ir_fuel 58.289 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Wat een onzin trouwens. Middenin het grootste verkeersinfarct van België gaan zitten met je bedrijfje, maar wel verwachten dat iedereen om 9:30 aan zijn bureau zit. Dat is dan al 30 meer dan wat men op veel plaatsen verwacht. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 2 februari 2015 Auteur Geplaatst: 2 februari 2015 Bij Electrabel waren de kernuren van 9:00 tot 16:00. Met andere woorden: sowieso gekloot. Quote
3000 1.080 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Vooral al die PR-bureau's die per sé in Brussel moeten zitten, terwijl alles toch digitaal gebeurt en er dus evengoed vanuit Poelkapelle kan gewerkt worden... Maar 'Brussel' staat blijkbaar beter. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Bij Electrabel waren de kernuren van 9:00 tot 16:00. Met andere woorden: sowieso gekloot. kermuren voor jou Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Bij Electrabel waren de kernuren van 9:00 tot 16:00. Met andere woorden: sowieso gekloot. Allez Jan, ge hebt toch het volle uur speling Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Vooral al die PR-bureau's die per sé in Brussel moeten zitten, terwijl alles toch digitaal gebeurt en er dus evengoed vanuit Poelkapelle kan gewerkt worden... Maar 'Brussel' staat blijkbaar beter. Een klant van mij is net verhuisd uit Brussel, maar huurt daar nog wel een brievenbus op dat adres "want dat komt beter over" ... Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 En daar wordt niet over gemekkerd? Dat is niet elke dag hé. Ik probeer er tussen 9u30-10u te zijn. En neen daar doen ze niet moeilijk over. 3/4de loopt hier om 16u weg dus ze zijn blij dat er dan nog iemand aanwezig is. Was bij bpost ook nooit een probleem. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 2 februari 2015 Auteur Geplaatst: 2 februari 2015 Was bij bpost ook nooit een probleem. Wordt dat niet in het rood geflagd in eHR? Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Probleem is dat die late uren ook een pest zijn als je koters hebt rondlopen. Die moeten ergens tussen 8 en 8:30 in school zitten en die school is dan gedaan (in het geval van de mijne die in de 1e kleuterklas zit) om 15:10 met opvang tot ten laatste 17:30. Quote
Gast wooter Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Ik ben eigenlijk verwend geraakt bij HP... Dat was redelijk vrijelijk thuis werken en soms eens op kantoor binnenvallen... Was daar ook zelden voor 10u30 als ik al op reed. Doorgaans begon ik ofwel om 8u thuis te werken, of als ik de dochter naar school had gebracht en na een half uurtje tot een uurtje werken pakte ik mijn boeltje en reed naar Diegem. Quote
Gast wooter Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Wat een onzin trouwens. Middenin het grootste verkeersinfarct van België West-Europa gaan zitten met je bedrijfje, maar wel verwachten dat iedereen om 9:30 aan zijn bureau zit. Hier komen nu elke dag +8 mensen bijeen die thuis veel productiever zouden zijn... Puur omdat het moet van de klant. Maar goed, het is ook een beveiliging. Zo mag er maar maximum 9 uur gewerkt worden dus na die 9 uur trek je je laptop toe en trap je het af, ipv nog tot een kot in de nacht bezig te zijn. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 2 februari 2015 Auteur Geplaatst: 2 februari 2015 Die late uren zijn ook een probleem als je nog een beetje fatsoelnijk wil eten. Als je om 20u thuiskomt, ben je veel meer geneigd om naar snelle junkfood te grijpen dan om zelf nog iets te gaan koken. Quote
Gast wooter Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Probleem is dat die late uren ook een pest zijn als je koters hebt rondlopen. Die moeten ergens tussen 8 en 8:30 in school zitten en die school is dan gedaan (in het geval van de mijne die in de 1e kleuterklas zit) om 15:10 met opvang tot ten laatste 17:30. Vroege uren helpt ook niet hoor. Ik breng mijn dochter naar mijn ouders om 7u. Mijn vrouw haalt 'r af. Je kunt dat wisselen, maar veel avans heeft het niet als zij stamuren heeft van beginnen tussen 8 en 9 (want ze hadden tisten die om 7 uur begonnen en dan 2 uren de krant lazen) en dan 8 uren + middagpauze moet doen. Ja, ik kan hier om 7 uur beginnen, en om 15u30 gaan lopen maar dan is het nog altijd 17u ofzo dat ik mijn dochter moet uithalen. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Probleem is dat die late uren ook een pest zijn als je koters hebt rondlopen. Die moeten ergens tussen 8 en 8:30 in school zitten en die school is dan gedaan (in het geval van de mijne die in de 1e kleuterklas zit) om 15:10 met opvang tot ten laatste 17:30. Klopt maarja probeer maar eens je kleine om 8u af te zetten en om 17u30 terug te zijn. Dat gaat dus niet hé Die late uren zijn ook een probleem als je nog een beetje fatsoelnijk wil eten. Als je om 20u thuiskomt, ben je veel meer geneigd om naar snelle junkfood te grijpen dan om zelf nog iets te gaan koken. Das discipline, heb daar geen last van. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Wat zijn stamuren? De uren dat de stam elke dag vergadert hé Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Die late uren zijn ook een probleem als je nog een beetje fatsoelnijk wil eten. Als je om 20u thuiskomt, ben je veel meer geneigd om naar snelle junkfood te grijpen dan om zelf nog iets te gaan koken. Bwa, je hele dag schuift gewoon een paar uur op. Ik ga er toch vanuit dat als je pas om 10:30 op kantoor bent je niet om 6:00 opstaat Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Klopt maarja probeer maar eens je kleine om 8u af te zetten en om 17u30 terug te zijn. Dat gaat dus niet hé Met wat flexibiliteit en als je met 2 bent kan je wel iets regelen als je beiden redelijk vrije uren hebt. Mijn dochter moet bv voor 9h op school zijn. Als je dan laat werkt kan je die gerust gaan afzetten om 8:55 en dan verder rijden. Als madamme dan vroeg werkt kan ze die wel tussen 16 en 17:30 gaan halen. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Met 2 kan dat inderdaad maar alleen is dat niet haalbaar. Maar dan klagen er hier een paar dat ze 's avonds niet met hun kindje kunnen spelen En veel gasten die zogezegd vroeg komen doen hun uren ook niet hé. Aja neen want deze morgen ben ik 2u30 onderweg geweest maar ik wil wel op hetzelfde uur thuis zijn dus baf weg ermee... Quote
ICM 24.887 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 De uren dat de stam elke dag vergadert hé Nee, echt. Wat een gezeik. Het resultaat telt, al de rest is BS. 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Wat zijn stamuren? Iets wat ze je niet kunnen opleggen, maar als je er niet aan houdt, dan wordt je contract niet verlengd... Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 En veel gasten die zogezegd vroeg komen doen hun uren ook niet hé. Aja neen want deze morgen ben ik 2u30 onderweg geweest maar ik wil wel op hetzelfde uur thuis zijn dus baf weg ermee... Nee, fout. Die staan zoals Wooter zegt om 7am aan het koffiemachien te slurpen tot er te veel volk binnenkomt om echt expliciet te niksen. Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Nee, echt. Wat een gezeik. Het resultaat telt, al de rest is BS. 2 Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Nee, echt. Wat een gezeik. Het resultaat telt, al de rest is BS. Dat lukt alleen met de top 10% werknemers. De rest heeft echt structuur nodig Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.