gewoon ik 8.351 Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 Ritsen, het blijft gigantisch moeilijk voor sommigen . Pepe met zijn S40 heeft deze morgen bijna zijn stuur opgegeten denk ik en maar zitten mekkeren tegen meme. het is verbazend hoe breed de rijvakken vaak nog zijn, na het ritspunt. Al meerdere keren naast ene gestaan die maar niet wil ritsen en dan na de versmalling plots wel heel bang wordt. Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Mensen met Dacia's moeten dood. EN op het rechterbaanvak rijden. Stomme kloot. 2 Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Mensen met Dacia's moeten dood. EN op het rechterbaanvak rijden. Stomme kloot. Frustraties? Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 8 april 2014 Auteur Geplaatst: 8 april 2014 Mensen met Dacia's moeten dood. EN op het rechterbaanvak rijden. Stomme kloot. Dacia's zouden een eigen verplichte rijstrook moeten krijgen. Zoiets: 1 Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Frustraties? Naar zijn wild gesticulerende gebaren te kijken denk ik dat hij wel vrij gefrustreerd was. Na daar nen tijd achter hangen er maar losjes overgegaan met het duimpje omhoogstekend. Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Je link doet iets raars ik zit midden in de oceaan Quote
Naish 9.570 Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 m'n windnet naar beneden gedaan, konden we wat staren in de spiegel enz. Staren naar vreemde mannen, een nieuwe outing op het forum? Waar haal jij dat je daar met 2 tegelijk kan uitvoegen, dat is een éénvaksbaan waarop je terecht komt... Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Baan is meer dan breed genoeg. (Groothoek geeft vertekent beeld) Quote
RubenV 16 Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Baan is inderdaad breed genoeg voor 2 wagens maar zoals hierboven vermeld is het maar 1 vak. Ik geef wel eerlijk toe dat de verleiding groot is om daar iemand in te halen tijdens het uitvoegen omdat het daar zo breed is... Quote
Philken 154 Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 breed genoeg?ik heb daar al eens een Mercedes op bezoek gehad in mijn linkerachterscherm...., ik stond met mijn rechtse band net naast de rechterlijn en hij had ook geen overschot....(zowel links en zeker ni rechts) Quote
Naish 9.570 Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Baan is meer dan breed genoeg. (Groothoek geeft vertekent beeld) Ik herkende het punt op de foto en ken die situatie daar wel hoor... Ja, maar toch is het maar één vak. Idd, maar het is idd verleidelijk Dus de man had groot gelijk met zijn reactie dat je moest zwijgen @@Martini Racing Quote
de messias 884 Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Baan is inderdaad breed genoeg voor 2 wagens maar zoals hierboven vermeld is het maar 1 vak. Ach, je moet pragmatisch denken in het verkeer. breed genoeg?ik heb daar al eens een Mercedes op bezoek gehad in mijn linkerachterscherm...., ik stond met mijn rechtse band net naast de rechterlijn en hij had ook geen overschot....(zowel links en zeker ni rechts) Aan die afslag zelf? Mijn ergernis vandaag: zwaantje die 69km/h rijdt moeten voorbijsteken aan 70km/h op een baan waar je 160 kan peren. En voor de Gentenaars onder ons: mag je op de blaisantvest 70 rijden? Coyote en Tomtom geven dat aan als maximumsnelheid, maar kan me niet inbeelden dat de blaisantvest niet binnen de bebouwde kom ligt. Quote
RubenV 16 Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Ach, je moet pragmatisch denken in het verkeer. Aan die afslag zelf? Mijn ergernis vandaag: zwaantje die 69km/h rijdt moeten voorbijsteken aan 70km/h op een baan waar je 160 kan peren. En voor de Gentenaars onder ons: mag je op de blaisantvest 70 rijden? Coyote en Tomtom geven dat aan als maximumsnelheid, maar kan me niet inbeelden dat de blaisantvest niet binnen de bebouwde kom ligt. Blaisantvest is voor zover ik weet 50/u... Quote
Philken 154 Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Aan die afslag zelf? yep Merc is daarna nog tegen de berm links geknald... Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Naar zijn wild gesticulerende gebaren te kijken denk ik dat hij wel vrij gefrustreerd was. Na daar nen tijd achter hangen er maar losjes overgegaan met het duimpje omhoogstekend. Dan moet je toch met de auto van je ouders op schok geweest zijn want ik denk dat de gemiddelde Dacia - helaas - nog wel steeds je zeecontainer eraf rijdt. Los daarvan: 't Is gelijk de Berlingo, elk type dat er met rijdt (particulier) is een ergernis op de baan. En ze snappen het nooit. En ze wijzen altijd met de vinger. Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Rond Ronse een kerel (Noord-Afrikaans type, nvdr) in een Saab gezien die het écht te bont aan het maken was wat mij betreft. Ik zie 'm eerst in m'n spiegel, reed 100 op teller waar je 90 mocht, dus 't is niet dat ik aan het treuzelen was. Om een voor mij onduidelijke reden rijdt hij, naar schatting tegen 140, opeens een stuk over de pechstrook achter me, met een grote stofwolk in zijn zog. Niemand behalve hem achter me te zien. Vervolgens komt hij even achter me hangen, om me vervolgens volle petrol voorbij te gaan, maar wel over het tweede vak van de andere rijrichting (slechts één vak in onze richting). Daarna komen we in Kluisbergen, ik hang terug vlak achter 'm omdat we moeten afremmen voor anderen. In het centrum houdt hij zich kalm, dat ging ook niet anders, al rijdt hij soms aan de verkeerde kant van de weg om te zien of hij heel de rij niet in één keer voorbij kan. Daarna was zijn geduld kennelijk weer op, want dan begon hij weer te kappen dat het niet meer verantwoord was: over de verdrijvingsvlakken, vlak voor mensen invoegen, vol op de rem, nog eens voorbij. Sjongejonge, zo'n pipo's mogen ze hun rijbewijs afpakken. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Deze middag, start van verlof, ruitjes open, zonnetje schijnt, muziekje aan. Ik rijd op een buitenweg, waar mooi twee auto's kunnen passeren en waar je nog 90 mag. Ja, ze bestaan nog Ik zie voor mij een oude versleten camionette, vuil, mat rood, ongeveer 70 aan 't rijden. Het is een baan waar je zeer weinig verkeer hebt, en ik nader. Ik zie die mens even naar links gaan, zonder pinker, en keert terug; Typisch gsm-gedrag. Ik steek mijn pinker uit en steek voorbij, aan 90. Als ik naast hem ben, gaat die pipo opzij! Er reed dus een wielertoerist naast hem op dat moment. Ik heb noodstop uitgevoerd op de betonbaan, en dan aan 30 per uur in de graskant links gereden (en rustig verder geremd) en we stonden op 10cm van elkaars zijkant stil. Bij heel die affaire heb ik wel continu geclaxonneerd. Ik stond een paar seconden perplex, en deed mijn ruit dan open. Die kerel begon te roepen en te schelden. Ik zette mijn auto voor hem zodat de baan links weer vrij kwam, en stapte uit. Kerel (ouwe boerenpummel) maakte me uit en riep dat ik die fiets had moeten zien. Ik zei hem dat hij beter zijn pinkers zou gebruiken, maar vooral in zijn spiegels moet kijken en dat hij chance had dat ik niet in zijn flank gereden heb of hij lag "ginder" (wees naar de gracht rechts). Hij zweeg, ik stapte in, en op 't moment dat ik vertrok stak hij weer zijn varkenskop uit zijn raam en begon weer te roepen. Ben dan maar verder gereden. Quote
Phil 12.513 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1849280/2014/04/10/Drie-auto-s-vlammen-tegen-de-richting-in-op-E313.dhtml De filmauto zelf is ook een linksrijder hoor. Quote
Phil 12.513 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Sjongejonge, zo'n pipo's mogen ze hun rijbewijs afpakken. Alsof dat iets uitmaakt. Wie zegt dat die überhaupt een rijbewijs heeft. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1849280/2014/04/10/Drie-auto-s-vlammen-tegen-de-richting-in-op-E313.dhtml De filmauto zelf is ook een linksrijder hoor. Die commentaren zijn weer schitterend! chronoke Een Golf en zo'n rijgedrag : ik weet al bijna zeker wat er achter het stuur zat. valentin Ik zal wel mijn boete betalen van ik weet nog niet hoeveel omdat ik om 21u met weinig verkeer op de E40 tussen S.Denijs-Westrem en Zwijnaarde aan de werken 85 km/uur reed in plaats van 70 km/uur. DEGOUTANT...ik kwam wel van mijn werk en had 1 uur in de file gestaan in Wemmel. Is het wel nog de moeite om te gaan werken ??? de misdadigers allerhandse zijn hier de beste. peter j Opsporen en levenslang rijbewijs afpakken ! Dit is moordadig en niet te toleren. Dus.. politie en justitie: actie aub belastingamtenaar Wat is dat ? het zal toch niet maar om te lachen zijn en een verkiezing stunt van de zure piet om the money the showen ? Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Godverdomme, ik vind het rijgedrag van degene die het gefilmd heeft nog irritanter dan die twee die tegen de richting in rijden. Ambetante linksplakker. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Godverdomme, ik vind het rijgedrag van degene die het gefilmd heeft nog irritanter dan die twee die tegen de richting in rijden. Ambetante linksplakker. klopt maar die anderen zijn wel zot zenne, je zal er maar eens frontaal op rijden Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.