Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

moordadig!

Splits dat woord eens in lettergrepen :)

Edit: ah wacht, 't was de bedoeling :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Splits dat woord eens in lettergrepen :)

Ik wist dat je dit niet zou toleren!

Geplaatst:

Ik wist dat je dit niet zou toleren!

Het doet gewoon pijn als ik zoiets lees bij een persoon wiens intelligentie ik toch redelijk hoog inschat :)

Geplaatst:

Ik geef je nog even de tijd om te schrijven:

Geplaatst:

moordadig!

Racist!

Geplaatst:

Ik geef je nog even de tijd om te schrijven:

@@janvkn

Al gevonden?

Geplaatst:

Godverdomme, ik vind het rijgedrag van degene die het gefilmd heeft nog irritanter dan die twee die tegen de richting in rijden.

Ambetante linksplakker.

Doe eens normaal  :fp:

Afgelopen weekend vertelden kennissen van m'n ouders dat ze op het ei ( Kortrijk ) reden om 3u 's nachts en in de scherpe bocht namen ze de binnenkant van de bocht. Midden in de bocht doemde er een spookrijdende vrachtwagen op en gelukkig hebben ze zich nog naar de buitenkant van de bocht kunnen smijten of het was er mee gedaan...

Vorige week zag mijn vriendin een auto de oprit nemen op de E17 richting Kortrijk in Deerlijk om vervolgens met zijn 4 pinkers achteruit te rijden omdat hij zich vergist had  :fp: Dat is net in een bocht en een aankomende vrachtwagen kon hem maar net op tijd ontwijken.

Echt wat een idioten soms, spelen met hun en andermans leven...

Geplaatst:

@@janvkn

Al gevonden?

Toleren ja, maar ik had niet echt zin om er nog verder op in te gaan :)

Geplaatst:

Als je kan slaan, moet je kunnen zalven, Jan.

Geplaatst:

Als je kan slaan, moet je kunnen zalven, Jan.

Ik heb jou een persoon genoemd wiens intelligentie ik hoog inschat, is dat geen zalf genoeg?

Geplaatst:

Tis waar, zalven en slaan tezelfdertijd.

Geplaatst:

Ben ik nu de enige die denkt dat hij precies verwachtte dat die wagens eraan kwamen?

Geplaatst:

logisch want het staat in de titel en het artikel.

als je een vliegtuig wou zien, moest je een ander artikel lezen.

:D

Geplaatst:

Wat staat in het artikel? Dat het wagens zijn en geen vliegtuigen?

Hoe toevallig dat die kerel net op die plaats is, op dat moment is, en dan nog toevallig aan het filmen is.

Gast wooter
Geplaatst:

Echt wat een idioten soms, spelen met hun en andermans leven...

Paar weken terug een paar fransen die op de buitenring de afrit naar Zaventem gemist hadden en achteruit aan het rijden waren. Je hebt daar niks om je te placeren, en het verkeer komt daar met wat geluk aan 90 voorbij.

En enkele jaren geleden was ik op de binnenring nabij de aansluiting met de A12 op het linkervak aan het vlammen. Kwam ik plots ook een spookrijder tegen  :blink:

Geplaatst:

Ik heb me nog maar eens de spitsstrook tussen Brussel en Leuven toegeëigend als privé rijstrook.

Links was het ook betrekkelijk vrij, maar ik heb gewoon uit koppigheid 90% van het traject tegen 130 rechts afgekacheld.

Op één of andere manier voelt het door die belijning niet even erg aan als 'gewoon' rechts inhalen (want dat doe ik zelden, ga nog liever ostentatief erg kort achter en voor de betrokkene voorbij). :D

En denk je nu dat het bij ook maar één chauffeur begon te dagen dat die strook misschien ook kon/mocht worden gebruikt? Geen denken aan...

Geplaatst:

Echt he.

Enige nadeel is dat je vaak 2-3 vakken opzij moet indien je toch een vrachtwagen wil inhalen. Maar vaak is dat niet nodig. :D

Geplaatst:

Is vandaag de maximale snelheid op de snelweg verlaagd naar 100-110? En dat op de 2 linkse rijstroken? Als iedereen even snel rijd is het wel eenvoudig om er tussen te laveren als je op een lege eerste rijstrook toch een vrachtwagen tegen komt...

Geplaatst:

Zal wel zijn omdat ieder nu met zijn 2 ogen op zijn snelheidsmeter zit. #zinlozeflitsmaraton

Geplaatst:

Is vandaag de maximale snelheid op de snelweg verlaagd naar 100-110? En dat op de 2 linkse rijstroken? Als iedereen even snel rijd is het wel eenvoudig om er tussen te laveren als je op een lege eerste rijstrook toch een vrachtwagen tegen komt...

Echt hé! Vanmorgen ook gefrustreerd achteraan zo'n treintjes gehangen. Rechts reed geen kat :s

Geplaatst:

En ik moet geen baan doen hè. Ik zou zot, worden moest ik voor mijn job veel op de weg moeten.

Geplaatst:

man man man, nog erger dan bij het smogalarm :fp:

ze durven ni rapper dan 100 vandaag

Gast caoimhin
Geplaatst:

Echt hé! Vanmorgen ook gefrustreerd achteraan zo'n treintjes gehangen. Rechts reed geen kat :s

Waarom reed jij daar dan niet? :ninja:

Geplaatst:

Waarom reed jij daar dan niet? :ninja:

Omdat rechts voorbijsteken niet mag  :ninja:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid