Speedhunter 4.882 Geplaatst: 7 februari 2014 Geplaatst: 7 februari 2014 Ja idd, die kerel is dan ook niet echt normaal te noemen Weet ook goed om een handrem te gebruiken bij gepaste momenten Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 7 februari 2014 Geplaatst: 7 februari 2014 ja vooral nu dat na die rondrit in olen zijn banden vierkant staan en sindsdien nog niet zijn vervangen geweest en die nog altijd +- 240 rijdt. op zo'n kutbanden en met zijn standaard freinen. Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 7 februari 2014 Geplaatst: 7 februari 2014 Klinkt als een toffe pee, toelaten in de CC die hap Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 7 februari 2014 Geplaatst: 7 februari 2014 WTF ach ik kan zo wel wat dingens over hem placeren dat hij cool vind, en dat ik een beetje en wtf vind Quote
Speedhunter 4.882 Geplaatst: 7 februari 2014 Geplaatst: 7 februari 2014 Vast wel, zo'n snelheden met een A1 vind ik al vrij ziek Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 7 februari 2014 Geplaatst: 7 februari 2014 Als ge de persoon ik kwestie zou kennen zou ge daar niet van verschieten ik denk dat @@Bouncing Bullet en @ wel weten wie ik bedoel Soit hij heeft de pv ontvangen, ik heb mijn geld van hem gekregen benieuwd hoe dat verder gaat aflopen nu. Allez, hij betaalt toch tenminste zijn schuld Tzijn altijd dezelfde die ermee weg komen. ach ik kan zo wel wat dingens over hem placeren dat hij cool vind, en dat ik een beetje en wtf vind Vast wel, zo'n snelheden met een A1 vind ik al vrij ziek met 1.4tfsi heb ik dat ook al gedaan op de autobahn. Idioten in A1tjes Met dezelfde remmen/banden als de zijne, no thank you. Quote
SB-01 4.358 Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 Daarnet weer een leuke kerel tegen gekomen op de expressweg hier. Voor mij rijdt een Volvo S60 R-Design met dubbele uitlaat. Ik zie hem kort achter zijn voorganger hangen (op het tweede vak) die iemand in aan het halen was. Als iemand opzettelijk geen plaats maakt dan kan ik me daar ook aan storen, maar zijn voorligger was op een normaal tempo in aan het halen en kon gewoon niet naar het eerste vak. Nutteloos dus om dan de lul gaan uit te hangen. Bon, wanneer die voorligger dan eindelijk aan de kant kan gaan vloert de chauffeur van de S60 de gaspedaal, net zoals ik. Ik kom vrij snel korter en zet mijn pinker naar links aan. Als hij mensen kan opjagen kan ik dat ook. En ja hoor, enkele tellen later floepen de remlichten aan, meneer remt dus ineens zonder reden. Zo stoer zijn ze dan allemaal hé, triestig eigenlijk. Ze staan niet stil met het feit dat zij andere mensen op die manier opjagen, maar vinden het dan blijkbaar wel storend als iemand anders dat bij hun doet. Bovendien reed ik dan nog een stuk minder kort achter hem dan hij met zijn voorligger deed. Ik heb mij rustig gehouden en niet geclaxonneerd of geseind met de grootlichten, want daar win je niets mee. Toen hij vervolgens aan de kant ging en ik voorbij ging was hij als een debiel naar mij aan het loeren, met zo'n onnozel "potske" op zijn hoofd. Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 dat potske was misschien een kepie? Quote
Gast wooter Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 Kom ik ook soms tegen... Wel bumperkleven bij hun voorligger, maar de dubbele xenons van mijn motorfiets niet zien Quote
Naish 9.569 Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Daarnet weer een leuke kerel tegen gekomen op de expressweg hier. Voor mij rijdt een Volvo S60 R-Design met dubbele uitlaat. Ik zie hem kort achter zijn voorganger hangen (op het tweede vak) die iemand in aan het halen was. Als iemand opzettelijk geen plaats maakt dan kan ik me daar ook aan storen, maar zijn voorligger was op een normaal tempo in aan het halen en kon gewoon niet naar het eerste vak. Nutteloos dus om dan de lul gaan uit te hangen. Bon, wanneer die voorligger dan eindelijk aan de kant kan gaan vloert de chauffeur van de S60 de gaspedaal, net zoals ik. Ik kom vrij snel korter en zet mijn pinker naar links aan. Als hij mensen kan opjagen kan ik dat ook. En ja hoor, enkele tellen later floepen de remlichten aan, meneer remt dus ineens zonder reden. Zo stoer zijn ze dan allemaal hé, triestig eigenlijk. Ze staan niet stil met het feit dat zij andere mensen op die manier opjagen, maar vinden het dan blijkbaar wel storend als iemand anders dat bij hun doet. Bovendien reed ik dan nog een stuk minder kort achter hem dan hij met zijn voorligger deed. Ik heb mij rustig gehouden en niet geclaxonneerd of geseind met de grootlichten, want daar win je niets mee. Toen hij vervolgens aan de kant ging en ik voorbij ging was hij als een debiel naar mij aan het loeren, met zo'n onnozel "potske" op zijn hoofd. Moest je linksaf of ging je parkeren op de middenberm? 1 Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Vandaag weer een paar stoten gezien... Op de ring in Brussel rij ik op een bepaald moment links naast een vrachtwagen, die wil oprijden. Pinkers gaan aan als ik ter hoogte van zijn trekker ben, en omdat ik niet naar links kan maak ik dat ik 'm snel voorbij ben. De geit achter mij wil 'm ook nog per sé voorbij, in plaats van even van de gas te gaan, waardoor die gast zich over het verdrijvingsvlak heeft moeten smijten. Vervolgens op de E40 heel de tijd op de spitsstrook gereden, heerlijk op het gemak. 100 per uur, en over een paar honderd meter niemand voor of achter je te bekennen. Tot ik, op het moment waar ik naar links moet om op de E40 te blijven, bijna van de baan gereden word door een S-Max die 3 vakken tegelijk naar rechts opschuift, de E314 op. En tot slot nog even een pluim voor de geweldige zichtbaarheid op onze snelwegen bij hevige regen. Quote
SB-01 4.358 Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Moest je linksaf of ging je parkeren op de middenberm? Ik mag vlak na het ene kruispunt mijn richtingaanwijzer reeds aanzetten om aan het volgende kruispunt af te slaan. Irritant is dat zonder meer, maar niet verboden bij wet. Bumperkleven en remmen zonder reden wel. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 En zo gebeurt het in de Kennedytunnel. Het zijn dan de vrachtwagenchauffeurs hoor. Jaja. Echt, ik zie meer dergelijke stoten dan stoten van zuiver oorzaak vrachtwagenbestuurders. Frappant dat die kerel zelfs m'n lichtgeknipper niet opmerkt, en dat hij zelfs een stuk nadien pas verschiet (ja inderdaad, op het moment dat die vrachtwagen al een heel stuk naast hem zit). Kijkt dus niet in de spiegels. Een andersgekleurde, die aan 't bellen was. Bleef nadien nog in m'n weg rijden toen het linkervak erbij kwam. Quote
Gast wooter Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Bompa, daarom hebben ze de claxon uitgevonden. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Het mocht niet baten. En ik heb geduid op gevaar met mijn grootlichten. Maar ja, je moet je prioriteiten kennen he: kruip in de wereld van je gsm, eventjes. Quote
Ritsuke 6.253 Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Bompa, daarom hebben ze de claxon uitgevonden. Het probleem daarmee is dat ze in dergelijke gevallen (hard) remmen of helemaal naar rechts gaan omdat ze niet weten wat er gebeurt. Dan zit je natuurlijk met een groter probleem. Quote
Gast wooter Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Helemaal naar rechts = je kan links voorbij. Ik mis mijn luchthoorn... Daarmee deed ik bedelaars in Brussel een meter of 3 hoog springen, en GSM's zag ik vliegen doorheen de auto Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Deze middag zo nog enen liggen gehad. De oen kwam zich naast mij zetten, plaats zat, allen schuin geparkeerd wel, rijtje aan 't aanvullen. Ik was nog vlug wat aan 't eten in mijn auto, en die kerel stapt uit, vlam. Zijn voordeur achter mijn voorwiel. Ik claxonneer eigenlijk van verontwaardiging en om te laten weten dat hij niet moet weg gaan, en ik zie die echt 20cm van de grond gaan Ik stap uit en vraag de man vriendelijk om nog eens zijn deur te openen en wijs naar mijn voorvleugel. Man doet dat, wist perfect wat ik bedoelde. Ik zie een klein tikje op m'n lak, en besluit het zo te laten, en zeg hem dat, maar vraag ook "ge gaat toch niet zeggen dat je dat niet gehoord of gevoeld hebt", waarop hij antwoordt dat hij dacht dat het tegen mijn band was. Ik zei "mja, ga maar vlug van onder mijn ogen". Da's nu al den tweede keer, kar is nog maar 3 maand oud. Eerste keer is nog frappanter. Schoonmoeder laat haar deur op onze oprit tegen mijn auto vliegen en ze zegt niks. Kinderen waren mee en waren verbaasd. Zoon zegt dat nadien tegen mij, en ik zeg hem dat hij eens moet vragen waarom ze dat niet gezegd heeft aan mij. Hij durfde niet, wat ik wel respecteerde. Maar uiteindelijk is hij er toch over begonnen en toen we ze nadien zagen begon zij er dan over tegen mij "wat is dat van die deur?". Tja.... Ze zei dus dat ze van niks wist. En ik kan zeggen, 't is een ferme neep en kleine kras. Je moet niet denken dat ze vroeg om het te zien, laat staan voorstelde om te repareren. Auto was toen 3 weken oud. Quote
Gast wooter Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Ach Bompa... Ik heb mijn vrouw moeten opleiden... Die sloeg haar deur ook tegen alles... En nu is mijn schoonfamilie in opleiding... Schoonpa sloeg de deur van de huurwagen ook gewoon tegen een andere auto open... Sommige mensen missen dat stukje besef... Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Ik weet het. Ik word er niet meer gek of ziek van, maar 't is gewoon jammer. Gelukkig kan ik een builtje relativeren, maar 't is de manier hoe ermee omgegaan wordt die wat blijft hangen. Quote
Gast wooter Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Het vreemde is dat ik daar nooit last van heb... Nooit een voze turk die zijn deur tegen mijn kar openzwaait... En met nooit bedoel ik echt in geen jaren gezien... En het is niet alsof ik de verste parkeerplaats van de supermarkt op zoek. Ik ben vet voor een reden: ik parkeer me altijd zo kort bij mogelijk. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 ergernis deze ochtend, een Clio voor me zonder stoplichten. uiteindelijk stopte de kerel ergens en heb ik de ergernis omgezet in een goede daad, ben gestopt om het te gaan zeggen. Viel redelijk uit de lucht en heeft me vriendelijk bedankt. #warmgevoel Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 Ik kom regelmatig vooral Franse wagens tegen waar de pinker niet werkt, maar als alternatief knippert dan her stoplicht van de kant waar je de pinker had opgezet + het derde stoplicht. Het andere stoplicht brandt dan niet. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.