Polle Petrol 583 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 En dit: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1874710/2014/05/04/Motards-racen-tegen-300-km-u-door-verkeer.dhtml Moet dit echt in het nieuws komen? Wat is de waarde, het doel hiervan? Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 wie noemt een sunny nu een gezinswagen? en met 5 in zo'n wrak een vrachtwagen voorbij steken. zal wellicht 5 minuten geduurd hebben, en dan nog eens extra blijven hangen. dan verdien je het om geramd te worden. En je passagiers moeten maar hun gordel aandoen/ in deftig kinderzitje steken Quote
bt. 7.577 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Ik zit er aan te denken om mijn oude BMW te verkopen op zoek te gaan naar een oude Nissan, dat wekt op de weg vermoedelijk iets meer sympathie op... Gek word ik, van al dat gestigmatiseerd journalistenwerk. Als het maar verkoopt! Idem met die zogenaamde "duidingsprogramma's" op VTM. Verder dan een opsomming van goed verkopende feiten komt men meestal niet. Mensen die het nieuws maken beseffen niet half hun verantwoordelijkheid voor het gedrag van 50% van de bevolking. (Terwijl ik dit schrijf, lijkt het voor mezelf alsof ik mij superieur voel aan deze mensen, wat in feite niet zo is. Ik erger me mateloos aan die "domheid") Laat maar weten wat je ervoor vraagt! Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Opvallend anders zijn de reacties op dat dashcam filmpje van die Nederlandse trucker. Niet 99% van de reacties legt de fout onmiddellijk bij de bestuurder van de Renault. (http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/article/detail/1854282/2014/04/15/Nederlandse-trucker-woest-op-Belgische-wegpiraat.dhtml?show=art) Had het een BMW geweest en in Belgie... En nu ga ik elders nieuws lezen want van HLN wordt ik kribbig (wat ga ik daar ook altijd zoeken?) Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 wie noemt een sunny nu een gezinswagen? en met 5 in zo'n wrak een vrachtwagen voorbij steken. zal wellicht 5 minuten geduurd hebben, en dan nog eens extra blijven hangen. dan verdien je het om geramd te worden. En je passagiers moeten maar hun gordel aandoen/ in deftig kinderzitje steken Waarschijnlijk zal die heel langzaam ingehaald hebben, en waarschijnlijk heeft die Sunny zelfs ingevoegd zonder te kijken en ging die na het bumperkleven zeer traag terug naar rechts en droegen ze waarschijnlijk geen gordels. Maar moet je die daarom in de berm rijden? Met wat geduld was er geen ongeluk, geen belabberde berichtgeving en minder frustratie bij iedereen die er op reageerde. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Laat maar weten wat je ervoor vraagt! Niet de E30 hoor, een 318i E36 van 19j en 400 000 km. 1500€? Quote
bt. 7.577 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Niet de E30 hoor, een 318i E36 van 19j en 400 000 km. 1500€? Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 5 mei 2014 Auteur Geplaatst: 5 mei 2014 Daarstraks in Geel was er weer een vrachtwagenchauffeur die niet wilde ritsen. Zelf werd ik er wel netjes tussen gelaten door de auto die voor de vrachtwagen reed, maar ik zag dat de bestuurster die achter mij reed er niet werd tussen gelaten. Ik ben dan maar efkes gestopt, en heb met mijn hand uit het raam teken gedaan dat ze voor mij mocht invoegen. Zalig om zo'n lullo lik op stuk te kunnen geven door gewoon zelf netjes te zijn 1 Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Ik hoorde daarnet iets op de radio genre dat het technisch gezien geen ongeval was? Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Waarschijnlijk zal die heel langzaam ingehaald hebben, en waarschijnlijk heeft die Sunny zelfs ingevoegd zonder te kijken en ging die na het bumperkleven zeer traag terug naar rechts en droegen ze waarschijnlijk geen gordels. Maar moet je die daarom in de berm rijden? Met wat geduld was er geen ongeluk, geen belabberde berichtgeving en minder frustratie bij iedereen die er op reageerde. ik zou graag de beide kanten van het verhaal horen, of eigenlijk niet want ik lig er niet wakker van. we zijn hier met teveel en we verzuren, dan gebeuren stoten. De tijd van leven en laten leven is gepasseerd. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 ik zou graag de beide kanten van het verhaal horen, of eigenlijk niet want ik lig er niet wakker van. we zijn hier met teveel en we verzuren, dan gebeuren stoten. De tijd van leven en laten leven is gepasseerd. Alles staat zodanig onder druk dat er gewoon links en rechts snaren springen. Heel jammer dat de mensen bij wie ze springen dat niet zien aankomen. Het zou al heel wat zijn om een paar elementaire regels van beleefdheid toe te passen. Vb u excuseren als ge efkes lomp zijt. Elkaar begroeten. Dat is toch wat ik er van denk. 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Ik hoorde daarnet iets op de radio genre dat het technisch gezien geen ongeval was?Wat dan wel? Slagen en verwondingen? Poging tot moord? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Als het klopt dat die sunny chauffeur zelf wat extra lang links bleef om de achterligger te kloten en als hij zijn kinderen niet vast heeft gemaakt zoals het hoort dan vind ik dat ze HEM moeten aanklagen voor verkeersagressie, nalatigheid. 1 Quote
ICM 24.887 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Poging tot moord. Dat is wat hln vol van staat. Ik vraag me af of die commentaren gefilterd worden in die zin, of dat het gewoon indicatief is voor de hln populatie om zo extreem eenzijdig te denken. Ik lees geen enkele gematigde opmerking. Uiteraard, ongeacht de details, het vluchtmisdrijf is onaanvaardbaar. Of de BMW rijder schuld treft aan het ongeval of niet, gelyncht wordt hij toch. Vooral spijtig voor dat kind. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Poging tot moord. Dat is wat hln vol van staat. Ik vraag me af of die commentaren gefilterd worden in die zin, of dat het gewoon indicatief is voor de hln populatie om zo extreem eenzijdig te denken. Ik lees geen enkele gematigde opmerking. Uiteraard, ongeacht de details, het vluchtmisdrijf is onaanvaardbaar. Of de BMW rijder schuld treft aan het ongeval of niet, gelyncht wordt hij toch. Vooral spijtig voor dat kind. Volgens mij kan mijn zoon niet levend in 1 stuk uit die kinderstoel worden gehaald wanneer hij correct is bevestigd. Maar soit, dat valt niet op de BMW-rijder te steken. 1 Quote
tuscani 11.798 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 de E40 zit weer al heel de dag dicht. en dan hoor je op de radio dat de civiele waterzakjes gaat uitdelen en dat er iemand anders maaltijden staat te verkopen. Als iedereen in ternat er af moet van de politie en de E40 zit in groot bijgaarden muurvast. waarom laten ze dan degene die er tussen zitten gecontroleerd omkeer maken? ik zou zot worden als ik daar 5uur stil sta. en zou denk ik al lang via de pechstrook weggeweest zijn. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 5 mei 2014 Auteur Geplaatst: 5 mei 2014 Hoe kan er op de E40 nu een ongeval gebeurd zijn ... Er is toch trajectcontrole? 7 Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 het is voorbij het eindpunt van de trajectcontrole gebeurd... je weet wel, dat stuk waar opeens geen verkeersregels meer tellen en iedereen begint te zigzaggen van vak en gas te geven tot ze ni meer kunnen. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Die stopt in Erpe Mere Ongeval was/is in Groot-Bijgaarden. Dacht zelfs in de richting van Gent? Ik snap ook niet waarom ze de snelweg niet laten ontruimen. Nuja, als je van pakweg achter Kortrijk komt, en je moet naar bvb Tienen en ze sturen u in Ternat de gewone baan op... Veel succes zonder GPS Terug naar huis dan maar? Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Wat dan wel? Slagen en verwondingen? Poging tot moord? Ik heb het niet volledig gehoord, hence het vraagteken. De dame van het gerecht die aan het woord was verklaarde waarom ze het wel als vluchtmisdrijf beschouwden in dit geval. Ik kan alleen maar bedenken dat er geen fysiek contact zou geweest zijn tussen beide auto's? Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Alles staat zodanig onder druk dat er gewoon links en rechts snaren springen. Heel jammer dat de mensen bij wie ze springen dat niet zien aankomen. Het zou al heel wat zijn om een paar elementaire regels van beleefdheid toe te passen. Vb u excuseren als ge efkes lomp zijt. Elkaar begroeten. Dat is toch wat ik er van denk. Dàt, dat is waarheid. de E40 zit weer al heel de dag dicht. en dan hoor je op de radio dat de civiele waterzakjes gaat uitdelen en dat er iemand anders maaltijden staat te verkopen. Als iedereen in ternat er af moet van de politie en de E40 zit in groot bijgaarden muurvast. waarom laten ze dan degene die er tussen zitten gecontroleerd omkeer maken? ik zou zot worden als ik daar 5uur stil sta. en zou denk ik al lang via de pechstrook weggeweest zijn. Ik versta dat ook niet. Gewoon ontruimen. Ergernis van gisteren: mijn alternatief om de werken in Drongen te omzeilen = vanaf Beernem naar Knesselare en dan richting de E34/N49 tot aan Linkeroever. Sinds vorige week. Wat doen ze sinds vandaag: Op de E34/N49 werken thv Linkeroever :fp: MINDER HINDER???? Wel, sorry beste bewoners daar in de buurt, jullie zullen ook even wat extra hinder ondervinden. En niet waar een plakkaat "uitgezonderd plaatselijk verkeer" staat, mij gaan ze niet vangen, maar op de lokale wegen in de buurt. "De liefkenshoektunnel is toch tolvrij". Juij! Een ommetoer van hier tot ginder om dan in Antwerpen Noord te gaan aanschuiven? Nee, bedankt. Quote
bt. 7.577 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 @@Bompa Je kan nog relatief gemakkelijk via binnenwegen tot op de R4 geraken (Beernem - Aalter - Bellem - Merendree - Drongen - R4)? 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Ik heb het niet volledig gehoord, hence het vraagteken. De dame van het gerecht die aan het woord was verklaarde waarom ze het wel als vluchtmisdrijf beschouwden in dit geval. Ik kan alleen maar bedenken dat er geen fysiek contact zou geweest zijn tussen beide auto's? Straks blijkt nog dat de ouders onder invloed van cannabis waren en dat er nooit een aanrijding geweest is en dat het zelfs geen bmw was... Zou erg schamtelijk voor al die journalisten. Geloofwaardigheid onder nul. Nog even afwachten dus. We hebben er het eind nog niet van gezien. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Als het klopt dat die sunny chauffeur zelf wat extra lang links bleef om de achterligger te kloten en als hij zijn kinderen niet vast heeft gemaakt zoals het hoort dan vind ik dat ze HEM moeten aanklagen voor verkeersagressie, nalatigheid. Wat ik niet begrijp, is dat je je kinderen (toch zowat je kleine juweeltjes) niet deftig vastgespt in de auto. Oke, we hebben in de jaren 80 allemaal kofferbakritjes overleefd, maar dat is nu totaal not-done. Als ik nog maar het vermoeden heb, dat de kinderstoel bij de grootouders slecht gemonteerd staat, kijk ik het steeds volledig na. Het is het gewoon niet waard. 1 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Maar meer en meer ervaar ik alle maatregelen als bijzonder lokaal. Het verhaal tunnel/lange wapper/blablabla... : dat ze eens ALLE verkeer dat naar de haven moet op 1 set stroken zetten zonder op- en afritten, van Linkeroever tot aan Antwerpen Noord. En dat ze eens ALLE verkeer dat naar Limburg/Kempen moet van de ring weghalen en een groter perifere ring geven. Of op diezelfde aparte vakken zetten. En de rest van de ring overlaten aan al wie op- en afritten hopt lokaal. Werken in de buurt? Geen probleem, Liefkenshoektunnel tolvrij. Maar als je het land door moet is dat nog eens extra rondrijden. Snelheid? Omlaag! Zelfs op de autosnelwegen. Maar aan 120 per uur naar de andere kant van het land of aan 100 per uur is wel degelijk een verschil. Zelfs op de secundaire wegen: overal of 't scheelt niet veel 70 per uur. 90 per uur is anders wel een verschil. Je raakt in Belgie echt nog amper vooruit, sorry, in Vlaanderen. Dat gevoel heb ik steeds meer en meer. Iedereen beperkt in zijn eigen stad de snelheid, maar men vergeet dat mensen soms meer doen dan tussen twee naastliggende steden rijden. Ik leg er mij bij neer, meestal sta ik niet echt onder extreme tijdsdruk. En waar dat wel is, hebben de meesten begrip voor onverwachte verkeersperikelen. Maar het valt me wel op dat het nog steeds elke dag minder leuk wordt. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.