Tof is anders. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Ik heb ook in Frankrijk zo ne stoot meegemaakt van ene die voor mijne neus kwam remtesten toen ik met camionette + remorque op gang was. Tof is anders.<br /><br />Je hing toen met mij aan de lijn dus ik heb het live mogen meemaken Quote
brjefs 15.468 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Gisteren op de E411 tussen een zwerm negers terechtgekomen die onderweg waren naar een trouw en continu met hun 4 pinkers aan tegen 160 van links naar rechts aan het slingeren waren. Onmogelijk om daar voorbij te raken. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.