Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

als ik 5 euro kreeg elke keer dat mensen met hun lichten aan het flikkeren waren, omdat ik ze voorbijstak waar zij te traag reden vandaag, ik kon mijn ontslag indienen en beginnen met rentenieren.

Een van die kalvers stond naast me aan de lichten (ik linksaf, rij langer dan rechtdoor). En ze begon erover dat ik zeker geflist was, want ik reed te rap. "Je mag maar 70 en ik reed 50 om zeker te zijn en jij ging met met een hoge snelheid voorbij" (in je hoofd opzeggen met een irritante oude meten stem).

Ja ze stonden te flisten, onder het 90km/h bord, en die snelheid reed ik ook.

Wanneer wordt de jacht op "achterlijke mensen in het verkeer" geopend? Ik wil een vergunning dat ik met grof geschut erop kan schieten.

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

En ik moet geen baan doen hè. Ik zou zot, worden moest ik voor mijn job veel op de weg moeten.

Vandaag een 400km gedaan, slecht voor mijnen tikker

man man man, nog erger dan bij het smogalarm :fp:

ze durven ni rapper dan 100 vandaag

idd, khad me zitten afvragen of ik da gemist had op 't nieuws gisteren

wel veel fliendjes gemaakt, beste was vanmorgen op de N31: oude seat ibiza met 5 tekennrplaat reed 65op't linkervak(je mag daar 90) en er nie af willen, bij 't afremmen aan de lichten (juist voorbij 't gevang) mij rechts gezet en zo voor zijn neus ingevoegd, natuurlijk grootlichten aan(en zijn gewone lampen brandden dus constant groot licht)... aan de oprit de Haan komt er een zwaantje opgereden en meneer Ibiza mocht aan de kant(waarschijnlijk voor zijn grootlichtgebruik)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

aan de oprit de Haan komt er een zwaantje opgereden en meneer Ibiza mocht aan de kant(waarschijnlijk voor zijn grootlichtgebruik)

Beste manier om het af te leren :lolz:

Geplaatst:

Had graag zijn uitleg tegen dat zwaantje gehoord :-)

Geplaatst:

Had graag zijn uitleg tegen dat zwaantje gehoord :-)

Ik moet nog antwoorden op je mail van een half jaar geleden. :fp:

Geplaatst:

Ik moet nog antwoorden op je mail van een half jaar geleden. :fp:

klopt, ik dacht dat ik er u grandioos mee verveelde ofzo :-)
Geplaatst:

klopt, ik dacht dat ik er u grandioos mee verveelde ofzo :-)

Neen, maar was toen net in verlof of zo.

Maar ik stel voor dat je me dat eens uitlegt bij een pint. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

de politie uw vriend, behalve vandaag.

om een lang verhaal kort te maken, de nmbs was zo slim om tegelijkertijd aan 2 overwegen te werken kort bij elkaar. resultaat is dat de derde overweg  alle verkeer kreeg, terwijl dat eigenlijk een heel smal baantje was. pakken verkeer dus, maar ja overal zijn werken tegenwoordig.

wat heeft de politie nu gedaan, simpel weg langs 1 kant die baan verboden gemaakt, zonder ergens op voorhand dat aan te kondigen met borden. neen liever zitten/liggen ze in hun combi te kijken hoe alle mensen daar toekomen en rechtsomkeer moeten maken, om u dan nog openlijk te zitten uitlachen vanuit hun kermisattractie. 

ik kom toe op de plaats waar ik moest zijn, en hoor van verschillende mensen hetzelfde verhaal. diezelfde agenten die u doodleuk openlijk uitlachen vanuit hun combi.

als dat het enigste is wat ze kunnen...*zucht*

had veel zin om te stoppen toen ik weer kwam, maar ze waren al weg.

Geplaatst:

Soms wordt het cliché zo bevestigd!

Geplaatst:

De gekende pipo's die niet kunnen rijden, eerst veel te traag rijden en dan door het rood rijden :facepalm:

Geplaatst:

Volle witte lijn = 3de graad = 165 euro zeker? :D

2dugv35.jpg

Geplaatst:

Gisteren ook zo'n pipo gezien zoals die in de Mercedes.

Te traag aan het rijden, op het linkervak dan nog, en zo gauw het oranje wordt begint 'm te planken om los door het rood te rijden.

Eens goed aan m'n grootlichten gesnokt, maar achteraf vroeg ik me oprecht af waarom. :D

Geplaatst:
http://fb.me/6uNQzoaq2 knap staaltje weer. Ik post de link omdat ik op mobile zit, weet niet hoe die preview gaat zijn, als die er überhaupt is.
Geplaatst:

http://fb.me/6uNQzoaq2 knap staaltje weer. Ik post de link omdat ik op mobile zit, weet niet hoe die preview gaat zijn, als die er überhaupt is.

De commentaar is weer in orde.

Net of het allemaal toeval was.

Gast caoimhin
Geplaatst:

Gisteren heel de tijd achter een Berlingo met nummerplaat formaat 0.xx.00. Heel de tijd 30 waar 50, en net toen ik me afvroeg wanneer hij eens een echte stoot ging uithalen negeerde hij een voorrang van rechts. De wagen van rechts kon nog net op tijd stoppen. Gewoon van de baan halen. In Wemmel ook achter een bomma gereden, die haalde zelf de 30 per uur niet. Maar verder paste ze wel de regels toe. Maar ook hier, van de baan halen!

