Ga naar inhoud

'k Heb m'n wagen volgeladen...


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Idem, da's bij bijna iedereen zo, denk ik. Ik heb nu absoluut het geld niet over dat nodig is om een deftige quiver (naar mijn smaak) te kopen, indien wel dan zou ik dat doen zoals Naish peizek: surfen wanneer 't 'es past. Ik zou 't allemaal aan zee leggen en hopen dat er voldoende dagen wind in 't weekend zijn. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herinneringen... 

 

In december bij 9bft gaan surfen en mijn handen waren zo blauw als die fblike button hier :D

Ronde van texel vertrekken bij weinig wind en dan enorm boost in wind in het downwind rak... Dat was meer delta vliegen dan surfen

Dagen van 8u op het water :inlove:

 

Maar nu idd momenten vrij maken om surfen in te plannen en dan hopen op wind. Nu met Spanje gaat dat weer beter zijn. Altijd als we daar zijn, ben ik vrij en als er wind is ben ik weg :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Is er een surftopic? If so: sorry voor de off topic, if not: dan stel ik mijn vraag hier en laat ik een van de surfers eentje openen.

 

 

Blijkbaar zit ik hier in de buurt van het surfwalhalla. Ik heb dat altijd wel cool gevonden + ik heb heel lang geskateboard in mijn jonge jaren dus veronderstel dat ik daar wel enig voordeel uit kan halen.

 

Bon concrete vragen: iemand die toevallig weet of ik hier in de buurt ergens goed kan leren surfen (het is misschien een utopie dat iemand hier iets gaat weten zijn maar we proberen het toch) anderzijds: waar op te letten bij surflessen boeken. Wat is de gemiddelde prijs daarvoor?

 

 

EDIT: Ik zie ook dat er veel het hier over windsurfen hebben, ik heb het eigenlijk over (golf)surfen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Een volledig bed in een Grand Espace? Check.

 

WP_000897.jpg

 

Niet onder de indruk. Ik heb nog een volledig tweepersoonsbed met matras in een A6 berline gestoken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid