Ga naar inhoud

'k Heb m'n wagen volgeladen...


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Dit is nog uit het post-gsm tijdperk, dus spijtig genoeg geen foto's van, maar ik reed een 12 jaar geleden met een postauto naar buiten. Was een Citroën C15 en die was volgeladen met zakken post van zo'n 20 kilo het stuk en als je uit de garage reed moest je door een diepe put en toen ik met de achterwielen onderaan de put zat kwamen de voorwielen van de postauto helemaal van de grond en de wagen zat met zijn achterkant helemaal tegen de grond, voorwielen zaten anderhalve meter of zo boven het asfalt :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is nog uit het post-gsm tijdperk, dus spijtig genoeg geen foto's van, maar ik reed een 12 jaar geleden met een postauto naar buiten. Was een Citroën C15 en die was volgeladen met zakken post van zo'n 20 kilo het stuk en als je uit de garage reed moest je door een diepe put en toen ik met de achterwielen onderaan de put zat kwamen de voorwielen van de postauto helemaal van de grond en de wagen zat met zijn achterkant helemaal tegen de grond, voorwielen zaten anderhalve meter of zo boven het asfalt :lolz:

En met die Post-GSM kon je geen foto's nemen?

Of bedoel je Pre-GSM?

Link naar reactie
Delen op andere sites

182779_10150147809511013_3845869_n.jpg

800kg zand. Wel het gewicht zo ver mogelijk naar voor gebracht zodat de achteras toch nog iets of wat van veerweg had...

Overlaatst 3ton steenafval naar het containerpark gebracht. Eerst gaan vragen of ze het erg vinden of ik met mijn camionet kom. Geen probleem... Tot ik er stond... In 3x overgeladen in de golf :D Wel voor het containerpark zelf, dus niet dat ik ver moest rijden met het goed overladen golfje.

En toen ik verhuisde, ook m'n auto's meegenomen:

Het inladen:

184866_10150147037231013_3129034_n.jpg

Ingeladen:

182068_10150147051936013_2366437_n.jpg

Uitladen ging makkelijker:

181639_10150147039151013_2564953_n.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op't werk is het eigenlijk continu een uitdaging...

Hier vroegen ze of ik nog om 3 rolletjes wou gaan...

320789_59156856012_1105581599_n.jpg

Niet zo goed zichtbaar, maar 2dehands kledij dat naar griekenland moet. Zit verpakt in samengeperste zakken en wegen ongeveer 20 a 25kg per stuk, is iets meer dan 2m hoog geladen:

281670_10150336562031013_2169534_n.jpg

En deze benut zijn plaats nog het best:

270636_10150300995441013_167669_n.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fack :o

Bewijs dat een S124 toch wel een pakje ruimer is dan een E34T....

In m'n E46 heb ik ooit 12 semi's en 4 velgen gestoken, toen zat ie al vol :(

een E46 zou ik dan nook nooit vergelijken met een S124?
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vraag me toch steeds af wat al die vakantiegangers allemaal meenemen. :lol:

je ziet zo veel wagens rijden tot de nok volgestampt en dan nog een dakkoffer erbij.

als ik op reis ga, krijg ik zelfs men bache nog zonder problemen toe. alles zit dus mooi in de koffer onder het zeil. enkel de frigobox staat aan lize haar voeten. omdat er een kussen opligt voor haar beentjes en omdat je gemakkelijker aan de drank zou kunnen tijdens het rijden.

2 grote reiskoffers, 2 trolley's, 2 reisbuggy's, een sportzak met schoenen, vorig jaar een volledig reisbed en dit jaar een wcpotje voor jitse en van dat strandgerief (zo'n potje en strandgerief is pas vervelend om ergens weg te steken, zijn nogal onhandige voorwerpen om te stapelen. :D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat er bij mij steevast in de koffer ligt is een paraplu, een picknickdeken, een rol wc-papier.

vooraan ligt er een multifunctionele flesopener/kurkentrekker in. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit eens de Nadar-hekken gaan halen voor het vuurwerk georganiseerd door mijn jeugdhuis.

Remorqueske van een kleine 2 ton. Is zowat het zwaarste dat de G al heeft moeten trekken.

IMG_0483.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Zo vandaag 6 kuub stabilisé gevoerd rond het huis voor de laatste verhardingen...

3 ritjes van 2 kuub in de kipper achter de A7 die dus ook zonder probleem 4,8 ton meeneemt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klaar om te vertrekken. :D

468326_4707109202721_2034919828_o.jpg

Zie ik daar campeerstoellekes zitten?

Niets leuker dan op de rommelmarkt bieden op die gasten hun stoelen :D

Een Draak achter de ford. Er is een foto, maar die heeft mijn maat :(

Die van Carlito of een andere???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie ik daar campeerstoellekes zitten?

Niets leuker dan op de rommelmarkt bieden op die gasten hun stoelen :D

Dat heeft er nochtans niemand gedaan. Had me er wel op voorbereid eigenlijk. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid