Ga naar inhoud

F1 GP van België 2012 (Spa-Francorchamps)


Glenn-N

Aanbevolen berichten

Grosjean veranderde inderdaad nogal onstuimig van rijlijn. Maar Hamilton had naar mijn mening moeten uitwijken of remmen. Vanaf Grosjean naast/voor hem zat kon hij zowiezo geen kant meer op. Het was inhouden of brokken rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grosjean veranderde inderdaad nogal onstuimig van rijlijn. Maar Hamilton had naar mijn mening moeten uitwijken of remmen. Vanaf Grosjean naast/voor hem zat kon hij zowiezo geen kant meer op. Het was inhouden of brokken rijden.

:facepalm:

En moest het omgekeerd zijn, had Hamilton al aan de schandpaal genageld geweest waarschijnlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En op de koop toe is bij mijn vriendin haar thuis geen BBC geprogrammeerd (en nee, ze hebben daar nog geen digitale tv :wacko: )

BBC kun je niet meer krijgen via de analoge TV, enkel digitaal. Dus waarschijnlijk had je vriendin eerder wel BBC maar is dit dus er af gehaald. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

BBC kun je niet meer krijgen via de analoge TV, enkel digitaal. Dus waarschijnlijk had je vriendin eerder wel BBC maar is dit dus er af gehaald. :)

Vandaar dus. Het is hier een beetje leven in de steentijd, 1.85 Mbps down speed en 0.39 Mbps up speed. Scarlet :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hamilton heeft race strategie via Twitter bekend gemaakt blijkbaar.

Vandaar alle commotie op Twitter. Maar tweet was al snel terug gedelete. Iemand printscreen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Button. Wat een rijder.

Heeeel jammer voor sauber. Maldonado weeral zijn geniale zelve :)

Williams was vrij snel, jammer dat Maldonado het voor zichzelf heeft verpest, had miss nogmaals iets kunnen laten zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ale Grosjean heeft weer eens een goede start genomen :angry: AJUIN

En Hamilton wilde weer niet afgeven.

Mooie crash, dat wel.

Hoe Schumacher volgend jaar niet meer bij Mercedes? Wie heeft zijn contract nog niet verlengd?

* Massa (hup weg bij Ferrari)

* Raikonnen (heeft geen haast)

* Hamilton (heeft ook geen haast)

* Schumacher (recht naar het oudpekestehuis)

Massa zie ik verdwijnen, Raikonnen houdt zijn kansen open bij Ferrari-McLaren-Renault en Hamilton zou beter tekenen bij McLaren. Wat er ook gebeurt, het silly-season is nog niet voorbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een race... Waanzinnig mooi spektakel gezien maar ook enorm knappe inhaalmanoeuvres. Dat van Raikkonen bij Schumacher in Eau Rouge was meteen het vetste van dit seizoen.

Dat dan nog in combinatie met de heerlijke setting van de Ardennen. :inlove:

Als deze race ooit geschrapt wordt van de kalender zijn ze goed gek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd net zoals monza is een natuurlijk circuit toch zoveel beter dan zo'n stom modern circuit ontworpen met de computer...

Suzuka kan voor mij ook in dat rijtje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grosjean mag volgende week niet starten en krijgt een boete van €50.000.

Goed nieuws dus voor d'Ambrosio neem ik aan, als die wat kan laten zien kan hij zich misschien in de kijker werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grosjean mag volgende week niet starten en krijgt een boete van €50.000.

Goed nieuws dus voor d'Ambrosio neem ik aan, als die wat kan laten zien kan hij zich misschien in de kijker werken.

Just goe! Onnozelaar!!!! Het is een schatje van een patattje, maar véél te onstuimig... Straf vind ik meer dan terecht!

Gadver, die McLaren presteert zo goed en Hamilton heeft weer geen punten kunnen knabbelen...

En al diegene die hier Lewis oneer aandoen, die kon geen kant op, rechts muur, remmen kreeg die iemand in de kont... Hij probeerde nog links weg te schieten, maar de grootste achterlijke is hier Grosjean, dit had erger kunnen aflopen, Romain zag dan ook serieus lijkbleek, hij zal het wel geweten hebben... En ik denk dat Alonso z'n poepke serieus open en dicht is gegaan, maar die heeft ook enorm veel chance gehad...

Voor de rest een vrij sappige en entertainende race, maar voor mij, de Lewisfan, al naar de klote voor bocht 1...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid