Bompa 17.784 Geplaatst: 22 januari 2014 Geplaatst: 22 januari 2014 Een Mclaren (dacht 12C) nam de afrit, een Scenic voor hem, die immens traag begon te rijden. Ruimte zat op het eerste vak, ruimte zat op de afrit. Mclaren zwiert daar het kot open (sound , mocht je twee moto's huilend naast elkaar laten optrekken, met zelfde toerental, 't zou gelijkaardig klinken denk ik) en gaat terug op het eerste vak, scenic voorbij en terug op de afrit. Scenic knipperde immens met zijn grootlichten. De sukkel. Is dat nu jaloezie? Quote
Gast TDJ Geplaatst: 22 januari 2014 Geplaatst: 22 januari 2014 Daarstraks 'n vrouw voor me in een BMW 3 coupé die het nodig vond om een dorpskern (slechts 100m zone 30 op het stuk waar we passeerden) aan 20 km/u door te kruipen, vermoedelijk was ze bezig met haar smartphone of was ze wat aan het bijpoederen of haar lippenstift aan het opdoen. Dan op de E313 nog een gek op een motor die met hoge snelheid (ikzelf zat in een 'treintje' op het linkerrijvak aan 130 km/u met een verzadigd rechterrijvak en zag hem niet aankomen, aan de reactie van anderen te zien zij duidelijk ook niet) tussen de avondspits slalomde alvorens zich op een zo mogelijk nog meer onverantwoorde manier voor het verkeer te gooien dat op het klaverblad in Lummen afsloeg richting Aken/Brussel. Quote
Ralph 76 Geplaatst: 22 januari 2014 Geplaatst: 22 januari 2014 Ze bleef rustig zitten... bij zo'n mensen durf ik heel dicht tegen de bestuurderskant te gaan staan. dat ze er zelf niet eens meer tussen kunnen. altijd leuke reacties dan! en neen, ik lig er dan niet wakker van moest mijn wagen iets of wat beschadigt worden. daarvoor is hij al veel te "oud en versleten". Quote
ICM 24.887 Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 Een Mclaren (dacht 12C) nam de afrit, een Scenic voor hem, die immens traag begon te rijden. Ruimte zat op het eerste vak, ruimte zat op de afrit. Mclaren zwiert daar het kot open (sound , mocht je twee moto's huilend naast elkaar laten optrekken, met zelfde toerental, 't zou gelijkaardig klinken denk ik) en gaat terug op het eerste vak, scenic voorbij en terug op de afrit. Scenic knipperde immens met zijn grootlichten. De sukkel. Is dat nu jaloezie? Ik vraag me in alle gevallen af wat de boodschap is bij dat knipperen. Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 Ik vraag me in alle gevallen af wat de boodschap is bij dat knipperen. Ik ga algauw eens grootlichten monteren langsachter dat ik zo'n pipo die dat doet keihard kan verblinden 1 Quote
Sjoerie 399 Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 Eergisteren: Zit achter een johny zonder marina in een berlingo (cheap velgjes, verlaagd, donkere lichtunits, getinte ramen,...). Gooit afval uit z'n raam. Kleeft aan z'n voorligger. Maakt bruuske stuurbewegingen als er iemand afslaat. Doet inhaalmanoevers (zonder pinkers met veel show) die je zou doen met dubbel zoveel pk onder kap. 1 tegenligger heeft moeten remmen of het was er frontaal op. Wat een mongool. Ik was aan het bidden dat 'm op een lantaarnpaal ofzo ging vliegen. Gisteren: Er komt er een Suzuki Wagon vlak voor de wagen voor mij de hoofdbaan op gedraaid en om vervolgens tegen 60 verder te taffelen. Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 Ik vraag me in alle gevallen af wat de boodschap is bij dat knipperen. dat zijn trommelvliezen gesprongen waren? Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 Ik vraag me in alle gevallen af wat de boodschap is bij dat knipperen. Had het eergisteren ook, je mag daar 70 maar er rijdt er één aan 40 voor me dus eens die plaats maakt trek ik op en krijg ik daar 10x een lichtconcert van m'n achterligger. Aja want ik reed 70 hé en da mocht wss niet volgens meneer de pipo Quote
Philken 154 Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 zopas E40 tussen Merelbeke en Wetteren, overkant ongeval, iedereen vertraagt om 't goe te kunnen zien, ik blijf 120 rijden op cc, 5serie op linkse vak vertraagd en automatisch ga ik er voorbij(ik reed op middenste vak, camion rechts) aan ongeval zelf vertraagt de auto voor mij ook, dus ik knipper naar links en ga naar links(5serie zat zeker 300m achterop ondertussen) knippert de 5 serie met zijn grootlichten.... wat 'm ondertussen niet doorhad was 't treintje achter hem.... Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 Eens de Gopro op m'n dak hangen naar achteren gericht, kijken of ze dan nog gaan flikkeren Quote
Gast wooter Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 Met camera wordt het al heel wat minder interessant. Gisteren met de Porreche een tegenmoetkomende 2CV met gele koplampen die het nodig vond te flikkeren met zijn grootlicht. Ik reed nog niet eens zot. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 zopas E40 tussen Merelbeke en Wetteren, overkant ongeval, iedereen vertraagt om 't goe te kunnen zien, ik blijf 120 rijden op cc, 5serie op linkse vak vertraagd en automatisch ga ik er voorbij(ik reed op middenste vak, camion rechts) aan ongeval zelf vertraagt de auto voor mij ook, dus ik knipper naar links en ga naar links(5serie zat zeker 300m achterop ondertussen) knippert de 5 serie met zijn grootlichten.... wat 'm ondertussen niet doorhad was 't treintje achter hem.... Hoe is het met de kar? Hersteld? Of vervanger? Quote
Philken 154 Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 Hoe is het met de kar? Hersteld? Of vervanger? hersteld.... maar kweenie, heb er geen vertrouwen meer in, wegligging is anders(slechter, slapper) en ze maakt meer lawaai, roulementen ondertussen vervangen maar gebrom blijft(wel minder) nochtans alles is nagekeken en bij twijfel vervangen Quote
de messias 884 Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 zopas E40 tussen Merelbeke en Wetteren, overkant ongeval, iedereen vertraagt om 't goe te kunnen zien, ik blijf 120 rijden op cc, 5serie op linkse vak vertraagd en automatisch ga ik er voorbij(ik reed op middenste vak, camion rechts) aan ongeval zelf vertraagt de auto voor mij ook, dus ik knipper naar links en ga naar links(5serie zat zeker 300m achterop ondertussen) knippert de 5 serie met zijn grootlichten.... wat 'm ondertussen niet doorhad was 't treintje achter hem.... Dat knikje tussen Merelbeke en Wetteren . Daar heb ik destijds met een Guards Red Hyundai Getz 1.5 CRDi 'Up-edition' de huiveringwekkende topsnelheid gehaald van 184km/h. Ongezien. Bij de eerste topsnelheid-poging haalde hij altijd maar iets eind de 150. Dan moest je wat vertragen en bij de tweede poging haalde hij iets begin de 170. En bij de derde poging kon je gewoonlijk de 180 aantikken. Fenomenale wagen. Ik ben er zeker van dat die onder de juiste omstandigheden na genoeg pogingen vlotjes 300 zou halen. Ook heerlijk hoe je altijd een kwartslag aan je stuur moest draaien eer die auto van koers veranderde . Die kar was eigenlijk een 'ergernis in het verkeer' op zijn eigen. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 hersteld.... maar kweenie, heb er geen vertrouwen meer in, wegligging is anders(slechter, slapper) en ze maakt meer lawaai, roulementen ondertussen vervangen maar gebrom blijft(wel minder) nochtans alles is nagekeken en bij twijfel vervangen Zoiets kan wel in het koppeke zitten na een crash hé Quote
Philken 154 Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 Zoiets kan wel in het koppeke zitten na een crash hé 't zit deze keer in de auto.... al iemand anders mee laten rijden zonder iets te zeggen en zelfde conclusie idem met mechanieker van de garage: voelt precies wa slap aan.... prrobleem is dat alles correct staat volgens uitmeting.... Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 't zit deze keer in de auto.... al iemand anders mee laten rijden zonder iets te zeggen en zelfde conclusie idem met mechanieker van de garage: voelt precies wa slap aan.... prrobleem is dat alles correct staat volgens uitmeting.... damn, dan gaat de verzekering dus ook niets meer betalen Heb je filmpje destijds niet gezien dus geen hoe erg de klap was Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Geen ergernis maar vind de juiste topic niet, iemand een idee welke auto de rechtse is? Stond achteraan MT2 op. Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Ze bleef rustig zitten... Ik heb zo een tijdje deze business kaartjes in mijn auto gehad. Ik had er 100, in 4 maand waren ze op. 3 Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Geen ergernis maar vind de juiste topic niet, iemand een idee welke auto de rechtse is? Stond achteraan MT2 op. Toyota mr2 lijkt me. Fijne karretjes Quote
Philken 154 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Toyota mr2 lijkt me. Fijne karretjes idd maar in belgië en Frankrijk werden ze verkocht als MR MR2 klinkt niet zo goed in't frans.... 3 Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Toyota mr2 lijkt me. Fijne karretjes aha, ik was wa sneller maar ziet er mij vinnig en snel uit Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Vandaag nog een 'mooie'. Ik kom van de E17 af, en sta hier op de plaats van de Mercedes, omdat het maar aan één kant vrij was om over te steken. Mijns inziens, althans, want net als ik stop vliegt er mij rechts een camionette voorbij, waardoor de auto van rechts vrij hard in de remmen moet (hetgeen ik dus wou vermijden). Ik wacht verder m'n beurt af, want er volgen een aantal auto's op redelijk korte afstand. Vervolgens komt er een vrachtwagen naast me staan, die zich gewoon tussen mij en die aankomende auto's in wringt. Daarbij zat er misschien 2 cm tussen zijn trailer en mijn rechterspiegel, dus ik toeter eens ferm (want hij kwam korter en korter), maar meneer rijdt gewoon door. Spaanse platen, ongelooflijk... Wie heeft er nu godverdomme zo weinig geduld dat hij zich moedwillig voor een rij auto's in smijt die 70 per uur rijden? Quote
Salokin 8.986 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Vandaag in Oostende vond een voetganger dat ik voorrang moest geven omdat hij aanstalten maakte om de straat over te steken. Toen ik dat niet deed begon hij op mijn auto te kloppen, waarop ik stopte en vroeg wat zijn probleem was. Begon die nog wat meer te schelden dat ik hem moest voorrang verlenen omdat hij voetganger was. Wanneer ik hem vroeg waar het zebrapad was, zei hij dat een auto altijd voorrang moet verlenen aan een voetganger. Nog steeds mijn kalmte bewarend, vroeg ik hem waar dit in de wet stond? Hij zou me het me wel eens komen tonen. Ik hem gezegd dat zijn uitleg al even belachelijk was als zijn groene broek. Kerel ging helemaal door de rooie en tierde dat chauffeurs met een BMW allemaal agressievelingen zijn. Snerend zei ik hem:" zo weet je vanavond weer wat gepost op de site van HLN." Hij kwam vlak voor mij staan waarop ik plots een stap vooruit zette en boe riep. Kerel sprong een meter achteruit. Hij kwam terug dichter en toen heb ik hem gezegd, als je nu nog dichter kom ga ik je pijn doen. Toen hij bleef staan, ben ik terug in mijn auto gekropen waarop die kerel een foto van mijn auto nam. 8 Quote
toere 16.927 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Vandaag in Oostende vond een voetganger dat ik voorrang moest geven omdat hij aanstalten maakte om de straat over te steken. Toen ik dat niet deed begon hij op mijn auto te kloppen, waarop ik stopte en vroeg wat zijn probleem was. Begon die nog wat meer te schelden dat ik hem moest voorrang verlenen omdat hij voetganger was. Wanneer ik hem vroeg waar het zebrapad was, zei hij dat een auto altijd voorrang moet verlenen aan een voetganger. Nog steeds mijn kalmte bewarend, vroeg ik hem waar dit in de wet stond? Hij zou me het me wel eens komen tonen. Ik hem gezegd dat zijn uitleg al even belachelijk was als zijn groene broek. Kerel ging helemaal door de rooie en tierde dat chauffeurs met een BMW allemaal agressievelingen zijn. Snerend zei ik hem:" zo weet je vanavond weer wat gepost op de site van HLN." Hij kwam vlak voor mij staan waarop ik plots een stap vooruit zette en boe riep. Kerel sprong een meter achteruit. Hij kwam terug dichter en toen heb ik hem gezegd, als je nu nog dichter kom ga ik je pijn doen. Toen hij bleef staan, ben ik terug in mijn auto gekropen waarop die kerel een foto van mijn auto nam. Was dat nu zo moeilijk om die gast voorrang te geven? Jaloers op zijn groene broek ja? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.