Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

zevert ni hé, de keren dat je vlot kan rijden op de grote binnen of buitenring tussen anderlecht en st stevens woluwe om 18:30 spelen ze merry christmas op de radio.

Geplaatst:

zevert ni hé, de keren dat je vlot kan rijden op de grote binnen of buitenring tussen anderlecht en st stevens woluwe om 18:30 spelen ze merry christmas op de radio.

160 gaat niet lukken, maar 't ook geen 40.

Geplaatst:

jij hebt een vertekend beeld met je moto.

Diegem - Ternat (tot daar sta ik gegarandeerd stil of kruip ik tergend traag vooruit) is elke dag een uur minimum. Da's een gemiddelde van 30 per uur of minder. 

En dat is als ik om 18u doorrij. en ben ik half 8 thuis.

Geplaatst:

in limburg zeker? :lol:

de R0 is aanschuiven tot 19:30

Inderdaad. Rijd maar eens richting Tervuren komende van de E19.

Geplaatst:

vanmorgen heb ik er slechts 3u over gedaan :party:

6:45 doorgereden en 09:50 op kantoor :inlove:

Geplaatst:

Inderdaad. Rijd maar eens richting Tervuren komende van de E19.

Ik rij E19-E40 naar Leuven tegenwoordig, en pas bij de E40 staat het richting Tervuren stil.

Buitenring geen flauw idee.

Geplaatst:

8u10 vertrokken in mijn kot in de limburg, 9u16 op kantoor in Mechelen en langs de buitenring van Brussel gereden.

En ik rij ook met een zescilinder rond.

Geplaatst:

Een half uur en counting. Sint-Job -- Brasschaat.

Ik heb daarnet Schoten- Sint-job- Schoten gedaan. Wat een kutbaan daar nu met die werken. 

Geplaatst:

Ik heb daarnet Schoten- Sint-job- Schoten gedaan. Wat een kutbaan daar nu met die werken.

Ik denk dat brug aan den Botermelk kapot was ofzo. Ben uiteindelijk rondgereden via koningshof.

Geplaatst:

Ah ik maar 26min :D

10u15 vertrokken - 10u41 binnen ;)

Geplaatst:

wat een leven :D

Geplaatst:

wat een leven :D

Maandagen heb ik opgegeven dus pas om 9u opgestaan se. Wat ben je daar nu mee om 3u te gaan aanschuiven en 30min vroeger op kantoor te zijn :)

Geplaatst:

tot hoe laat werk je dan? 19:30?

Geplaatst:

tot hoe laat werk je dan? 19:30?

18u30-19u en dan zonder file naar huis

Geplaatst:

mja, ik ben nen ochtendmens.. ik loop om 5:15 al op

Geplaatst:

Voila, en je werkt laat dus je werkt hard.

Loop je om 7u binnen zien ze enkel dat je voor 16u al terug vertrekt.

Geplaatst:

mja, ik ben nen ochtendmens.. ik loop om 5:15 al op

das dus niets voor mij :)

Maar dan moet je eigenlijk al voor 6u de E40 oprijden als je geen file wil :(

Geplaatst:

Voila, en je werkt laat dus je werkt hard.

Loop je om 7u binnen zien ze enkel dat je voor 16u al terug vertrekt.

gelukkig nu met de trein :D

Geplaatst:

gelukkig nu met de trein :D

Ja ook gezellig, ik zie ze hier elke avond sprinten naar de klok en dan buiten op straat hollen :D

Geplaatst:

Maandagen heb ik opgegeven dus pas om 9u opgestaan se. Wat ben je daar nu mee om 3u te gaan aanschuiven en 30min vroeger op kantoor te zijn :)

En daar wordt niet over gemekkerd?

Geplaatst:

En daar wordt niet over gemekkerd?

Idd. Zou je op veel plaatsen niet moeten proberen.

Geplaatst:

maar het is wel het beste excuus om te kunnen vertrekken: "sorry, moet mijn trein halen"

niemand gaat je overtuigen om te blijven of zagen omdat je "zo vroeg al doorgaat" 

probeer dat es als ze weten dat je met de auto bent en toch maar in de file moet gaan staan :D

Geplaatst:

Pas de laatste 2 plaatsen last mee... Krijg je als men externen maar toelaat tot 19u in de gebouwen. 10u41 + 30 minuten pauze + 8 uur = voorbij 19u.

Mah bon, ik heb 'stamuren' wat betekent dat ik voor 9u30 geacht binnen te zijn, en met de motorfiets lukt me dat... Deze morgen enkel file tussen Bertem en Sint-Stevens-Woluwe, en met de moto ben je daar door met dit weer met ca 5 minuten vertraging.

Geplaatst:

Bij Electrabel werd er al gemekkerd als ik sporadisch (dus niet systematisch) om 9:30-10:00 binnen kwam, en dan was ik dus vaak al wel van 7:00 onderweg he.

Geplaatst:

Wat een onzin trouwens. Middenin het grootste verkeersinfarct van België West-Europa gaan zitten met je bedrijfje, maar wel verwachten dat iedereen om 9:30 aan zijn bureau zit.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid