Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

:lol:

Daarnet ook weer zo een stereotiep geval van een oude madam gezien die waarschijnlijk in haar familie- en vriendenkring zegt dat ze rap rijdt.

Jaja, als 't rechtdoor is 100 per uur, maar in de bochten 50 :fp:

Heb ze voorbijgestoken, het was frappant hoe snel ik haar niet meer zag achter mij en ik volgde de snelheidsbeperkingen op, maar reed wel constant.

Geplaatst:

De mannen met de pk's moeten zwijgen. :D

Zelfs met mijn camionetje ben ik 1 van de rapste op de gewone wegen ....

Op de autosnelweg jammer genoeg niet :P

Geplaatst:

Het was vakantie en mooi weer. Ik heb genoten van de sukkelaars op de E40.

Geplaatst:

Ik wat minder. Ben deze middag aangevallen in men flank door een gepensioneerde met een duster. We zijn aan de Donk een parkeerplaats aan het zoeken en de duster voor mij is het beu van te wachten en wil achteruit wegrijden. ( we staan in file en hij gaat dus op het tegenovergestelde vak achteruit rijden "zucht" )we staan wel in een bocht en idd die rijd gewoon achteruit tegen men wagen. Een geluk dat het een duster was en hij met zijn band op men achtervelg zat. Ik zie niet direct schade maar heel men wagen schommelde wel en heb zijn paspoort overgeschreven, ga morgen de wagen wassen en eens goed kijken of er krassen op de velg zijn

Sommige mensen......

Geplaatst:

Duster ....

mensen ....

dakannie

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Duster ....

mensen ....

dakannie

Zoals ik eerder al eens schreef...

Zo'n Dacia Duster, da's toch echt een apart soort lullo dat daar mee rijdt. Altijd miserie mee.

Geplaatst:

Het nieuwe ami-volk.

Geplaatst:

Ik amuseer me tegenwoordig vooral, mensen uitlachen die het niet snappen is plezant en ik doe gewoon ook mijn goesting, de rest kan de boom in. Zuiderse mentaliteit!

Idd de uitzondering daar gelaten erger ik me ook niet meer. Eerder eens denken "ja hallo das weer ne straffe" en voor de rest idd alles naar je eigen goeddunken doen. Een flikkerconcert in de achteruitkijkspiegel deert me al lang niet meer.

Zuiderse mentaliteit is idd de juiste omschrijving :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zo overleef ik ook met de glimlach het verkeer.

Zaterdag het een achter het ander: enen die met ingeklapte buitenspiegels reed, enen die zich voor mij schoot, enen die geen voorrang gaf, enen die geen voorrang nam, enz.

Vroeger ging ik al zeker gereageerd hebben achter nummer 3. Nu liet ik het niet aan mijn hart komen... en finaal voel je jou er stukken beter bij. Zeker als het een 'way of life' wordt.

Geplaatst:

en nu had die X5 wel een dashcam en staan tiep zijn capriolen er mooi op. :D

FML dan :lol: Dat zijn al bijna BMW M3 E314 taferelen maar dan met een Toyota RAV 4 :P

Geplaatst:

Van die louche kaartjes tussen je ruiten vinden, al de 2e keer op een week tijd.
Citadelpark is blijkbaar een hotspot voor die mannen.

Geplaatst:

Van die louche kaartjes tussen je ruiten vinden, al de 2e keer op een week tijd.

Citadelpark is blijkbaar een hotspot voor die mannen.

In Antwerpen kunnen ze er ook wat van :fp:

Kaartjes steken ook meestal aan de kant van een deur zodat ze ongemerkt even kunnen checken of je deur wel op slot is ...

Geplaatst:

Parking Carrefour Schoten/Merksem aan de terminus van tram 2 en tram 3: altijd prijs. Aan de overkant doen ze het niet, daar slaan ze gewoon je ruit in --> sociale controle 0,05.

Geplaatst:

5 uur op parking C.

1z319wg.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Naish, ik kan die andere wel begrijpen als je hem op die manier klem rijdt achter een vrachtwagen of een trage auto, en al zeker als je oprijdt over de volle witte lijn.

Als ik oprijd wacht ik even af, als ze niet direct de vrachtwagen voorbij gaan steek ik hen wel voorbij.

Ik geef je gelijk hoor en ik heb dan ook geen probleem met iemand die vlot meeschuift en gelijkaardig iets doet als mezelf. Die mag mee en ervoor blijven geen probleem...

Maar dit was echt een gevalletje dat het niet van plan was en als hij zag wat ik deed mij even snel wou blokkeren... Had hij wat meer geanticipeerd, dan kon hij zonder over de witte lijn te gaan meerijden met mij zonder probleem.

Geplaatst:

Gisteren weer een paar gevallen van treuzelaars.

Al een paar keren dat je voor hetzelfde rood licht staat en dichterbij kruipt.

Dan wordt het groen, die voor u treuzelt, laat een gat van 3 autos om dan tegen een slakkegang naar de lichten toe te rijden, waardoor

a ) ofwel het terug maar eens rood wordt en die treuzelaar voor u stopt.

b ) ofwel wordt het oranje en rijdt die sufferd tergend traag erdoor waardoor je eigenlijk al niet anders kan dan te stoppen omdat het op rood springt.

c ) ofwel geraak je toch erdoor , maar moet je nog de grimmige blikken van de chauffeurs trotseren die staan te wachten OP het kruispunt om af te slaan tot jij en de immens trage slenteraar van het kruispunt afgesukkeld zijn. :P

Zelfde geldt ook voor voorbijsteken geparkeerde wagens.

Ze rijden voor u zo traag, maar ondanks opkomend verkeer TOCH nog NET die geparkeerde auto(s) voorbijknarren waardoor jij best maar stopt om de tegenliggers door te laten.

Een beetje vlot int verkeer mag toch . Slapen doe je maar thuis. -_-

Geplaatst:

In Antwerpen kunnen ze er ook wat van :fp:

Kaartjes steken ook meestal aan de kant van een deur zodat ze ongemerkt even kunnen checken of je deur wel op slot is ...

idd dat is de reden. ze voelen aan de klink en ondertussen steken ze een kaartje voor mocht er iemand een opmerking maken.

Geplaatst:

Aan welke kant zouden ze het anders steken???

Geplaatst:

Daarstraks aan het begin van de N19g in Kasterlee. Je hebt daar aan de lichten eerst nog even twee rijstroken waar je nog kan inhalen, en vervolgens 7km lang één enkele rijstrook waar je niet kan inhalen.

Rechts staat een doodgewone Renault Clio, links een CLA 45 AMG. Ik zet me links achter de AMG met het idee, 't zal daar wel vooruit gaan ... Wel die kerel trok zo traag op dat hij amper de Clio voorbij geraakte facepalm%20(1).gif Gelukkig ging hij uiteindelijk nog wel naar rechts, zodat ik er nog net voorbij kon voor de samenvoeging naar 1 rijstrook.

Als je gaat inhalen en er is verderop een versmalling, denk dan ook eens aan het verkeer achter je en rij een beetje door. Andere mensen willen misschien ook dat tragere verkeer voorbij.

• Vind ik leuk 1
Gast caoimhin
Geplaatst:

Spel zal moeten ingereden worden hé! Niet boven de 1500 toeren!!!

Geplaatst:

Rechts is de inrijstrook :D

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

so? ik kan tot 1500 toeren zeker 140km/ rijden :)

Gast caoimhin
Geplaatst:

so? ik kan tot 1500 toeren zeker 140km/ rijden :)

Het duurt wel even voor je aan 140 bent. En vrachtwagens tellen trouwens niet.

Geplaatst:

Vrachtwagens doen meer dan 1500 toeren ze voor 140. 1200 voor 90 is al aan de lagere kant. Sommige doen dan al 2000 toeren.

Geplaatst:

Vrachtwagens doen meer dan 1500 toeren ze voor 140. 1200 voor 90 is al aan de lagere kant. Sommige doen dan al 2000 toeren.

Niet op letten, ze hebben afkeer tegen snelle diesels. Er moet toch iemand met grasmachientjes rijden hé :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid