Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dus die reden 160 en jij wilde daar nog per se voorbij?

Ok :lol:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dus die reden 160 en jij wilde daar nog per se voorbij?

Ok :lol:

Uiteraard

Gast wooter
Geplaatst:

Hihi, heb zo eens in Duitsland in Ingolstadt drie Audi's over de middenstrook rechts ingehaald, toen ze aan 220 aan het linksplakken waren :D

Geplaatst:

Trouwens, negers die 160 rijden ... volgens mij waren die niet op weg naar een trouwfeest, maar hadden die gehoord dat er ergens een camion met maniok gekanteld was.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Of zoals sommigen al hebben voorgehad. 1 keer hard moeten remmen en alles van op hun dak op de voorruit, en dan als reflex de ruitenwissers opzetten ... krak

:D

Aanwezig. Alleen gebruikte ik mijn ruitenwissers niet maar ging ik aan de kant terwijl iedereen aan het verkeerslicht stond te wachten .... te kijken ... en te lachen ... :D

Sindsdien nooit meer. Eerst sneeuw verwijderen :)

Ik heb een gevoel dat ik die ket in zijn camionette op de E314 al eens ben tegengekomen... Er rijdt er soms eentje rond met opschrift van een discobar, en blind in de spiegels...

Een andere ket met een zwarte camionette op de E314 coupeerde ook de laatste keer dat ik hem tegenkwam, en toen ik seinde met mijn grootlicht - mag van de wetgeving - deed ie op het linkervak een remtest. Toen ik er rechts voorbij ging kwamen daar ook onnette gebaren van. Kan dus ook zijn dat die met zijn BMW zijn lontje werd aangestoken, maar dat zie je dus niet op de dashcam (en gaf die kerel ook toe via Facebook message dat het filmpje langer is maar je niks ziet).

Seinen met grootlicht mag alleen om te duiden op gevaar. Hier gaat de camionettebestuurder wel degelijk in de fout. Er is geen enkel gevaar als je het kritisch bekijkt. Onnodig knipperen met grootlichten is ook een duidelijk omschreven (omzendbrief) vorm van verkeersagressie. Lijkt me nog een delicate zaak te worden als je alles bij elkaar legt.

Geplaatst:

Trouwens, negers die 160 rijden ... volgens mij waren die niet op weg naar een trouwfeest, maar hadden die gehoord dat er ergens een camion met maniok gekanteld was.

Dat kan natuurlijk ook, maar denk niet dat de tamtam tot in Duitsland te horen is want ze hadden allemaal Duitse platen. :lol:

Geplaatst:

Dit is niet de CC :D

Geplaatst:

Dit is niet de CC :D

Een grapje op tijd en stond moet kunnen.

Gast wooter
Geplaatst:

Lijkt me nog een delicate zaak te worden als je alles bij elkaar legt.

Parket zal waarschijnlijk niks doen als geen van de twee een klacht indient, en zelfs met klacht zullen ze seponeren... Beiden zullen wel eens verhoord worden, kwestie van schrik aan te jagen, maar beiden zijn over de wettelijke schreef gegaan... En zeker in actie-reactie verhalen kan je niet de ene veroordelen zonder de andere te veroordelen, maar is het allemaal verklaringen en Facebook-filmpjes, geen vaststellingen door een agent... En die met zijn camionet geeft op zijn FB-pagina zelf aan dat het spel begon bij zijn gefaar.

Geplaatst:

Heb ooit ook een klacht gekregen voor verkeersagressie, was redelijk snel de kiem gesmoord door bij verhoor eerst mijn verklaring te laten opnemen alvorens ik hun verklaring liet voorlezen (en dat ook liet stipuleren), en melding maakte dat de eerste actie hun grootlichten waren. Al deed ik in sé niks overdreven of gevaarlijk, dat scheelde ook wat natuurlijk. Nooit meer iets van gehoord, geseponeerd.

Geplaatst:

Die BMW boy mogen ze eens meer dan deftig aanpakken voor mijn.

Degoutant kereltje.

Geplaatst:

Ben je nog altijd niet veel mee, tkan nog altijd dat de BMW aan 200 afkwam en de camionette hem coupeerde.

'Maar je mag maar 120 rijden'.. Je ziet hoe snel het grote publiek de M3 bestuurder zonder 1 seconde te twijfelen aan de schandpaal nagelt, zo kortzichtig.

Geplaatst:

Dan moet die M3 er maar rekening mee houden dat er hem iemand kan couperen he als hij 200 wil rijden.

Zelfs al werd hij gecoupeerd aan 200, dat geeft hem nog altijd het recht niet tot zo'n gedrag.

• Vind ik leuk 1
Gast wooter
Geplaatst:

Zelfs al reed ie 120, dan nog hoort ie niet gecoupeerd te worden... Wat is dat nu voor iets?

Geplaatst:

De bestuurder van de bestelwagen, heeft het stuk van voor de remactie vd M3 op youtube gezet:

https://www.youtube.com/watch?v=4FWAiFJrDPQ&feature=youtu.be

0.58 gooit de voorganger (Golf) een papier of zo uit zijn raam. Zou de M3 rijder hierop mogelijk gereageerd hebben, waarna de bestelwagen de zaak nog eens opjoeg door zijn grootlicht te gebruiken ?!

Geplaatst:

Op 0:55 valt dat papier van de vrachtwagen. Ze na is kallem.

:D

(wat voor mij overigens soms wel eens een ergernis is: van die containers die zo 50kg gelost hebben over een rit van 100 km)

Geplaatst:

Is hij de vrachtwagen nu over de pechstrook voorbijgegaan?

Geplaatst:

klotecamionetten

Geplaatst:

Haalt een Nissan Sunny überhaupt wel 160?

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Goed lijkt me niet dat die camionette iets verkeerd gedaan heeft, elke dag is er wel iemand die zijn grootlichten trekt. Daarom ga ik niet op mijn rem staan hoor :D

En hij zoekt idd de sensatie op door zelf naar links te gaan maar de BMW is in fout...

En hoe zit dat nu met de juwelier? Nummerplaat is niet meer van hem of auto verkocht? :D

Geplaatst:

Is't weer nen bmw ja? Serious? :D:D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vergeet ook niet dat Mr beejemwee rechts inhaalde en geen richtingaanwijzers gebruikte. Dat met die remacties is degoutant en getuigt van weinig verkeersinzicht en veiligheid. Ook al werd hij gecoupeerd, wat er volgde is er over.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid