Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Moeten we een rijkentaks invoeren : 80% van de bevolking (de 80% die "minder heeft") zegt ja. Flits klik lijnen, belasting kliklijnen, buren kliklijnen en toch komen we niet op straat..... We zitten stilaan in een "moderne" versie van het communisme. Ik merk zoveel gelijkenissen met mijn museumbezoeken en rondleidingen in Praag, Berlijn...... Schrikbarend hoeveel van die zaken aan rottempo terug de maatschappij binnensluipen. En de verantwoordelijken hiervoor gaan de NVA dan nog vergelijken met de Nazi. Toch iets om even filosofisch bij stil te staan.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Meld gewoon een hele hoop straten, het is het enige protest dat je ertegen kan doen en zo verwater je die data.

Geplaatst:

"Maar als ge niks mis doet moogt ge daar toch geen probleem mee hebben?"

Dat dachten ze wschl bij de Stasi ook ...

Bende verzuurde mensen, ongelofelijk.

Geplaatst:

Of een script bouwen, gekoppeld aan een straten-database ...

hmm :D

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Doen! Je kan het.

Geplaatst:

Ik kan morgen ook op straat een oud vrouwtje haar sjakosh afpakken, technisch gezien, maar dat wil daarvoor niet zeggen dat ik het ook effectief doe.

Geplaatst:

Deze morgen iemand voorbij gestoken die 45 reed waar je 70 mocht en een lichtconcert gekregen :facepalm:

Geplaatst:

Je bent dan ook een gevaarlijke gek!!!!

niet toevallig weer enen met nen dikken audi!!!!

Ik zou echt graag eens een camera hangen in alle auto's, en dan de reacties opgestuurt krijgen van de andere mensen als ik mijn daily commute doe :D

Geplaatst:

Weer zo ene die de economie naar de kloten helpt met zijn stoef-kar!

Geplaatst:

haha ik vrees dat velen inderdaad zo denken.

En moest ik achteraan ook een camera hangen hebben zou je wat zien, er rijdt wat rond zenne :D

Geplaatst:

Sommige snelheidsbeperkingen zijn ook (licht) belachelijk. Meestal hou ik er mij aan, maar soms ontschiet het mij toch eens. 

In de politiezone waar ik meestal rij, zetten ze op de plaatsen waar ze regelmatig flitsen nadien een bord met het % dat zich aan de snelheid hield. Meestal is dat tussen de 80 en de 90%
En nog worden die plaatsen opgegeven om meer te controleren. 
In mijn ogen zijn dat mensen die weinig kunnen verdragen.

Het lijkt mij ook eerder een maatschappelijk probleem ipv een verkeerstechnisch probleem. Waar zitten al die maatschappelijke werkers hier? Tijd om wat overuren te doen in de gewone buurten, ipv enkel de achtergestelde...

Geplaatst:

Ik kan morgen ook op straat een oud vrouwtje haar sjakosh afpakken, technisch gezien, maar dat wil daarvoor niet zeggen dat ik het ook effectief doe.

In je voorbeeld zijn er verliezen, hier alleen maar winnaars.

Geplaatst:

Ook zo typisch dat iedereen wil dat ze in hun eigen straatje mooi de snelheid rijden maar zelf wrs overal te rap rijdt ...

Geplaatst:

so? ik kan tot 1500 toeren zeker 140km/ rijden :)

Guess again :D

150 aan 2000 = 112,5 aan 1500.

Geplaatst:

Guess again :D

150 aan 2000 = 112,5 aan 1500.

I know, mea culpa  :lol:

Geplaatst:

I know, mea culpa :lol:

Jaja maar zo gebeurt het hier dus allemaal he! Had al bijna zin in een Audi.

Geplaatst:

Jaja maar zo gebeurt het hier dus allemaal he! Had al bijna zin in een Audi.

haha, vorige had 8 versnellingen hé. Dan ging dat wel :P

Geplaatst:

Ik heb net het politie kantoor in Oudenaarde opgegeven. Tijdstip Middag tussen 12 en 13u. Motivatie: Wanneer de politie om broodjes gaat tijdens hun korte lunchpauze 

Eens zien hoe lang het duurt voor het eraf is :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ook zo typisch dat iedereen wil dat ze in hun eigen straatje mooi de snelheid rijden maar zelf wrs overal te rap rijdt ...

ooit meegemaakt: flitscontrole in mijn straat(buren vonden dat ik veels te snel reed)

resultaat: bijna al mijn buren waren geflitst, ikke nie(reed daar altijd 54 op gps :P )de grootste klaagster hare man had dan nog de dikste boete(reed in de 80 :lol: )

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Hier in mijn buurt zitten er blijkbaar ook van die die hards die niet willen dat ik mijn tempo aanhoud. Kunnen ze die namen en adressen van die kl@@thommels ook niet weergeven?

Geplaatst:

ooit meegemaakt: flitscontrole in mijn straat(buren vonden dat ik veels te snel reed)

resultaat: bijna al mijn buren waren geflitst, ikke nie(reed daar altijd 54 op gps :P )de grootste klaagster hare man had dan nog de dikste boete(reed in de 80 :lol: )

We wonen in een woonwijk, bestaande uit doodlopende straten. Tijdje geleden stond er zo'n bord dat je snelheid aanduidt, ter hoogte van het cijfertje 10)usany6u9.jpg

Viavia te weten gekomen dag er een welbepaalde buur dit gevraagd had, en mij en mijn directe buur viseerde...

Als ik bij mij thuis (blauw bolleke) vertrek, mocht ik volle bak optrekken, en dan nog raakte ik niet boven de 50 met mijn milieuvriendelijke dieselstoof...

Geplaatst:

Postpakketje halen (mooie doosjes, nieuw design), daarop een sticker hangen met een "verbodsteken" met een drol in getekend, en in de doos uiteraard een propere kadul draaien.

En dat aan zijn voordeur gaan zetten. Als het kan mooi in zijn brievenbus zetten.

canstockphoto1847828.jpg

Geplaatst:

Bedankt gTa, dit bord zocht ik al lang.

Vlug even afdrukken om in m'n voortuin neer te planten :D

Geplaatst:

We wonen in een woonwijk, bestaande uit doodlopende straten. Tijdje geleden stond er zo'n bord dat je snelheid aanduidt, ter hoogte van het cijfertje 10)usany6u9.jpg

Viavia te weten gekomen dag er een welbepaalde buur dit gevraagd had, en mij en mijn directe buur viseerde...

Als ik bij mij thuis (blauw bolleke) vertrek, mocht ik volle bak optrekken, en dan nog raakte ik niet boven de 50 met mijn milieuvriendelijke dieselstoof...

Ik kwam laatst ook zo een bord tegen dat de snelheid aanduidt. Het mekkerde dat ik 67 reed ipv 50, terwijl je toch écht wel 70 mag op die plaats (en vorig jaar nog 90) :fp:

Geplaatst:

Bedankt gTa, dit bord zocht ik al lang.

Vlug even afdrukken om in m'n voortuin neer te planten :D

Sinds ik m'n schouder kapot heb gemaakt snap ik dat bord drommels goed.

Ik kwam laatst ook zo een bord tegen dat de snelheid aanduidt. Het mekkerde dat ik 67 reed ipv 50, terwijl je toch écht wel 70 mag op die plaats (en vorig jaar nog 90) :fp:

Op m'n favo MTB-route kom ik zo-eentje tegen in een bebouwde kom. Altijd sprintje om de rode :-( te voorschijn te toveren. 8-) 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid