Gert-Jan 416 Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 Dat is dan met veel kans een middenvaks- en/of linksplakker die zijn richtingaanwijzers nooit gebruikt en die zijn mistlampen op zet bij regen Quote
CAS 8.069 Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 Zit daar nu een te noteren wie er voorbij komt? Passeer er maar eens met een oplegger... Quote
Philken 154 Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 Zit daar nu een te noteren wie er voorbij komt? Passeer er maar eens met een oplegger... gewoon wachten tot er eens 's nachts brand is in een huis 't midden van 't straat.... creatief parkeren my ass Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 Daar wil beelden van zien want brandweerwagens rammen alles wat in hun weg staat. Zonet veel geflikker in mijn spiegels gezien toen ik een berlingo inhaalde. Ik moet dan altijd efkes de neiging onderdrukken om te stoppen en te vragen wat het probleem is. Niet dat ik een grote mond heb, maar ik snap echt niet wat het probleem. Maar van iemand met een berlingo kan ik nog begrijpen dat ze schrikken als iemand hen vlot inhaalt. Quote
Philken 154 Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 Daar wil beelden van zien want brandweerwagens rammen alles wat in hun weg staat. Zonet veel geflikker in mijn spiegels gezien toen ik een berlingo inhaalde. Ik moet dan altijd efkes de neiging onderdrukken om te stoppen en te vragen wat het probleem is. Niet dat ik een grote mond heb, maar ik snap echt niet wat het probleem. Maar van iemand met een berlingo kan ik nog begrijpen dat ze schrikken als iemand hen vlot inhaalt. tja logisch, die rijden meestal zo vlot dat inhalen bijna een kamikaasaktie wordt..... Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 Toeval wil dat ik net achter zo eentje reed. Zelfs m'n dochter zei "goh, kan dienen nie wa gas geven?" Ik heb haar - als essentieel deel van de opvoeding - duidelijk gemaakt dat mensen die met dergelijke karren rijden eigenlijk niet thuis horen op de baan 7 Quote
PJH 21.020 Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 De vent van de zus van mijn vriendin kwam onlangs trots aankondigen dat hij een gloednieuwe Peugeot Partner in bestelling heeft. Want er is extra plaats nodig voor de brol van de "kids" en de skoda roomster voldoet dus niet meer. Hij was zo trots en blij :') zeker omdat ik nu ook een Peugeot heb. Dat zijn toch echt zo van die mensen die enkel functioneel seks hebben :s 6 Quote
toere 16.927 Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 De vent van de zus van mijn vriendin kwam onlangs trots aankondigen dat hij een gloednieuwe Peugeot Partner in bestelling heeft. Want er is extra plaats nodig voor de brol van de "kids" en de skoda roomster voldoet dus niet meer. Hij was zo trots en blij :') zeker omdat ik nu ook een Peugeot heb. Dat zijn toch echt zo van die mensen die enkel functioneel seks hebben :s Hopelijk heeft hij GPS erop genomen of hij raakt hem aan de straatstenen niet meer kwijt. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 daarnet iets voorbij aalst een gek die op de pechstrook stond met de 4 pinkers op die weer vertrekt vanuit stilstand, direct den eerste band op camions zien uitwijken, een madam die er bijna onderstak als die geen uitwijkruimte had op den derden band... Quote
Naish 9.569 Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Deze morgen ook weer een elementje tegengekomen... Laatste rondpunt om naar de oprit te rijden (die die @@Bompa ook zo heel vlot neemt) is hij zich aan het haasten om mij niet te laten passeren. Ging nipt zijn, dus geen probleem. Komen aan de oprit en zitten achter een tragere... De snelweg is zo goed als leeg behalve een laar linksplakkers, maar daar kan ik nog vlot voor. Ik ga op het gas en ga vlot van de oprit naar de tweede rijstrook (ondertussen al tegen de 120 getrokken), maar meneer ziet het en begint hetzelfde te doen. Ik zat ondertussen al op de tweede strook en meneer smijt hem er zonder boe of ba nog voor terwijl ik goed op de toeter ga. En maar gebaren doen en ik gewoon iedere keer mijn vingertje opgestoken (wijsvinger wel te verstaan)... Dan iets verder kan hij aan de kant en zag aan zijn manieren dat hij ambetant ging doen. En ja hoor, gaat zonder te versnellen aan de kant en begint dan gelijk zot op te trekken. Nou, dat was geen 2.0 tdi die achter mij zat zal zijn snelle conclusie geweest zijn Quote
Ken 3.441 Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Misschien ging je over de witte doorlopende lijn al naar links, ik kom daar ook pissed van als eikels dat doen. Vooral als je van de E17 in Aalbeke op de E403 komt heb je dat vaak voor. Quote
Naish 9.569 Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Ik ga daar altijd over de witte lijn... Als hij zo perse voor mij wil blijven moet hij dat ook maar doen. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 7 maart 2014 Auteur Geplaatst: 7 maart 2014 Witte lijnen zijn voor autisten. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Witte lijnen zijn voor autisten. en voor cokeheads 2 Quote
Gast wooter Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Ik ga niet over een witte lijn omdat dat een overtreding is waarvoor je als agent geen toestel nodig hebt om het vast te stellen. Quote
tuscani 11.797 Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 ik trek af en toe een bruin streep. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Deze morgen ook weer een elementje tegengekomen... Laatste rondpunt om naar de oprit te rijden (die die @@Bompa ook zo heel vlot neemt) is hij zich aan het haasten om mij niet te laten passeren. Ging nipt zijn, dus geen probleem. Komen aan de oprit en zitten achter een tragere... De snelweg is zo goed als leeg behalve een laar linksplakkers, maar daar kan ik nog vlot voor. Ik ga op het gas en ga vlot van de oprit naar de tweede rijstrook (ondertussen al tegen de 120 getrokken), maar meneer ziet het en begint hetzelfde te doen. Ik zat ondertussen al op de tweede strook en meneer smijt hem er zonder boe of ba nog voor terwijl ik goed op de toeter ga. En maar gebaren doen en ik gewoon iedere keer mijn vingertje opgestoken (wijsvinger wel te verstaan)... Dan iets verder kan hij aan de kant en zag aan zijn manieren dat hij ambetant ging doen. En ja hoor, gaat zonder te versnellen aan de kant en begint dan gelijk zot op te trekken. Nou, dat was geen 2.0 tdi die achter mij zat zal zijn snelle conclusie geweest zijn Nochtans, daar heb ik meestal geen problemen, 't is meestal als ik van de autostrade kom en de Keibergstraat inrijd, dat die die van de ring komen denken dat ik naar de ring rijd en voor mijn neus kruipen. Heb hier al filmpjes gepost van dergelijke situatie op deze plaats. Quote
Ken 3.441 Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Ik ga daar altijd over de witte lijn... Als hij zo perse voor mij wil blijven moet hij dat ook maar doen. 2 Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Ik ga daar altijd over de witte lijn... Als hij zo perse voor mij wil blijven moet hij dat ook maar doen. 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Mijn vrouw heeft zo eens in Mariakerke op de R4, na die lange bocht iemand ingehaald. De week nadien brief in de bus, zware overtreding. Zuur geld voor een domme witte lijn! 'k heb de indruk dat mensen overal voor willen blijven. Daarnet nog is er een insignia op zoek naar een parkeerplaats in het dorp en zet zijn pinker naar rechts aan. Stopt. Blijft staan. Ik zet mijn pinker naar links op en begin hem in te halen. Op dat moment begint hij ook te rijden, nog steeds met zijn pinker naar rechts op. En dan claxoneren... en verschieten dat ze agressie uitlokken. Beseffen waar men mee bezig is, en kennis van de wegcode is bij velen echt nihil. Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Naish, ik kan die andere wel begrijpen als je hem op die manier klem rijdt achter een vrachtwagen of een trage auto, en al zeker als je oprijdt over de volle witte lijn. Als ik oprijd wacht ik even af, als ze niet direct de vrachtwagen voorbij gaan steek ik hen wel voorbij. 1 Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Ik amuseer me tegenwoordig vooral, mensen uitlachen die het niet snappen is plezant en ik doe gewoon ook mijn goesting, de rest kan de boom in. Zuiderse mentaliteit! 2 Quote
toere 16.927 Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Ik erger mij nu eens zeer zelden he in het verkeer. Als er 1 in mijn weg rijdt steek ik hem voorbij : probleem opgelost. Quote
Phil 12.513 Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 De mannen met de pk's moeten zwijgen. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.