Geplaatst:

Maar ook hier, van de baan halen!

Nee joh, eerst nog wat laten betalen en rijbewijs opnieuw laten halen. Dan falen en zelf beseffen dat het niet meer aangewezen is met het voiture'ke te rijden.

Geplaatst:

Allee 't heeft lang geduurd 

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1874932/2014/05/05/Moeder-en-dochter-2-uit-wagen-geslingerd-bij-ongeval-met-vluchtmisdrijf.dhtml

Terwijl ik een vrachtwagen voorbijstak, ging het voor de dikke BMW achter ons klaarblijkelijk niet snel genoeg

Onze Nissan Sunny, met zijn 25 jaar net een oldtimer, is nu niet meer dan een verfrommelde koekendoos.

Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet erg is voor die mensen, maar wat een clichés  :) Blijkbaar de nieuwste rage, na het avontuur met de passat.

Los van dit: Dit weekend aan zee een oude transit gezien die in babyblauw was geschilderd, met op de achterkant en zijkant in grote letters "Mila, zara, nog een naam & nog een marginalere naam rijden mee". Om slecht van te komen  :mellow:

Gast wooter
Geplaatst:

"Ze moeten uit hun gordels zijn geglipt", zegt de vader

Bullshit. Zeker voor die peuter van 2.

Gast caoimhin
Geplaatst:

Uit de krant:

De E34 is op die plaats een tweevaksrijbaan, en de opdringerige bestuurder begon onophoudelijk te bumperkleven. Toen ik voorbij de vrachtwagen was, nam ik daarom als reactie ruim de tijd om opnieuw rechts in te voegen. Op het moment dat ik met mijn wagen terug op de rechterrijstrook was, vertraagde de bestuurder van de BMW. Hij kwam naast mij rijden. Toen ging alles plots heel snel.

Met andere woorden (zonder de actie van de andere bestuurder goed te praten, helemaal niet), mag hij ook deels de fout bij zichzelf zoeken. Nu, ik heb dat ook reeds gedaan, iemand nog even gekloot, maar ondertussen probeer ik dat niet meer te doen. Je wint er niets mee, je kan enkel nog verliezen.

Gast wooter
Geplaatst:

Zou me ook niet verbazen moest ie met zijn Sunny aan 100 per uur die camion hebben willen inhalen, en geen rekening mee hield met ander, sneller verkeer op het linkervak. Als er al een BMW geraakt heeft, want het parket wil nog altijd niet spreken over verkeersagressie...

Geplaatst:

Uit de krant:

Met andere woorden (zonder de actie van de andere bestuurder goed te praten, helemaal niet), mag hij ook deels de fout bij zichzelf zoeken. Nu, ik heb dat ook reeds gedaan, iemand nog even gekloot, maar ondertussen probeer ik dat niet meer te doen. Je wint er niets mee, je kan enkel nog verliezen.

Het zal al een eeuwigheid geduurd hebben eer hij met zijn wrak van een Nissan Sunny over de vrachtwagen was, en dan gaat ie nog daar eens treuzelen? Ik zou ook al lang mijn geduld verloren hebben hoor, natuurlijk zou ik hem wel niet rammen  :P

En die intro alleen al: 

Een Vlaams gezin uit Stekene is zaterdagavond gewond geraakt toen hun wagen op de E34 moedwillig van de weg werd gereden door een BMW-rijder.

Moet er nu echt zo de nadruk gelegd worden op het feit dat het een BMW was?

Gast wooter
Geplaatst:

Moet er nu echt zo de nadruk gelegd worden op het feit dat het een BMW was?

Excollega van me moest vorige week uitwijken voor een idioot die voor hem op de voorrangsweg invoegde, en knalde er toch op.

In de krant was het hoe een zware BMW motorfiets op de bestuurder in reed.

Geplaatst:

Ik zit er aan te denken om mijn oude BMW te verkopen op zoek te gaan naar een oude Nissan, dat wekt op de weg vermoedelijk iets meer sympathie op...

Gek word ik, van al dat gestigmatiseerd journalistenwerk. Als het maar verkoopt! Idem met die zogenaamde "duidingsprogramma's" op VTM. Verder dan een opsomming van goed verkopende feiten komt men meestal niet. 

Mensen die het nieuws maken beseffen niet half hun verantwoordelijkheid voor het gedrag van 50% van de bevolking. (Terwijl ik dit schrijf, lijkt het voor mezelf alsof ik mij superieur voel aan deze mensen, wat in feite niet zo is. Ik erger me mateloos aan die "domheid")

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Ik wil dat ze consequent zijn en ik volgende week kan lezen hoe een 'Berlingo-bestuurder' geen voorrang verleende en daardoor een Opel Astra in z'n flank kreeg.

En dus ook het model, dan kunnen ze zich op HLN meer uitleven als het een 5 of 7-serie is. Met bouwjaar dan ook als het kan, anders val ik ook onder de categorie 'wegpiraat met een dikke BMW'  :lol:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid