JanC 7.873 Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Heb je zilveren koffers op de motor, en een rode helm? Op de E40 rij ik uiterst rechts van vlak voor de parking in Heverlee, vlot genoeg zonder dat ik me moet opjagen. Quote
Gast wooter Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Zwarte koffers En dit was voorbij Haasrode, dus niet tussen Leuven en Brussel. Quote
Bouver 36 Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Oordegem city! Hier in Izegem zijn ze daar ook goed in: 4 Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 Meest degoutante ooit meegemaakt op de baan daarnet. Mijn bloed kookte nog nooit zo hard.Ik rijd op het rechte stuk van Brasschaat richting de Carrefour in Schoten (links rijvak voor auto's, rechts rijvak is busstrook). Ik ben net het kruispunt met de Voshollei gepasseerd en ik nader een BMW X5 die ongeveer 50km/u rijdt (je mag er 70km/u). Tot daar geen probleem...Plots begint die man om de vijf botten te remmen. Ondertussen zwalpt hij nog vredig van het linkerrijstrook naar de busstrook en weer terug. Totdat hij op een gegeven moment volledig op de busstrook sukkelt. Ik denk OK. Dit is mijn kans. Dus ik geef gas op het linkerrijvak. Plots beslist meneer om - out of the blue - terug op mijn rijstrook te schieten. Ik smijt alles dicht en toeter. Er komt geen enkele reactie terug.Ik ben het zodanig beu dat ik hem onderdoor voorbij steek via de busstrook. Terwijl ik dat doe kijk ik eens waar meneer mee bezig is. Wat zie ik? Hij kijk loodrecht naar beneden want hij is druk bezig op zijn GSM Mijn geduld = volledig op.Mijn blood = kookpunt.Ik snijd hem de pas af en gooi letterlijk alles dicht. Ik sta stil. Ik heb een drietal seconden getwijfeld om uit te stappen en hem goe zijn vet te geven maar ben dan doorgereden. Bij het eerstvolgende rode licht bleef ie ver achter mij staan. Toen hij dan zag dat het volgende licht ook op rood stond en hij me daar weer zou tegenkomen flashte hij nog even heel kort met z'n xenons om dan gauw van uiterst links naar rechts te gaan en de oprit van de autosnelweg te nemen. Ik hoop dat hij ne schrik heeft gepakt want hij verdiende het verdorie toch wel. 1 Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 1 maart 2014 Geplaatst: 1 maart 2014 Het is dus voor zo'n situaties dat ik een dashcam gekocht heb; er rijdt wat rond zenne Quote
toere 16.927 Geplaatst: 1 maart 2014 Geplaatst: 1 maart 2014 Het is dus voor zo'n situaties dat ik een dashcam gekocht heb; er rijdt wat rond zenne Heb ook een dashcam gekocht Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 1 maart 2014 Geplaatst: 1 maart 2014 Heb ook een dashcam gekocht mooi zo, mijne zit mooi verstopt en kabel laten inbouwen via de spiegel Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 1 maart 2014 Geplaatst: 1 maart 2014 Heb ook een dashcam gekocht Maar jij zal vooral de binnenkant filmen 1 Quote
tuscani 11.797 Geplaatst: 1 maart 2014 Geplaatst: 1 maart 2014 Het is dus voor zo'n situaties dat ik een dashcam gekocht heb; er rijdt wat rond zenne en nu had die X5 wel een dashcam en staan tiep zijn capriolen er mooi op. 1 Quote
toere 16.927 Geplaatst: 1 maart 2014 Geplaatst: 1 maart 2014 Maar jij zal vooral de binnenkant filmen Eigenlijk nog niet zover gedacht, maar is een verdomd goeie tip. 1 Quote
STA911 5.734 Geplaatst: 1 maart 2014 Geplaatst: 1 maart 2014 Ik lees het nu pas, rare boel. Niks in het nieuws te vinden over hetgeen waarmee dat verband zou kunnen hebben? @@JanC Ik lees het jouwe ook nu pas. Moet zeggen dat ik er niets van heb gehoord of gelezen. Zo'n rare boel idd. Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 Vandaag heb ik me ziék geërgerd aan middenvakplakkers. Als het kalm is valt dat des te meer op. Naar het tweede rijvak opschuiven, tot daar aan toe, maar het lijkt wel of er rechts daarvan een muur staat die alleen aan de op- en afritten open is. Met als gevolg dat er blijkbaar niemand verwacht dat je daar 130 rijdt, en je het jezelf alleen maar moeilijk maakt door fatsoenlijk te rijden. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 Idem. Het was echt erg. Zo een 500 km gereden vandaag, en ik had gelukkig de stralende zon en leuke muziek. Op een bepaald moment ga ik van derde naar eerste vak om heel die troep voorbij te gaan, met op het derde een C30 (met wagenbrede sticker van musichall op zijn achterruit) achter mij die duidelijk vooruit wilde. Ik dacht, die volgt. Nee hoor, alleen dwaas gatplakken, maar inzicht, nee. Op het moment dat ik bijna op het eerste vak ben, gaat die van 't tweede ook naar 't eerste. Aangezien ik steeds dubbel op mijn hoede ben in zo een situaties ga ik vlot terug naar het tweede, en komt die C30 op het derde naast mij, en de passagier gesticuleert enorm naar mij. Negeren. Maar door het verdere gesukkel voor mij geraak ik bijzonder vlot opnieuw voor die C30 (had echt geen inzicht in het verkeer, en bleef dan ook continu op het derde: planken waar kan, remmen waar het niet moest). Baan is vrij en die C30 komt weer voorbijgestoven. Ik strekte al mijn vingers, bracht de top van mijn duim aan de top van mijn neus, en krulde en strekte voortdurend de 4 andere vingers. Grote vraag is nu: WIE PROBEERDE EFFECTIEF DEZE BEWEGING ZELF na het lezen van mijn post? 1 Quote
CAS 8.069 Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 Ik wou wel eens zien wat dat voorstelde... 1 Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 Grootste voordeel van met wat PK's onder uw gat rond te rijden is dat je zo'n gasten direct voorbijgaat. Met een eco-krel is het inderdaad ergeren en wachten :( Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 't Is nu niet dat ik paarden te veel heb, maar 't ging wel vlot want die C30 was een ecokrel drivedinges Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 NAAST DE KWESTIE MAN! naast de kwestie. Quote
SB-01 4.359 Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 http://www.hbvl.be/limburg/houthalen-helchteren/buren-parkeren-afwisselend-links-en-rechts-om-het-verkeer-te-vertragen-video.aspx# Nu is het wachten tot ze komen janken wanneer er iemand hun buitenspiegel afgereden heeft of wanneer iemand krassen op hun auto's heeft getrokken... Quote
toere 16.927 Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 http://www.hbvl.be/limburg/houthalen-helchteren/buren-parkeren-afwisselend-links-en-rechts-om-het-verkeer-te-vertragen-video.aspx# Nu is het wachten tot ze komen janken wanneer er iemand hun buitenspiegel afgereden heeft of wanneer iemand krassen op hun auto's heeft getrokken... Creatief parkeren Quote
Naish 9.569 Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 Stomme kloten daar in Limburg... Ik kan even snel door die straat gaan als ze er staan of als ze er niet staan... Beter zelfs het is nog leuker Enige probleem is tegenliggers waardoor je moet vertragen. Ik wens Lucio Flavioni veel plezier met zijn kankers als gevolg van alle extra remstof in de lucht en de extra uitstoot wegens extra optrekken! 1 Quote
toere 16.927 Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 Stomme kloten daar in Limburg... Ik kan even snel door die straat gaan als ze er staan of als ze er niet staan... Beter zelfs het is nog leuker Enige probleem is tegenliggers waardoor je moet vertragen. Ik wens Lucio Flavioni veel plezier met zijn kankers als gevolg van alle extra remstof in de lucht en de extra uitstoot wegens extra optrekken! Of er een wedstrijdje van maken : om ter meest spiegels mee zonder iets anders te raken!!! 1 Quote
Naish 9.569 Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 Zo weet ook iedereen dat onze Lucio de import-italiaan met een beetje cabrio rijdt Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 Je auto ernaast zetten aan de overkant, kan niemand door en krijgt Lucio een boete. (Maar is dat nu nieuws? Het is niet alsof zulke opstellingen nergens anders in België voorkomen.) 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.